Miks nöy vei? Määkin olin tulossa just ehottelemaan sulle hametta mutkunkutku toi kisu oli taas astetta nopeempiTinku+hame= nöy vei
Miks nöy vei? Määkin olin tulossa just ehottelemaan sulle hametta mutkunkutku toi kisu oli taas astetta nopeempiTinku+hame= nöy vei
Ai mitenkänii?Tinku+hame= nöy vei
AnteeksMiks nöy vei? Määkin olin tulossa just ehottelemaan sulle hametta mutkunkutku toi kisu oli taas astetta nopeempi
MäMiks nöy vei? Määkin olin tulossa just ehottelemaan sulle hametta mutkunkutku toi kisu oli taas astetta nopeempi
Mitäs siellä oikein vemputellaan ja temppuillaan mitäkähähtäh? Ensteks sanotaan että unille mennään ja nyt kukutaan terhakkaana pystyssä...enkä nyt ruppee silmien kans pelaamaan, tulee silmät ja pää kippeeksHeräsin
Raparperipiirakan vierestä?Heräsin
Sie olet hävytön lällän lällän lieru sulta pääsi pieru!Mitäs siellä oikein vemputellaan ja temppuillaan mitäkähähtäh? Ensteks sanotaan että unille mennään ja nyt kukutaan terhakkaana pystyssä...enkä nyt ruppee silmien kans pelaamaan, tulee silmät ja pää kippeeks
Mitäs siellä oikein vemputellaan ja temppuillaan mitäkähähtäh? Ensteks sanotaan että unille mennään ja nyt kukutaan terhakkaana pystyssä...enkä nyt ruppee silmien kans pelaamaan, tulee silmät ja pää kippeeks
Eikä muuten päässy!Sie olet hävytön lällän lällän lieru sulta pääsi pieru!
Oonko vähän väsy oonko....
Raparperipiirakan vierestä?
Että jäi sitten vajausta piirak...piruako minä kyselemäänNälkä vissiin herätti, pitää syyä vähän ja kokeilla uudestaan nukkumista
I know buuuuuuut:Eikä muuten päässy!
Ja ite oot perwopirkkå kun tuon hyvin sangen viattoman ja siveellisen lauseen menit hävyttömällä mielukuvituksellasi nuin tulkitsemaan
Hmpfh!
Paheksun!
Sä niin haluaisit lukea Rättikseltä iltasatujaEttä jäi sitten vajausta piirak...piruako minä kyselemään
Syö hyvä mies että näjet hyviä unia, hus keittiöön siitä!
Jaa että hä?Sä niin haluaisit lukea Rättikseltä iltasatuja
Käwin kaupalla ostamassa tupakkia. (hyi minua)Eikä muuten päässy!
Ja ite oot perwopirkkå kun tuon hyvin sangen viattoman ja siveellisen lauseen menit hävyttömällä mielikuvituksellasi nuin tulkitsemaan
Hmpfh!
Paheksun!
Kuulepas nyt yks vastarannankiiskimys siellä ...Käwin kaupalla ostamassa tupakkia. (hyi minua)
Tupakkimassin kyljessä lukee isolla, että tupakointi lisää impotenssiriskiä!
No hitto miks ei?
Sopii just poikamiesäijälle. Mitäpä sitä vehkeitä turhaan seisottamaan.
Joten lähden partsille röökille.
En tiiä varmaan sama heppu joka vei mun säkinOokkei...kuka kummanen on mennynnä ja kaapannunna mulle tarkotetut unihiekkasäkit?
Mua ei niin ollenkaanyhtäänpikkusestikaan väsytä, ihan liian pirteenä oon mikä...huolettaa jo melkolailla
Mä oon jalkapuussa huomenna*ufopääkkönen*!
Ole vaan.Ookkei...kuka kummanen on mennynnä ja kaapannunna mulle tarkotetut unihiekkasäkit?
Mua ei niin ollenkaanyhtäänpikkusestikaan väsytä, ihan liian pirteenä oon mikä...huolettaa jo melkolailla
Mä oon jalkapuussa huomenna*ufopääkkönen*!
Voi pahus sentään...onkin olemassa kamalaa tuplariskiä sille että huomenna on liikenteessä k a k s i hjuvin hjuvin tötteröistä kikkuwapöwwöpääkköstä...En tiiä varmaan sama heppu joka vei mun säkin
Silmänympärykset on ihan punaiset ja koko ajan väsyttää mutta emmä saa unta tai jos saankin niin herään hetken päästä taas