The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaupasta selviydytty(y)
...eikä ollutkaan ruuhkaa:rolleyes::(y):sneaky::oops::D...

Melko lepposasti sapuskaa tekemässä :) - ihan ufo- oloa pukkaa kun ei täällä oo kuin mä ja toi yks:love:...jaa, siis mä nyt vaan kun kävikin ulko- ovi:D


...ja taitaa täälläkin kohta ruveta taas jälleen kerran satamaan...kohoaa tummanpuhuvia pilviä...no, sitten taas paistaa:)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Kaupasta selviydytty(y)
...eikä ollutkaan ruuhkaa:rolleyes::(y):sneaky::oops::D...

Melko lepposasti sapuskaa tekemässä :) - ihan ufo- oloa pukkaa kun ei täällä oo kuin mä ja toi yks:love:...jaa, siis mä nyt vaan kun kävikin ulko- ovi:D


...ja taitaa täälläkin kohta ruveta taas jälleen kerran satamaan...kohoaa tummanpuhuvia pilviä...no, sitten taas paistaa:)!
Mäkin tulin kaupasta just så...ostin chiliä ja purkkaa ittelleni... :)
Ihmeen hiljasta oli, väkee vähän ja sitten yks tinttara taapers siellä joukossa tennareissaan...:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Niin mulkii...pien niitä vaan linttanassa kantapään alla kun hankaavat ikävästi ja kovasti alkaa se kaunis valkoinen väri muuttaa väriään astetta tummemmaksi:unsure:, varsinkin kun ajatuksissani litsittelin kurarapakossa ...no mutku oli oikeesti niin houkutteleva:notworthy:
Mä en tajuu edes kiertää niitä lammikoita:D..hjuvin harvoin tulee joku ihme koukkasu tehtyä, pääsääntösesti vaan menen :)

Mulla valkosia oo, ei oo ollu sen lehmänläjä- episodin jälkeen:oops::D...

Mutta toi on kurjaa jos kengät hankaa(n), mikäs vika niissä on?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en tajuu edes kiertää niitä lammikoita:D..hjuvin harvoin tulee joku ihme koukkasu tehtyä, pääsääntösesti vaan menen :)

Mulla valkosia oo, ei oo ollu sen lehmänläjä- episodin jälkeen:oops::D...

Mutta toi on kurjaa jos kengät hankaa(n), mikäs vika niissä on?
Emmä tiiä, mulla hankaa tosi usein kantapäät rikki. ihan persiistähän se moinen on toki mutta minkäs teen:unsure:..niin sanoppas se kun en tiiä??:barefoot:
 
vierailija
Nonniin:LOL:
Enemmänkin olis istuttanut, mut Samettikukat loppuivat:(
Maailman paras vekotin tuo maakaira. Ostin aikoinani kun kaupassa näin, vaikken tiennyt, miten toimii:D
Äitienpäivälahjojen ykkönen tai vaikkapa jollekin, jolla vähänkin on pihaa, tupaantuliaislahjaksi:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä