The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joku kirjoittaa nätisti, joku toinen ottaa sydämesi käteen ja puristaa...
Luin kyllä niin väärin tuon taas että :D

mutta joo, en mä tiiä..ei sellasta voi tietenkään etukäteen (eikä takajalkaan) ennustaa mutta mä tunnen luonteeni sen verran hyvin että en anna hevillä periks jos ikinä sellanen haaste mun eteen vielä tulee....enkä millään muullakaan musiikkigenrellä.:X3:
 
Ja sitten ihan muuta. Voi miksi ei enää ole muodissa isot pyöreät aurinkolasit.pari vuotta sitten oli ja ostin muutamat mutta niistä on enää yhdet ehjänä.Piti ostaa ihan tylsät lasit tänää:cautious:
Nii enkä tarkota että muodin perässä menisin vaan että tykkään sellasista ja nyt niitä ei ole missään.
 
Viimeksi muokattu:
Ja sitten ihan muuta. Voi miksi ei enää ole muodissa isot pyöreät aurinkolasit.pari vuotta sitten oli ja ostin muutamat mutta niistä on enää yhdet ehjänä.Piti ostaa ihan tylsät lasit tänää:cautious:
Nii enkä tarkota että muodin perässä menisin vaan että tykkään sellasista ja nyt niitä ei ole missään.
Oi, eikö löydy oikeista liikkeistäkään?

Mä oon niiiiin huono tommosissa:notworthy:...mulla on tasan kahdet aurinkolasit joista tuurillaan yhdet on tallessa:D..ja ne on hirmuisen monen monta vuotta vanhat...mutta kuulema mun nassuseen just passelit :)
 
Oi, eikö löydy oikeista liikkeistäkään?

Mä oon niiiiin huono tommosissa:notworthy:...mulla on tasan kahdet aurinkolasit joista tuurillaan yhdet on tallessa:D..ja ne on hirmuisen monen monta vuotta vanhat...mutta kuulema mun nassuseen just passelit :)
No en oo niistä käyny kattoo kun mulle passaa nää marketti lasitkin koska osaan rikkoa niitä aika sujuvasti ja toisaalta ostan niitä joka vuosi erilaisia niin...en halua vain yksiä kun kyllästyn:oops:
 
Softy
Ja sitten ihan muuta. Voi miksi ei enää ole muodissa isot pyöreät aurinkolasit.pari vuotta sitten oli ja ostin muutamat mutta niistä on enää yhdet ehjänä.Piti ostaa ihan tylsät lasit tänää:cautious:
Nii enkä tarkota että muodin perässä menisin vaan että tykkään sellasista ja nyt niitä ei ole missään.
Mullapa on silmälasivahvuudet. Niitä ei niin vain ostella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä