The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harvoin miekin painajaisia nään,mut kääntyilen aika usein.

Pahin painajainen oli pari viikkoa sitten,2 kertaa. Tunsin tukehtuvani unessa,hyih. Heräsin kun en saanu kunnolla henkee, sain vissiin nukkuessa astmakohtauksen. :unsure:
Mun tuttu näki joskus sellasta unta että häntä kuristettiin, heräs siihen että oli kuristanut itte omaa kaulaansa kaksin käsin :eek:
Astma on kyllä tosi kurja vaiva kanssa niille joilla se on(n)
Joo mä olen ihan mahottoman levoton poukkoilija, itteenikin häirittee se kun saa aina arvailla mistä kohtaa sänkyä tai lattiaa ittensä aamulla löytää:cautious:
 
Mun tuttu näki joskus sellasta unta että häntä kuristettiin, heräs siihen että oli kuristanut itte omaa kaulaansa kaksin käsin :eek:
Astma on kyllä tosi kurja vaiva kanssa niille joilla se on(n)
Joo mä olen ihan mahottoman levoton poukkoilija, itteenikin häirittee se kun saa aina arvailla mistä kohtaa sänkyä tai lattiaa ittensä aamulla löytää:cautious:
Hyi kauheeta.
Joo ei tuo astma kovin kiva ole,ainakaan siitepöly aikaan ja kovilla pakkasilla.
Onneksi pysyy aika hyvin kurissa lääkkeillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mie aukaisin loman kunniaksi Alkon vahvan siiderin,minttu-vadelma. :D:)

Sunnuntaiksi ostin jotain Blue Hawaiji sinistä juomaa :D eipä oo tullu Alkossa pitkiin aikoihin käytyä :eek:
niin ja Lidlistä ranskalaista omena siideriä
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Mie aukaisin loman kunniaksi Alkon vahvan siiderin,minttu-vadelma. :D:)

Sunnuntaiksi ostin jotain Blue Hawaiji sinistä juomaa :D eipä oo tullu Alkossa pitkiin aikoihin käytyä :eek:
niin ja Lidlistä ranskalaista omena siideriä
Mäkin ostin tänään omppusiideriä ittelleni 2 tölkkiä, en oo aikoihin juonut niin aattelin nyt sitten repästä.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mäkin ostin tänään omppusiideriä ittelleni 2 tölkkiä, en oo aikoihin juonut niin aattelin nyt sitten repästä.:rolleyes:
Mulle tarjottiin tänään hurrrrjan suklaista keksiä:oops:...ja kun mä sitä makustelin niin...mulle sitten kerrottiin nauraa hekotellen ettei mun tartte tänäänkään ottaa vettä väkevämpää:barefoot:..


..kun meni kuulema suklaakeksikin pääkköseen:unsure:
 
Mulle tarjottiin tänään hurrrrjan suklaista keksiä:oops:...ja kun mä sitä makustelin niin...mulle sitten kerrottiin nauraa hekotellen ettei mun tartte tänäänkään ottaa vettä väkevämpää:barefoot:..


..kun meni kuulema suklaakeksikin pääkköseen:unsure:
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa:unsure: No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!:mad::oops:
 
Softy
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa:unsure: No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!:mad::oops:
:LOL:
 
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa:unsure: No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!:mad::oops:

Kaljuun ei olis tarttunu
 
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa:unsure: No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!:mad::oops:
Ällös nyt kun toinen pikkunen oli niiii-in lumoutunu sun pehkosen tuoksuista:)...ja nyt varmaan surraa ihan huppelissa sekin:barefoot:...
 
Ällös nyt kun toinen pikkunen oli niiii-in lumoutunu sun pehkosen tuoksuista:)...ja nyt varmaan surraa ihan huppelissa sekin:barefoot:...
No joo sekin vielä, ei oo kovin fiksua vissiin pestä kuontaloaan millään hunajashampoolla tähän aikaan vuodesta :eek: Samasta syystä kannattaa vissiin miettiä vaniljashampoon käyttöä ja vaniljasaippuan käyttöä...voih, on niin paljon miettimistä taas pienellä:notworthy::unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä