Ja täällä paistaa aurinko!Oops! Jopas tuleekin vettä!
Toin ohut herkkua..tosi hyvää ruisleipää.Tuo mulle ruispaloja niin saat halin.
Tuu tänne sieltä*kaappasee haliotteeseen*
Et mutruile nyt ollenkaan tai...kyyyllä, sormenpäät ovat valmiina
Kutitusasemissa!
Mäkin tulin kaupasta just så...ostin chiliä ja purkkaa ittelleni...Kaupasta selviydytty
...eikä ollutkaan ruuhkaay)...
Melko lepposasti sapuskaa tekemässä - ihan ufo- oloa pukkaa kun ei täällä oo kuin mä ja toi yks...jaa, siis mä nyt vaan kun kävikin ulko- ovi
...ja taitaa täälläkin kohta ruveta taas jälleen kerran satamaan...kohoaa tummanpuhuvia pilviä...no, sitten taas paistaa!
Senkin kukkutimurunen
A-haNiin ja töihin ei ole sit evästä. Syön kahvitauolla joulukinkun.
Mulkii olikii tennaritkii jalassakiiMäkin tulin kaupasta just så...ostin chiliä ja purkkaa ittelleni...
Ihmeen hiljasta oli, väkee vähän ja sitten yks tinttara taapers siellä joukossa tennareissaan...
Purkkaa ostin itelleni ja chilejä...salaatti tarpeita kanssa vähän ja mitäs muuta...jotain rillijuttuja huomiseks, että saa poijjaat syyä lihhaa...ite en niin välitä joten syön ison salaatinSenkin kukkutimurunen
Haitko herkkuja?
Niin mulkii...pien niitä vaan linttanassa kantapään alla kun hankaavat ikävästi ja kovasti alkaa se kaunis valkoinen väri muuttaa väriään astetta tummemmaksi, varsinkin kun ajatuksissani litsittelin kurarapakossa ...no mutku oli oikeesti niin houkuttelevaMulkii olikii tennaritkii jalassakii
Niin ja töihin ei ole sit evästä. Syön kahvitauolla leipäpalasen.
Mä en tajuu edes kiertää niitä lammikoita..hjuvin harvoin tulee joku ihme koukkasu tehtyä, pääsääntösesti vaan menenNiin mulkii...pien niitä vaan linttanassa kantapään alla kun hankaavat ikävästi ja kovasti alkaa se kaunis valkoinen väri muuttaa väriään astetta tummemmaksi, varsinkin kun ajatuksissani litsittelin kurarapakossa ...no mutku oli oikeesti niin houkutteleva
Emmä tiiä, mulla hankaa tosi usein kantapäät rikki. ihan persiistähän se moinen on toki mutta minkäs teen..niin sanoppas se kun en tiiä??Mä en tajuu edes kiertää niitä lammikoita..hjuvin harvoin tulee joku ihme koukkasu tehtyä, pääsääntösesti vaan menen
Mulla valkosia oo, ei oo ollu sen lehmänläjä- episodin jälkeen...
Mutta toi on kurjaa jos kengät hankaa, mikäs vika niissä on?
Auttasko jos tekisit niille tennareilles luistimet ?Emmä tiiä, mulla hankaa tosi usein kantapäät rikki. ihan persiistähän se moinen on toki mutta minkäs teen..niin sanoppas se kun en tiiä??
Kauniita unikuvia*pus*Nukkumaan
Ei ole aineksia. Yleensä aamulla tauolla syön leivän ja lounaalla käyn ruokalassa.Tee ite sämpylöi, nih saat evästä töihinki
En oo tollasista luistimista ikinä kuullutkaan? Täytys varmaan kokeilla moista. Kiitti vinkistäAuttasko jos tekisit niille tennareilles luistimet ?
Eli meet kuumaan saunaan tennarit jalassa ja oot vaan . Venyttää ja viruttaa sopivaksi
Täh, sulla ei siis ole jauhoja, eikä edes kuivahiivaa kaapissa?Ei ole aineksia. Yleensä aamulla tauolla syön leivän ja lounaalla käyn ruokalassa.