Mun tuttu näki joskus sellasta unta että häntä kuristettiin, heräs siihen että oli kuristanut itte omaa kaulaansa kaksin käsinHarvoin miekin painajaisia nään,mut kääntyilen aika usein.
Pahin painajainen oli pari viikkoa sitten,2 kertaa. Tunsin tukehtuvani unessa,hyih. Heräsin kun en saanu kunnolla henkee, sain vissiin nukkuessa astmakohtauksen.
Sittenhän sullakin on nyt aikaa katsella telkkaria:LOMA LOMA LOMA
ELokuun eka päivä jatkuu
Hyvää lomaa.LOMA LOMA LOMA
ELokuun eka päivä jatkuu
Hyi kauheeta.Mun tuttu näki joskus sellasta unta että häntä kuristettiin, heräs siihen että oli kuristanut itte omaa kaulaansa kaksin käsin
Astma on kyllä tosi kurja vaiva kanssa niille joilla se on
Joo mä olen ihan mahottoman levoton poukkoilija, itteenikin häirittee se kun saa aina arvailla mistä kohtaa sänkyä tai lattiaa ittensä aamulla löytää
KiittiHyvää lomaa.
Mulla alkaa parin viikon kuluttua.
Ei ole mitään.Kiitti
Onko jo lomasuunitelmia ?
Enpä tykkää kahtoo tuota sarjaa, ei kiinnostaSittenhän sullakin on nyt aikaa katsella telkkaria:
"Aikuistumisen aika. Atrhur kohtaa ongelmia työssään. Joutuuko hän tekemään päätöksiä uransa suhteen? Oliver yrittää korjata välejään Zosian kanssa, mutta joutuu ojasta allikkoon. T: BBC.
Näkyy arenalla.
Sehän onkin ihan hyvä,ei kaikkee tarvii suunnitella.Ei ole mitään.
Mäkin ostin tänään omppusiideriä ittelleni 2 tölkkiä, en oo aikoihin juonut niin aattelin nyt sitten repästä.Mie aukaisin loman kunniaksi Alkon vahvan siiderin,minttu-vadelma.
Sunnuntaiksi ostin jotain Blue Hawaiji sinistä juomaa eipä oo tullu Alkossa pitkiin aikoihin käytyä
niin ja Lidlistä ranskalaista omena siideriä
Moi...moi
Ei niin. Mulla on siivousprojekti odottamassa kotona. Kaikki turha kama pois. Liikun tässä lähialueella.Sehän onkin ihan hyvä,ei kaikkee tarvii suunnitella.
Mie käyn joku päivä hautausmaalla ja nätti ilma jos on joku päivä,niin lähden kaupungille,kirpputorille pyörimään.
Mulle tarjottiin tänään hurrrrjan suklaista keksiä...ja kun mä sitä makustelin niin...mulle sitten kerrottiin nauraa hekotellen ettei mun tartte tänäänkään ottaa vettä väkevämpää..Mäkin ostin tänään omppusiideriä ittelleni 2 tölkkiä, en oo aikoihin juonut niin aattelin nyt sitten repästä.
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!Mulle tarjottiin tänään hurrrrjan suklaista keksiä...ja kun mä sitä makustelin niin...mulle sitten kerrottiin nauraa hekotellen ettei mun tartte tänäänkään ottaa vettä väkevämpää..
..kun meni kuulema suklaakeksikin pääkköseen
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!
Mäkin ostin tänään omppusiideriä ittelleni 2 tölkkiä, en oo aikoihin juonut niin aattelin nyt sitten repästä.
Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!
Ällös nyt kun toinen pikkunen oli niiii-in lumoutunu sun pehkosen tuoksuista...ja nyt varmaan surraa ihan huppelissa sekin...Onneks et ollut kuulemassa mun kiekumista kun joku isompi öttiöinen pörähti kotipihalla taas mun pääkköseen, sotki vissiin reppana ittensä mun kikkuroihin eikä päässyt heti irti...mä steppailin portailla ja kievuin ja heiluin...oltiin varmaan molemmat yhtä paniikissa siinä sen surinapörisijän kanssa No mitäs lenti mun hiuksiin, ne mitään kotipesä ainesta oo!!
Paheksun jo etukäteen
No niin taasKaljuun ei olis tarttunu
No joo sekin vielä, ei oo kovin fiksua vissiin pestä kuontaloaan millään hunajashampoolla tähän aikaan vuodesta Samasta syystä kannattaa vissiin miettiä vaniljashampoon käyttöä ja vaniljasaippuan käyttöä...voih, on niin paljon miettimistä taas pienelläÄllös nyt kun toinen pikkunen oli niiii-in lumoutunu sun pehkosen tuoksuista...ja nyt varmaan surraa ihan huppelissa sekin...
Mie en oo tännään kaupassa käynyt..enkä tiiä käynkökäänkö...joten en oo ostanu omppusiideriä ja vissiin yleisön pyynnöstä pitäs olla ilmannii..mutta joku ihunainen kuplivainen vois ollaMoi
Ostitko sinäkin tänään omppusiideriä jos et niin aiotko ostaa?
Kuvittelin tilanteen niin nauratti.