The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä oli tänään ulkoeteisessä iso ampiainen. Mä juoksin ystävällisesti kiljuen sisälle ja suljin välioven että se ymmärtäisi lähteä itte pois samaa tietä mitä oli sisälle tullutkin.:oops:
Mulla pörrää kans partsilla ampiaisii ja mä tuun ihan hulluks niistä,juoksen paniikissa vessaan jos joku eksyy sisälle mut ei ne suostu ulos menee.Edes partsilasit ei estä vaikka kuvittelin että ei ne sitten tule enää.No kyllä vaan tulee:mad:
 
Mulla pörrää kans partsilla ampiaisii ja mä tuun ihan hulluks niistä,juoksen paniikissa vessaan jos joku eksyy sisälle mut ei ne suostu ulos menee.Edes partsilasit ei estä vaikka kuvittelin että ei ne sitten tule enää.No kyllä vaan tulee:mad:
joo mä oon ihan paniikissa ampiaisista ja mehiläisistä...isoista kärpäsistä, yöperhosista ja varsinkin hämähäkeistä..ei ne ulkona säikytä niinkään (jos eivät iholle tuu) mutta sisätiloissa oon aivan nössö niien suhteen:oops:
 
Mä en tajua mikä mun partsilla niitä ampiaisii vetää puoleensa.Mullahan oli pari kolme vuotta sit partsin oven taa kasvanu amppari pesä.Onneks yks pelastaja tuli hävittää sen kun itku kurkus kimitin sille asiasta.Kaks päivää sitä hävitettiin ja juma kun siellä oli ihan järetön määrä niitä.
 
Mä en tajua mikä mun partsilla niitä ampiaisii vetää puoleensa.Mullahan oli pari kolme vuotta sit partsin oven taa kasvanu amppari pesä.Onneks yks pelastaja tuli hävittää sen kun itku kurkus kimitin sille asiasta.Kaks päivää sitä hävitettiin ja juma kun siellä oli ihan järetön määrä niitä.
Sussa on niin paljon feromoneja..eiks se vejä niitä puoleensa? :D:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä