The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious::ROFLMAO:

Äläs muuten aliarvioi kutipattien voimaa:cautious:..oikein ärhäköitä kun ovat niin apteekkiin kun meet hakemaan helpotusta, niin pyydät siltä kivalta farmaseuttineitoselta perusteellista opetusta kortisonivoiteen käytöstä(y)...
on tuttua pohjosen reissuilta. kaverit meinas sairaalaan viedä kun kädetkin oli niin turvoksissa et virveliä ei pystynyt käyttään. naama kun potkupallo. onneks perhokalastus viel onnistui.
 
:oops:niin mutta missä koossa olevia ja missä kohassa olevia...

Muuten mulla ei oo vielä yhtään pattia tullut tälle kesälle. Ihme :eek:
No niitä nyt voi nousta mihinkä vaan ja minkä kokoisina:cautious:...ja onhan ne semmosta kokonaisvaltaista hoitoa kaipaavia...


Ja mitenkä lienekään oot säkin jääny iliman kutipatteja:cautious:...ihmetelläänkös nyt oikein kuorossa ja ääneen yhdessä:cautious:, ihmetelläänkö:barefoot:...*laskee oikean ranteen kutipatteja....kuus!! Iteasiassa melkein viis kun se yks on semmonen tuplakutipatti..!*
 
No niitä nyt voi nousta mihinkä vaan ja minkä kokoisina:cautious:...ja onhan ne semmosta kokonaisvaltaista hoitoa kaipaavia...


Ja mitenkä lienekään oot säkin jääny iliman kutipatteja:cautious:...ihmetelläänkös nyt oikein kuorossa ja ääneen yhdessä:cautious:, ihmetelläänkö:barefoot:...*laskee oikean ranteen kutipatteja....kuus!! Iteasiassa melkein viis kun se yks on semmonen tuplakutipatti..!*
No mutta kuule ihmetellään sitte vaan *ottaa jooga asennon ja ihmettelee*:barefoot: Mulla ei oo patinpattia...minkäs mä sille mahan ettei niille kelpaa suomalainen O veri:cautious:
 
Tässäpä teille kesäillan hyttysruno:

On kesäilta lopullaan, sä aiot käydä nukkumaan.
Sä Offia oot tyrkyttänyt, koko talon myrkyttänyt.
Nyt kun vain tyynyyn laitat pään, niin havahdut sä ininään.
Nyt jos laitat päälle valon, vaimennat sä koko talon.
Kas inisijä piilossaan, pimeyttä vartoo vaan.
Ininänsä jälleen alkaa, sä lattialle nostat jalkaa.
Vaan inisijä piilostaan ei esiin tule milloinkaan.
Ja kun loppuu taistelu jo alkaa hengen haistelu.
Se imukärsä heiluen jo hyökkää kimppuun saaliiden.
Ja kuluessa aamuyön tuo naaras tekee miehen työn.
Se imee verta aamuun asti ja sisuksissaan kallis lasti
se lähtee munat laskemaan, loukkohonsa suojaisaan.
Ja niin jo ensi viikolla on poikasensa riesana.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä