The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon oikeesti nukkunu nyt liikaa:oops:, ei sekään näemmä hyvä oo...

Mikään ei pysy käessä tai jos pysyy, niin liian napakasti tyyliin paistelen jauhelihaa ja oho!- joko paistinpannu on kutistunu tai liha elää vielä mutta kovasti pomppi puis pannulta:notworthy:...

Ja nyt iski pääkköseen pahaa epäilystä siitä että mitähän mä pesukoneeseen tunginkaan:unsure:...ettei vaan ois tilauksessa pitkästä aikaa värjärieukkoa:oops:...

No, ens yönä ei tartte nukkua ollenkaan(y)!
 
Täällä se menee nyt kutakuinkin näin: paistaa:love: meni pilveen:cautious: paistaa taas jeejee!:love::love: ei paistakkaan enää :mad: Paistais jo!! :( Oho nyt taas paistaa:eek::love:......

ja sama rallatus jatkuu hamaan tulevaisuuteen kun taas ota mitään selkoo tästä Suomen säästä:cautious:
Täällä nyt ihan samanmoista..jotkut pilvenroikaleet tullu tuohon viipyilemään..

Mutta onneks pienestä tuulesta huolimatta on lämmintä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Täällä on enimmäkseen pilvistä.
Täälläpä ei lällätiläälää :p

Täällä nyt ihan samanmoista..jotkut pilvenroikaleet tullu tuohon viipyilemään..

Mutta onneks pienestä tuulesta huolimatta on lämmintä :love:
Joo katoin samaa äsken kun kävin halittelemassa lemmikkejä = heiän mielestään kiusaamassa turhaan kun yrittävät lekotella rauhassa:cautious:mutku mitäs ovat niin ylisöpöjä, oma vikansa.:oops: Niiiiiiin eli tuota noin nii *yrittää palata asiaan*:oops: katoin mittarista kun tuolla näytti taas vaihteeks viileeltä, että eihän siellä ookkaan viileetä vaan mittarin mukaan ihan lämmintäkin jopa:geek:...kohta pitää kiepauttaa ittensä pihalle aikaansaamaan paheksuntaa vissiin taas jollekin muurahaisparalle:unsure:
 
Hä?!eikäkö..kylläpätuonytolitervehdyksentekelettäihansullenniikinsielläjaisostivarmastikanssa*hengittää syvään tähän väliin*..ettäihanturhaanhöpäjääomiaan.:cautious:
Niin, huh huijakkaa....:barefoot:
No eikä varmana ollunna!! :D :D *hyppii kisun ympärillä kikkarat holtittomasti heiluen* sinä sennii pikku pervopirkko!! :D Huh pitäsköhän pomppia sinne pihalle jo:love::love: *kuuntelee Klamydiaa korvat höröllään samalla ja ketkuvenksuttaa peräpäätään*
 
Ai niin saatana, muisinpa just, että huomenna pitää lähtee aikasin aamusta kohti meikkua :mad:

Miks ne aina haluu mut heti aamusta sinne?
No höh mutta taas toisaalta ohan se hyvä tutkia heti miten aamusta, vaikka toki varmaan ois yhtä kiva ellei kivempikin nukkua tuhista peppu pystyssä ja uneksia softysta omassa sängyssä...siinä mielessä kyllä ymmärränkin ärtymyksesi:unsure: *ymmärtää*

Ja voihan olla että niillä on sua ikävä joten siks aikaset tapaamiset:love:
 
No älä :D Eilen tuli taas mustelma polven alapuolelle, enkä mä nyt kyllä yhtään ymmärrä miten noi kaappien kulmat osaa silleen kummasti liikkua aina eteen kun yritän ohittaa ne silleen kevyen siveellisesti:oops:
Jees tai jotku tuolit kamppaa nurin liikuttelemalla niitä omia jalkojaan :oops:..
Tosin joskus tuntuu siltä että sitä saa mustelmia ihan vaan olemalla..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä