Softy
No mutta eihän nyt pelkkää rieskaa viiti syyä...tuo nyt loputkin tykötarpeet mukanas että maistuu paremmalta...vai meinaat sä rieskalla mut pieksää?
No mutta eihän nyt pelkkää rieskaa viiti syyä...tuo nyt loputkin tykötarpeet mukanas että maistuu paremmalta...vai meinaat sä rieskalla mut pieksää?
Täällä oli tänään ulkoeteisessä iso ampiainen. Mä juoksin ystävällisesti kiljuen sisälle ja suljin välioven että se ymmärtäisi lähteä itte pois samaa tietä mitä oli sisälle tullutkin.Tänne eksyi hyttynen pihaan. Opastin ystävällisesti muualle. Oli ihan väärässä paikassa.
Mulla pörrää kans partsilla ampiaisii ja mä tuun ihan hulluks niistä,juoksen paniikissa vessaan jos joku eksyy sisälle mut ei ne suostu ulos menee.Edes partsilasit ei estä vaikka kuvittelin että ei ne sitten tule enää.No kyllä vaan tuleeTäällä oli tänään ulkoeteisessä iso ampiainen. Mä juoksin ystävällisesti kiljuen sisälle ja suljin välioven että se ymmärtäisi lähteä itte pois samaa tietä mitä oli sisälle tullutkin.
joo mä oon ihan paniikissa ampiaisista ja mehiläisistä...isoista kärpäsistä, yöperhosista ja varsinkin hämähäkeistä..ei ne ulkona säikytä niinkään (jos eivät iholle tuu) mutta sisätiloissa oon aivan nössö niien suhteenMulla pörrää kans partsilla ampiaisii ja mä tuun ihan hulluks niistä,juoksen paniikissa vessaan jos joku eksyy sisälle mut ei ne suostu ulos menee.Edes partsilasit ei estä vaikka kuvittelin että ei ne sitten tule enää.No kyllä vaan tulee
Joo paarmat..uidesa kiva aina testailla keuhkojen tilavuutta kun joutuu sukeltamaan ettei ne pahalaiset pure naamaaJa paarmat,hyi hitto.Yks päivä sellanenkin pörräs tossa etupihalla.
Sussa on niin paljon feromoneja..eiks se vejä niitä puoleensa?Mä en tajua mikä mun partsilla niitä ampiaisii vetää puoleensa.Mullahan oli pari kolme vuotta sit partsin oven taa kasvanu amppari pesä.Onneks yks pelastaja tuli hävittää sen kun itku kurkus kimitin sille asiasta.Kaks päivää sitä hävitettiin ja juma kun siellä oli ihan järetön määrä niitä.
Jaa on vai...jaa vetää vaiEn mä tiedäSussa on niin paljon feromoneja..eiks se vejä niitä puoleensa?
Mun käsittääkseni jooJaa on vai...jaa vetää vaiEn mä tiedä
Miks just niitä...siis amppareita.Miksei jotain muutaMun käsittääkseni joo
Mä rupeen opastaa amppareita sinne siis poikalaan.Täällä kävi toinenkin hyttynen. Opastin taas toiseen paikkaan. Kai se kertoo kavereillekin et mihin pitää mennä. Kylmäkatin osoitteen annoin niille.
Kelle alapeukuttaa kelle eiVitun epekki siellä alapeukuttaa.
säästän haukun sapuskoissa. on kyl syönyt niitä niin tehokkaasti et marjoja ei paljoa puskiin tule.Mä rupeen opastaa amppareita sinne siis poikalaan.
''Jorma'' ei oo epek ja sä taidat sen kyllä tietääkin ja ihan tässä samaisessa yhteydessä nyt vaan sanon että ''Jorma'' on hyvä ja lakkaa laittamasta sydämiään ainakaan mulle.Kelle alapeukuttaa kelle ei
Et lainaisi haukkua mulle,ainakin olis ruokaa tarjollasäästän haukun sapuskoissa. on kyl syönyt niitä niin tehokkaasti et marjoja ei paljoa puskiin tule.