The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikä muuten päässy!
Ja ite oot perwopirkkå kun tuon hyvin sangen viattoman ja siveellisen lauseen menit hävyttömällä mielikuvituksellasi nuin tulkitsemaan:cautious:

Hmpfh!
Paheksun!
Käwin kaupalla ostamassa tupakkia. (hyi minua)
Tupakkimassin kyljessä lukee isolla, että tupakointi lisää impotenssiriskiä!
No hitto miks ei?
Sopii just poikamiesäijälle. Mitäpä sitä vehkeitä turhaan seisottamaan.
Joten lähden partsille röökille.
 
Käwin kaupalla ostamassa tupakkia. (hyi minua)
Tupakkimassin kyljessä lukee isolla, että tupakointi lisää impotenssiriskiä!
No hitto miks ei?
Sopii just poikamiesäijälle. Mitäpä sitä vehkeitä turhaan seisottamaan.
Joten lähden partsille röökille.
Kuulepas nyt yks vastarannankiiskimys siellä :)...
Poikamiesäijällähän on se suurin riski törmätä tumpsahtaa peffalleen jalkojen mennessä alta kun se rakkaus kävelee vastaan (y)

Joten:rolleyes:..
 
Ookkei:unsure:...kuka kummanen on mennynnä ja kaapannunna mulle tarkotetut unihiekkasäkit?

Mua ei niin ollenkaanyhtäänpikkusestikaan väsytä, ihan liian pirteenä oon mikä...huolettaa jo melkolailla:notworthy:

Mä oon jalkapuussa huomenna*ufopääkkönen*!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ookkei:unsure:...kuka kummanen on mennynnä ja kaapannunna mulle tarkotetut unihiekkasäkit?

Mua ei niin ollenkaanyhtäänpikkusestikaan väsytä, ihan liian pirteenä oon mikä...huolettaa jo melkolailla:notworthy:

Mä oon jalkapuussa huomenna*ufopääkkönen*!
En tiiä varmaan sama heppu joka vei mun säkin:unsure:
Silmänympärykset on ihan punaiset ja koko ajan väsyttää mutta emmä saa unta tai jos saankin niin herään hetken päästä taas (n)
 
Ookkei:unsure:...kuka kummanen on mennynnä ja kaapannunna mulle tarkotetut unihiekkasäkit?

Mua ei niin ollenkaanyhtäänpikkusestikaan väsytä, ihan liian pirteenä oon mikä...huolettaa jo melkolailla:notworthy:

Mä oon jalkapuussa huomenna*ufopääkkönen*!
Ole vaan.

Kuuntele tota. Olen just todistanut, että "satu" - alkuisilla lauluilla klaaraa vaikka koko illan.
Mutta tämä on sinulle:

 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä