Osaaks sun mies lentää?Ei tuo mun mieskään koruja pahemmin käytä,vihkisormusta kyllä ja välillä mun ostamaa teräsmies pukua + viittaa.
Osaaks sun mies lentää?Ei tuo mun mieskään koruja pahemmin käytä,vihkisormusta kyllä ja välillä mun ostamaa teräsmies pukua + viittaa.
JooOsaaks sun mies lentää?
Mä olen pieni, ruma ja köyhä mies..
Kyllä sä kanssa osaat kirjottaa nätisti
Mutku ei, mä en usko että mun kohalle sellasta tilannetta tulee..kyllä mä sen voin uskoa toisten puolesta mutta omalla kohalla en enää usko.
Ai miks ei mun kohdalla? siksi etten uskalla enää antaa ittelleni lupaa rakastua...ainakin kovasti pistän hanttiin jos tilanne tulee eteen.Mä olen pieni, ruma ja köyhä mies.
Siitä huolimatta mullakin toisinaan käy tuuri..
No hitto miks ei?
Joku kirjoittaa nätisti, joku toinen ottaa sydämesi käteen ja puristaa....
Kyllä sä kanssa osaat kirjottaa nätisti
Mutku ei, mä en usko että mun kohalle sellasta tilannetta tulee..kyllä mä sen voin uskoa toisten puolesta mutta omalla kohalla en enää usko.
Toi on oikeesti ihamperseestä ja sinä tiedät sen.Ai miks ei mun kohdalla? siksi etten uskalla enää antaa ittelleni lupaa rakastua...ainakin kovasti pistän hanttiin jos tilanne tulee eteen.
Luin kyllä niin väärin tuon taas ettäJoku kirjoittaa nätisti, joku toinen ottaa sydämesi käteen ja puristaa...
Voi olla mutku mutku...niin se vaan elämä menee *kohauttaa olkapäitään*Toi on oikeesti ihamperseestä ja sinä tiedät sen.
Oi, eikö löydy oikeista liikkeistäkään?Ja sitten ihan muuta. Voi miksi ei enää ole muodissa isot pyöreät aurinkolasit.pari vuotta sitten oli ja ostin muutamat mutta niistä on enää yhdet ehjänä.Piti ostaa ihan tylsät lasit tänää
Nii enkä tarkota että muodin perässä menisin vaan että tykkään sellasista ja nyt niitä ei ole missään.
Näin se menee.Mä en sano mitään muuta kun sen että kun tarpeeks monta kertaa pettyy aina vaan uudestaan ja uudestaan niin ei sitä jaksa loputtomiin.Jossain kohtaa se raja tulee vastaan että ei vaan jaksa enää. Nih. Se siitä.
IltaaIltaa
God kväll
Good evening
Bonsoir
Guten Abend
...tuituisäisäi!
No en oo niistä käyny kattoo kun mulle passaa nää marketti lasitkin koska osaan rikkoa niitä aika sujuvasti ja toisaalta ostan niitä joka vuosi erilaisia niin...en halua vain yksiä kun kyllästynOi, eikö löydy oikeista liikkeistäkään?
Mä oon niiiiin huono tommosissa...mulla on tasan kahdet aurinkolasit joista tuurillaan yhdet on tallessa..ja ne on hirmuisen monen monta vuotta vanhat...mutta kuulema mun nassuseen just passelit
Mullapa on silmälasivahvuudet. Niitä ei niin vain ostella.Ja sitten ihan muuta. Voi miksi ei enää ole muodissa isot pyöreät aurinkolasit.pari vuotta sitten oli ja ostin muutamat mutta niistä on enää yhdet ehjänä.Piti ostaa ihan tylsät lasit tänää
Nii enkä tarkota että muodin perässä menisin vaan että tykkään sellasista ja nyt niitä ei ole missään.
Missä sä leikit sillä viimeks? Siis ja onhan nyt kyse lelusta eikä ''lelusta''?Mun lelu on hävinnyt. Tai siis en muista mihin laitoin sen.
Sängyssä peiton alla tai sängyn alla ?Mun lelu on hävinnyt. Tai siis en muista mihin laitoin sen.
"lelu"Missä sä leikit sillä viimeks? Siis ja onhan nyt kyse lelusta eikä ''lelusta''?
Grazie bella damigellaIltaa
Buonasera belladonna
Osaan sitä minäki!!!
Ei voi olla teinin takia. Se pitää aina piilottaa.Sängyssä peiton alla tai sängyn alla ?