*halaan*Töissä, tänäänkin. Töitä vuorotta, jotta joskus pääsisi lomalle.
Koetahan nyt hengähtää ansaitusti...
Joko on kuitenkin aamukamman paikkaa?
*halaan*Töissä, tänäänkin. Töitä vuorotta, jotta joskus pääsisi lomalle.
Siksi kun siinä on niksi!!
Muistathan välillä hengähtääTöissä, tänäänkin. Töitä vuorotta, jotta joskus pääsisi lomalle.
En kai mää kampaa särje, kalliita kapistuksia...*halaan*
Koetahan nyt hengähtää ansaitusti...
Joko on kuitenkin aamukamman paikkaa?
Askartele sitten semmoinen pikkuinenEn kai mää kampaa särje, kalliita kapistuksia...
Pitäisi jatkaa vielä hetken aikaa, tulin vain hetkeksi tuulettamaan päätä.
Pikkutoffo jo onneksi nukkuu, niin ei haittaa mun puuhailu.
Nooo...mitäs vastasit?*höristelee korviaan*Päivän hauskin, pienempj painos ihmetteli ihmisten karvoja. Mitä niillä tehdään?
Nii-in, erittäin hyvä kysymys. Miksi ihmisellä pitää olla karvoja
jjjjaaaaa tämä on just se niksi!Nii,kaupat toivoo että joku ostaa alehinnalla karmeet vaatteet ja kivat vaatteet menis normihinnoilla
Koska ihminen on sukua apinoille. Katsoo vaikka isäänsä, karvoituksen suhteen next-to-monkey.Nooo...mitäs vastasit?*höristelee korviaan*
Ja tässä on vastaus mikä tullee bumerangina takaisin yllin kokeessaKoska ihminen on sukua apinoille. Katsoo vaikka isäänsä, karvoituksen suhteen next-to-monkey.
Kauniita unikuvia*pus*Nukkumaan. Huomenna taas aikainen herätys. Öitä
Sielläkinkö nukkumaan...kauniita unia*pus*Öitä
Että maksimoit tosi hottisen ja vilkkaan illan?Ei jaksa enää etsiä,meen ilman pöksyjä sit
Mutta oli kuitenkin kivaa ?Nii.
Mä siis eilen olin soittamassa kolmekymppiset.
Lähdin kun kaveri pyysi jeesaamaan, et niinku duona?
..tut. Kaveri ei koko illan aikana soittanut nuottiakaan. Ainoastaan kertoi mitä kaikkea mun haittarilla pitäis osata.
No tulihan soitettua sano. Seuraavaa keikkaa sit odotan kärsivällisesti huomattavasti kauemmin.
Jos se lasketaan hotiksi kun haittarilla vetää ranskalaisia korkoja, yön väistyessä ja kaikkia "satu"- alkuisia biisejä niin kait se oli tosi hottista.Että maksimoit tosi hottisen ja vilkkaan illan?
Ruoka oli hyvää ja sitä oli tarpeeksi.Mutta oli kuitenkin kivaa ?
VIlponen siellä tulee,ulkona ollaan Ja karkuunhan kaikki juoksee kun....Että maksimoit tosi hottisen ja vilkkaan illan?
No jos multa kysyttäis niin - jooJos se lasketaan hotiksi kun haittarilla vetää ranskalaisia korkoja, yön väistyessä ja kaikkia "satu"- alkuisia biisejä niin kait se oli tosi hottista.
Onneksi ei enää tartte.
Laita kiva hameVIlponen siellä tulee,ulkona ollaan Ja karkuunhan kaikki juoksee kun....
Tinku+hame= nöy veiLaita kiva hame