No sitten kysyn että millä hiekkalaatikolla sää sillä viimeks teit hiekkakakkuja?"lelu"
No sitten kysyn että millä hiekkalaatikolla sää sillä viimeks teit hiekkakakkuja?"lelu"
sängyn alla....Mun lelu on hävinnyt. Tai siis en muista mihin laitoin sen.
No nuohoaako teinis sun sängynaluset*miettii että pitääkö varaut...jaa*Ei voi olla teinin takia. Se pitää aina piilottaa.
jos se unohtui sun ....taskuunEi voi olla teinin takia. Se pitää aina piilottaa.
Mä leikin aina omalla hiekkalaatikolla.No sitten kysyn että millä hiekkalaatikolla sää sillä viimeks teit hiekkakakkuja?
Kesämarkkinoilta ja toreilta - ootko tsekannu?No en oo niistä käyny kattoo kun mulle passaa nää marketti lasitkin koska osaan rikkoa niitä aika sujuvasti ja toisaalta ostan niitä joka vuosi erilaisia niin...en halua vain yksiä kun kyllästyn
Ei aluset mutta en ota sitä riskiä. Joskus nukkuu mun vieressä.No nuohoaako teinis sun sängynaluset*miettii että pitääkö varaut...jaa*
Sellainen vempele ei voi unohtua.jos se unohtui sun ....taskuun
Lelu?Ei aluset mutta en ota sitä riskiä. Joskus nukkuu mun vieressä.
Yöpöydän laatikko,sukka/ alkkarilaatikko,vaaekaappi,kylpyhuoneen kaappi,?Ei voi olla teinin takia. Se pitää aina piilottaa.
Miten suur..tai ei mitään. Nää tällaset kysymykset kuuluu kisulle. Kisu, areena on sinun!Sellainen vempele ei voi unohtua.
Sun piilo ?Lelu?
Tyynyliinan sisällä!!!
*ufopääkkönen*...njut ei ummartaa ollenkaa...Miten suur..tai ei mitään. Nää tällaset kysymykset kuuluu kisulle. Kisu, areena on sinun!
Aha, sukkalaatikossa ?
E o!
Mulla ei ole joten voin ostaa ihan millasii vaanMullapa on silmälasivahvuudet. Niitä ei niin vain ostella.
No miten tää nyt muhun kääntyi saati mun sukkalaatikoihin*kiekasee kovaa ja korkealta*?!Aha, sukkalaatikossa ?
Ei oo munkaan sukkalaatikossa muuta ku sukkiaNo miten tää nyt muhun kääntyi saati mun sukkalaatikoihin*kiekasee kovaa ja korkealta*?!
Sukkalaatikossa on tietty s u k k i a...mie en tiiä mitä työ perwopirkåt sielläkin ruukaatte säilyttää...
Eikä ollu kysymys!!
Ei ole iso. Siinä on irrotettava ohjain.Miten suur..tai ei mitään. Nää tällaset kysymykset kuuluu kisulle. Kisu, areena on sinun!
Miksei?Tänä vuonna en oo käyny yksilläkään markkinoilla tai missään.Ei oo huvittanu mennä.
Mahdolliset paikat on käyty läpi.Yöpöydän laatikko,sukka/ alkkarilaatikko,vaaekaappi,kylpyhuoneen kaappi,?
Patjan alla ? Vuodevaatteet alla jossain kaapissa,sohvan tyynyjen alla/ välissä
Ei ole ollu fiilistä.Miksei?
Nehän on ihania paikkoja...kattella ja kierrellä ja hipistellä ja höpistellä..nähdä ihania ilosia ihmisiä ja aistia tunnelmaa ja viihtyä ja...
sori....