The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ole vaan.

Kuuntele tota. Olen just todistanut, että "satu" - alkuisilla lauluilla klaaraa vaikka koko illan.
Mutta tämä on sinulle:

Ai että ihan rauhassa vaan köki koooko piiiitkä päivä jalkapuussa peffa kipeenä jajaja...no, työkaverit oiskin ihan fiiliksissä että ei siinä :D



Ihuna on viisu, kiitos:):love:...
..mutta toiselle kylläkin, ruskea silmäiselle:)..

Mulla on siniset :)*räpsytiräpsyti*
 
Joo just tommonen on fiilis nyt! Hötkyilyttää ja vöyhötyttää, on levottomat jalat ja kaikki osastot:oops:...mutta kokeilepas tota aamulla...


Herätän ipanat rymyämisellä ja harakatkin tipahtaa puista:barefoot:...


Oi! Missä oi missä on mun unimies joka niin hyvin mun nukuttamisen ties :barefoot:...?!
Siis mä olen usein katellut tuon kaverin videoita, oli juutuubissa ennen eri nimellä ja aina jaksan ihmetellä miten hyvä rytmitaju hänellä on :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei muuten auta. Ihanpakko on nyt vaan laitettava hörhöpöwwönen vaateriin haliruttaamaan tyynyjä :)...pikkutoiveena tosi tymäkkä nuijanukutus hattaraunille, kits(y)

Mutta sinä, sitten kun...hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
 
vierailija
En tiiä varmaan sama heppu joka vei mun säkin:unsure:
Silmänympärykset on ihan punaiset ja koko ajan väsyttää mutta emmä saa unta tai jos saankin niin herään hetken päästä taas (n)
Asutko siellä Mikkelin suunnalla, minkä pohjavesistä on löydetty kofeiinia? Sun kannattaa siirtyä luomumaitoon, kun se kofeiini estää nukkumasta. Vai olisko siitä milleliläisestä vedestä tehty jotakin pullojuomaa?
 
vierailija
"Pohjavesien vierasaineiden tutkiminen on kallista mutta valaisevaa. Esimerkiksi Mikkelin pohjavesistä on mitattu kofeiinia. Löydöksen perusteella voidaan olettaa, että seassa saattaa olla myös muuta sinne kuulumatonta, kuten lääkejäämiä." Uutinem on Maaseudun tulevaisuus- lehdestä tammikuulta. Ei ole ollut the-ketjussa erikseen aikaisemmin:whistle:
 
Huomenta :)
Täällä juuaan aamukahvia :coffee:
Aurinko paistaa ja lämmintä on + 20

Mitähän sitä tänään tekisi,kaveri ainakin käyttää päivällä hautausmaalla
Pitää vanhempien haudalla olevat kukat tsekata ja kastella.

Meinasin lähtee ehkä nyt aamulla kaupungille & kirpputoreille pyörimään
 
vierailija
"Pohjavesien vierasaineiden tutkiminen on kallista mutta valaisevaa. Esimerkiksi Mikkelin pohjavesistä on mitattu kofeiinia. Löydöksen perusteella voidaan olettaa, että seassa saattaa olla myös muuta sinne kuulumatonta, kuten lääkejäämiä." Uutinem on Maaseudun tulevaisuus- lehdestä tammikuulta. Ei ole ollut the-ketjussa erikseen aikaisemmin:whistle:
Pohjavedet tavallaan väkevöityy kuivina aikoina. Esimerkiksi lääkejäämät käyttövedessä väkevöityvät. Pohjavettä saa kaivoista, mutta hanavesi voi olla pintavettä, jossa kiertää lääkejäämiä - ei niitä Suomessa poisteta. Tietyille osakkeenomistajille on edullisempaa sotkea kaikki niin, etteivät ihmiset enää edes halua ymmärtää asioita. Toisaalta muistamattomuus on samassa yhtälössä korvaamattoman tärkeä asia(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä