Softy
Vaikka sinne.
Minne se nyt muka sais poistua...ihana lämmin ja herttainen aurinko
Poistua muka nyt pitäs tuon ihanan valoilmiön..*mutisee rutisee*
Vaikka sinne.
Minne se nyt muka sais poistua...ihana lämmin ja herttainen aurinko
Poistua muka nyt pitäs tuon ihanan valoilmiön..*mutisee rutisee*
Nyt ei piristä edes aurinko.No eikä saa
Ihanaa kun tuolla möllöttää, niin kovin odotettu
Ja ihan aina vaan saa olon pirteemmäksi, jännä juttu
Täälläpä paistelee aurinko nyttenkinNyt ei piristä edes aurinko.
Noh? Miks ei?Nyt ei piristä edes aurinko.
Mieli maassa. Aurinko tuli sieltä tänne.Noh? Miks ei?
Täällä ei paista enää aurinko, minne se nyt meni...ja minä saanut sittenkään aikaseks hypätä tonne ulos kun meni pilveen ja aattelin, että sinne tulee taas koko tienoon hyttyset inisemään samantien kun nassuni ovesta ulos pistän.
No ei voi mittää...siivoon sisällä sitten sen edestä
Niin on mullakin ollu jo monta päivää, mutta kun en ite voi muuta kun oottaa ja antaa ajan selvittää asiat niin sitten koitan keksiä muuta ajateltavaa etten ala masentumaanMieli maassa. Aurinko tuli sieltä tänne.
Enkä ota. Pysyn sisällä.Niin on mullakin ollu jo monta päivää, mutta kun en ite voi muuta kun oottaa ja antaa ajan selvittää asiat niin sitten koitan keksiä muuta ajateltavaa etten ala masentumaan
Koitahan piristyä...ota vaikka aurinkoo kun kerran hönit sen sinne täältä
Mikäs Ellua masentaa?Niin on mullakin ollu jo monta päivää, mutta kun en ite voi muuta kun oottaa ja antaa ajan selvittää asiat niin sitten koitan keksiä muuta ajateltavaa etten ala masentumaan
Koitahan piristyä...ota vaikka aurinkoo kun kerran hönit sen sinne täältä
Dracula salmiakin ja seksin puuteMikäs Ellua masentaa?
No ei sitä nyt rikki kannata potkia mutta kaasugrilli on ihan bueno ajatusKävin kaupassa ja ny lähen potkimaan hiiligrilliä mäsäks, koska ostin tilalle kaasugrillin
Saiskin draculaa ...siis sitä salmiakkia mitään kaulanpurijaa kaipaaDracula salmiakin ja seksin puute
Yksin?Kotona taas
Kävinhän mie juu mehtässä hieman rakastelemassakin
Alkuiltaa
Mää olen pulassa...mistä mä löydän kivat pöksyset biletys iltaan
Netin kolunnu läpi eikä mitää mikä miellyttäis.Riippuu tietty keleistä kun ulkona siis ollaan koko ilta,että jos vettä sataa niin se on ihan se ja sama mitä päällä on. Mut jos hyvä keli niin jotain...farkkua varmaan jossain muodossa mut niis pitäs olla " joku" juttu.
Kokeiles tuolta, kohtuuhinnat ja ainakin mun maun vaatteita koko pulju täynnäAlkuiltaa
Mää olen pulassa...mistä mä löydän kivat pöksyset biletys iltaan
Netin kolunnu läpi eikä mitää mikä miellyttäis.Riippuu tietty keleistä kun ulkona siis ollaan koko ilta,että jos vettä sataa niin se on ihan se ja sama mitä päällä on. Mut jos hyvä keli niin jotain...farkkua varmaan jossain muodossa mut niis pitäs olla " joku" juttu.
Yksin?
Juu,olen tuolta tilannu huppareita ja paitoja.Oliskohan jotkut housutkin joskus tullu tilattuu.Kokeiles tuolta, kohtuuhinnat ja ainakin mun maun vaatteita koko pulju täynnä
http://www.emp.fi/naiset/
Käytäks sä sitäkin hyväkseksRaparperipiirakkaa ja kahvia
Kohta varmaan käyttää jos ei tullu aiemmin mieleenKäytäks sä sitäkin hyväkseks
Käytäks sä sitäkin hyväkseks
Missä se kisu on sillon kun häntä tarvitaan...pitikin mennä kysymään taas *vajoaa maanrakoon häpeemään*Tyttöystävän kans, autoa vasten takaapäin, suosittelen