The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinä olet tinkulaisen kanssa niitä naisia joka ei koskaan usko mitään mitä mä sanon.
Mut koittakaas ny uskoa.
Milloin kyseessä on rakastunut mies, niin mikään vuori ei paina liikaa, eikä mikään meri ole liian syvä uitavaksi.
Kokeilkaas joskus olla rakastunut mies ja tulkaa sit kertomaan mulle millaista se ehkä olisi?
Voi neitokaiset kuulkaa...
uskonhan mää sua monessakin asiassa :eek: Nyt on kyse siitä ettet sää usko mua kun kerron miten mä tunnen :notworthy:
 
No eihän nyt pulkkia saa kesällä tärvätä!!

Ja tietysti on:)..tai eihän se silloin enää tyhjä oo kun mä oon siinä:oops:...vai..onks tässä nyt joku kompa kuitenkin:unsure:...
Niin tai näin - pulkkailu, stigailu, kelkkailu yms on niiiiiiiiiiin kivaa:love:
Voi kun pääsis ens talvena taas pulkkamäkeen!!!:love::love:

ai niin ja joo-o, oli se kompa
:barefoot:
 
Sinä olet tinkulaisen kanssa niitä naisia joka ei koskaan usko mitään mitä mä sanon.
Mut koittakaas ny uskoa.
Milloin kyseessä on rakastunut mies, niin mikään vuori ei paina liikaa, eikä mikään meri ole liian syvä uitavaksi.
Kokeilkaas joskus olla rakastunut mies ja tulkaa sit kertomaan mulle millaista se ehkä olisi?
Voi neitokaiset kuulkaa...
..saattaapi - ihan villinä veikkauksena - olla hiukan haasteellista Ellusella ja tinkusella olla mies:barefoot:....

Meen puis...ihan luokatonta tulee:notworthy:...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
..saattaapi - ihan villinä veikkauksena - olla hiukan haasteellista Ellusella ja tinkusella olla mies:barefoot:....

Meen puis...ihan luokatonta tulee:notworthy:...
Hei älä mee!

Mä olen kerran elämässäni ollut rakastunut - niinku oksat pois- periaatteella. Kyseessä oli ex- rouvakultani. Se oli jotain käsittämätöntä sen reilut parikytä vuotta mitä se kesti.
Pari viimeistä vuotta voisin autuaasti unohtaa mutta muutoin en päivää enkä hetkeä vaihtaisi pois.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hei älä mee!

Mä olen kerran elämässäni ollut rakastunut - niinku oksat pois- periaatteella. Kyseessä oli ex- rouvakultani. Se oli jotain käsittämätöntä sen reilut parikytä vuotta mitä se kesti.
Pari viimeistä vuotta voisin autuaasti unohtaa mutta muutoin en päivää enkä hetkeä vaihtaisi pois.
No tässähän mää:)..tai siis mä..täällä mitään lammasta:notworthy:...

Ja - eikö olekin ihanaa:). Eikä se minnekään katoa se yhteinen aika ja silloinen rakkaus vaikka ero tulikin...siellä se on tallessa muistoissa :). Ja teidän kahden lapsissa:love:
Mutta tiiätkö mitä?
Kun.
Voi.
Tulla.
Rakastumista ja rakkautta.
Lisää.
:love:

Jos vain ymmärtää antaa sen tulla ja kaapata:)
Jokaisessa päivässä, Aksunen armas kippuravarvas, kun on se ihana riski ja mahdollisuus(y):)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä