Softy
Ei ole. En ole leiponut vuosiin.Täh, sulla ei siis ole jauhoja, eikä edes kuivahiivaa kaapissa?
Ei ole. En ole leiponut vuosiin.Täh, sulla ei siis ole jauhoja, eikä edes kuivahiivaa kaapissa?
No, höhEi ole. En ole leiponut vuosiin.
Siis..sä saat hokkarit istumaan koipees paremmin kun meet ne jalassa saunaan löylyihin..tiukkaat nauhat kunnolla ja - no saunotEn oo tollasista luistimista ikinä kuullutkaan? Täytys varmaan kokeilla moista. Kiitti vinkistä
Tynnyrissä.Missä sinua pidetty ku ei oo näkyny?
aaaa ok. mä jäin miettinään hetkeks, että miten tennareista voi tehä hokkarit ja miksi ihmeessäSiis..sä saat hokkarit istumaan koipees paremmin kun meet ne jalassa saunaan löylyihin..tiukkaat nauhat kunnolla ja - no saunot
Luulis että sama homma sopis tennareihinkin
aaaa ok. mä jäin miettinään hetkeks, että miten tennareista voi tehä hokkarit ja miksi ihmeessä
Suolakurkkua, chiliä ja salaattia...eli joo-o olen syönyt
ootkos sää syöny tälle päivälle? Nukkunu kun et kuitenkaa oo..tarpeeks
Mitäpä on uunista ulos tulossa?Ruoka uunissa
Mitäpä on uunista ulos tulossa?
Tunnen olevani lähempänä, vaikka en tiedä edes mitä
No pöh, ei tuo kyllä ollut vastaus kysymykseeni...Laitan kuvan myöhemmin, voi olla, että menee jopa huomiselle
Seinää?Tunnen olevani lähempänä, vaikka en tiedä edes mitä
Älä kysy, tiiä mitä hän sulle viä vastaa..älä kysy, pliideNo pöh, ei tuo kyllä ollut vastaus kysymykseeni...
..onhan se ruoka kohta valmista että pääset syömään...ettei tuu enempi..huonoa oloa
..muttakun..mie taisin jo kysyäÄlä kysy, tiiä mitä hän sulle viä vastaa..älä kysy, pliide
mää mistään muusta kysyny kuin ruuasta...Täälä on valmistumassa muutakin ku ruoka
Siitäkin myöhemmin
hymph..muttakun..mie taisin jo kysyä
Nii-i, oliko pakko avata pandoran lipas oliko?mää mistään muusta kysyny kuin ruuasta...
hymph