Mä noista tytsyistä tiedä mutta mä oon vedelly kirsikkatomskujaNo ei nyt tarvii ryhtyä liiottelemaan..mitä työ ootta ny illalla oikeen vee'elly
Mä noista tytsyistä tiedä mutta mä oon vedelly kirsikkatomskujaNo ei nyt tarvii ryhtyä liiottelemaan..mitä työ ootta ny illalla oikeen vee'elly
No eihän nyt pulkkia saa kesällä tärvätä!!Tyhjiä pulkkia ovat vejelleet
muoks: onks sua muuten koskaan ikinä milloinkaan veetty tyhjässä pulkassa?
uskonhan mää sua monessakin asiassa Nyt on kyse siitä ettet sää usko mua kun kerron miten mä tunnenSinä olet tinkulaisen kanssa niitä naisia joka ei koskaan usko mitään mitä mä sanon.
Mut koittakaas ny uskoa.
Milloin kyseessä on rakastunut mies, niin mikään vuori ei paina liikaa, eikä mikään meri ole liian syvä uitavaksi.
Kokeilkaas joskus olla rakastunut mies ja tulkaa sit kertomaan mulle millaista se ehkä olisi?
Voi neitokaiset kuulkaa...
Voi kun pääsis ens talvena taas pulkkamäkeen!!!No eihän nyt pulkkia saa kesällä tärvätä!!
Ja tietysti on..tai eihän se silloin enää tyhjä oo kun mä oon siinä...vai..onks tässä nyt joku kompa kuitenkin...
Niin tai näin - pulkkailu, stigailu, kelkkailu yms on niiiiiiiiiiin kivaa
..saattaapi - ihan villinä veikkauksena - olla hiukan haasteellista Ellusella ja tinkusella olla mies....Sinä olet tinkulaisen kanssa niitä naisia joka ei koskaan usko mitään mitä mä sanon.
Mut koittakaas ny uskoa.
Milloin kyseessä on rakastunut mies, niin mikään vuori ei paina liikaa, eikä mikään meri ole liian syvä uitavaksi.
Kokeilkaas joskus olla rakastunut mies ja tulkaa sit kertomaan mulle millaista se ehkä olisi?
Voi neitokaiset kuulkaa...
sekin vielä..saattaapi - ihan villinä veikkauksena - olla hiukan haasteellista Ellusella ja tinkusella olla mies....
Meen puis...ihan luokatonta tulee...
Juuh..ei..ei tartte kertoakaan, jotenkin tosi nopeesti tuli ymmärrys
MiniluumutomaattejaMä noista tytsyistä tiedä mutta mä oon vedelly kirsikkatomskuja
No mikäs sen nyt estää? Ottaa pulkan ja kävelee mäkeenVoi kun pääsis ens talvena taas pulkkamäkeen!!!
ai niin ja joo-o, oli se kompa
Höpö,ei mittään semmosta vejelly ( tänään )Juuh..ei..ei tartte kertoakaan, jotenkin tosi nopeesti tuli ymmärrys
Oi ne on hyviä!Mä noista tytsyistä tiedä mutta mä oon vedelly kirsikkatomskuja
Niinjuueikämitiä mättähiä*saa krampin silmäänsä iskiessään sitä*Höpö,ei mittään semmosta vejelly ( tänään )
Ne miniluumutomaatit nam ja eriväriset kirsikkatomaattimixitOi ne on hyviä!
Ja - tiiättekö mitäkä??!! Noista tuli just mieleen..siis pääkköseen..että tirpanan kirsikkapuussa on paljosti pikkiriikkisiä kirsikanalkuja*tohkeissaan tärinöissään*
Ja mansikkamaalta löytyy raakileita!
Aaaa...vielä muuten ehtiiHöpö,ei mittään semmosta vejelly ( tänään )
Hei älä mee!..saattaapi - ihan villinä veikkauksena - olla hiukan haasteellista Ellusella ja tinkusella olla mies....
Meen puis...ihan luokatonta tulee...
Niih ehtiiAaaa...vielä muuten ehtii
No tässähän mää..tai siis mä..täällä mitään lammasta...Hei älä mee!
Mä olen kerran elämässäni ollut rakastunut - niinku oksat pois- periaatteella. Kyseessä oli ex- rouvakultani. Se oli jotain käsittämätöntä sen reilut parikytä vuotta mitä se kesti.
Pari viimeistä vuotta voisin autuaasti unohtaa mutta muutoin en päivää enkä hetkeä vaihtaisi pois.
Siksi kun siinä on niksi!!Miks kaikki kivat pöksyt on normi hinnoin ja kaikki ei kivat on alehinnoin.En tykkää nyt yhtään tälläsestä.
IltaaIltaa.
Nii,kaupat toivoo että joku ostaa alehinnalla karmeet vaatteet ja kivat vaatteet menis normihinnoillaMiks kaikki kivat pöksyt on normi hinnoin ja kaikki ei kivat on alehinnoin.En tykkää nyt yhtään tälläsestä.
Töissä, tänäänkin. Töitä vuorotta, jotta joskus pääsisi lomalle.Iltaa
Mitäs toffolaan? Lomallako ollaan? Maalailtu, renoveerattu paljonkin?Lököteltykin?