vierailija
Mistä se kertoi? En viitsi etsiä nyt. Muistatko tämän?Alko Käsky ykköseltä, joskus tämän katoin.
Toivottavasti tommoseen kahtiajakautumiseen ei enää koskaan päädytä.
Mistä se kertoi? En viitsi etsiä nyt. Muistatko tämän?Alko Käsky ykköseltä, joskus tämän katoin.
Toivottavasti tommoseen kahtiajakautumiseen ei enää koskaan päädytä.
En, en lue vaikka olisi suomeksi.Luitteko?
6 asiaa on sex. Mut ei sittenSuomi tai englanti, kiitos.
Jag talar inte svenska. Jag talar finska och engelska.6 asiaa on sex. Mut ei sitten
Eikun se oli tosi tärkeä juttuJag talar inte svenska. Jag talar finska och engelska.
Tätä ei pitäisi tehdä, mut uteliaisuudesta katson, miten kääntää G sen artikkelin pelkän linkin perusteella.Suomi tai englanti, kiitos.
Laiton robotin kääntämään tuon artikkelin englanniksi ja paljon selvempi tuli - mutta onko oikein sekään? Ikinä ei voi tietää. TuskinpaAsia kerrallaan! Tässä teille luettavaa - --osaattehan ruotsinkieltä?
http://www.goteborgsfria.se/artikel/7241
https://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-laskuri-hoitaa-kasvimaata-ei-enaa-rikkaruohojen-kitkemista/3375400
kastemadoille evästä ja suojaa polttavalta auringolta, itselle parin tunnin puuhastelu päivittäin silloin, kun ruohoa leikataan - kuntoiluksi kun laskee sen, ollaan voiton puolella joka tapauksessa
Ihana tuoksu siinä silpussa, pehmeää ja pienet perunantaimet ovat niin suloisia ilmestyksiä maan pinnalla -tai oikeastaan taivaskinhan alkaa siitä
Ok.Laiton robotin kääntämään tuon artikkelin englanniksi ja paljon selvempi tuli - mutta onko oikein sekään? Ikinä ei voi tietää. Tuskinpa
Juu, pyörä on nyt semmoisessa osoitteessa missä sille on käyttöäkin. Itse asiassa pakettiin kuului oikein nätti, uudenveroinen ja vankkarunkoinen punainen Solifer, Järeä U- kaarilukko, pumppu ja sävy sävyyn pyörän väriin kypärä ja samaan sävyyn pieni reppu mihin mahtuu pumppu, kypärä ja sensemmoista. Äitikulta ne aikanaan pakettina ittelleen hankki mutta kun ei enää pysty pyöräilemaan niin pari vuotta sitten lahjoitti ne minulle. Ja nyt se pyörä on seissyt mulla pari vuotta pölyttymässä fillarikellarissa.Voi Aksu voi Aksu. Nainen sai pyöränsä kumminkin? Turha enää nolostella, tiedän että helpommin sanottu kuin tehty mutta yritä.
ps. En opettele
Kyllä sellasia silti on, älä yhtään epäile.Harvoin pääsee todistamaan tilannetta missä nainen väkisin työntää viiskymppistä miehen rintataskuun, mutta tuokin tuli tänään koettua.
täälläkin kerrotaan siitä, vuodelta 2005:Suomi tai englanti, kiitos.
Kyllä mä sen tiedän. Joskus (harvoin) minullakin kaikki kaksi aivosolua eksyvät yhtaikaa munista ja vatsasta korvien väliin. Silloin olen vähissä järjissäni.Kyllä sellasia silti on, älä yhtään epäile.
En oo nähny, vaikka 50v olen mailmaa nähnyKyllä sellasia silti on, älä yhtään epäile.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.En oo nähny, vaikka 50v olen mailmaa nähny
Juuri niin.Kyllä mä sen tiedän. Joskus (harvoin) minullakin kaikki kaksi aivosolua eksyvät yhtaikaa munista ja vatsasta korvien väliin. Silloin olen vähissä järjissäni.
Ostettu on oma. Vaikka kyseessä olis kuinka mulle tarpeeton tavara jonka ihan mielelläni ilman taka- ajatuksia voin lahjoittaa pois. Mut kun sen ostaa, niin sit ei jää mitään kuvitteellistakaan kiitollisuudenvelkaa vaan kyseessä on kauppa.
Sen vuoksi hän tyrkytti mulle seteliä ja minä kohteliaisuussyistä yritin siitä kieltäytyä.