Näitkö sä mut juhannuksena systerin mökillä?Noku et sä herää kuitenkaan..Kisun kanssa muuta olla yritetty tehä kun herätellä mutku yks vaan kääntää kylkee, pierasee ja jatkaa uniaan *kohauttaa olkapäitään hämmentyneenä*
Näitkö sä mut juhannuksena systerin mökillä?Noku et sä herää kuitenkaan..Kisun kanssa muuta olla yritetty tehä kun herätellä mutku yks vaan kääntää kylkee, pierasee ja jatkaa uniaan *kohauttaa olkapäitään hämmentyneenä*
Sullakin vois helpottaa jos vähentäisit sienien popsimista. Lievissä määrin saattavat aiheuttaa mukavaa sekavuutta , mutta suurina annoksina pitkän aikaa nautittuna sekoittavat pään lopullisesti.
Noup mutta jos oot pierry niin varmaan aika moni on haistanut sut siellä mökillä...tai siis tuntenut sulotuhnusi tuoksutNäitkö sä mut juhannuksena systerin mökillä?
Munuaistulehdus 8-vuotiaana, 2 kk:n antibioottikuuri oli silloin. ei saanut nousta edes istumaan. Siihen aikaan lapsille annettiin raekalkkia, sellaista hyvänmakuista. Mitälienee, mut voihan nuo munuaiset olla vajavaiset, kun en siedä yhtään askorbiinihappoakaan. Kamala närästys alkaa pienestäkin määrästä, mut nykyään on helppo, kun ne lukee tuoteselosteessa. Mut lisävitamiineja en tosiaankaan tarvitsekaan.mikähän myrkky sinun aivot on raiskannu tuohon kuntoon?
Jos tuo on sun aivot tuhonnut niin miksi sinut päästetään netin ääreen. Luulisi että pahat voimat eivät antaisi sun kertoa näitä asioita muille.Munuaistulehdus 8-vuotiaana, 2 kk:n antibioottikuuri oli silloin. ei saanut nousta edes istumaan. Siihen aikaan lapsille annettiin raekalkkia, sellaista hyvänmakuista. Mitälienee, mut voihan nuo munuaiset olla vajavaiset, kun en siedä yhtään askorbiinihappoakaan. Kamala närästys alkaa pienestäkin määrästä, mut nykyään on helppo, kun ne lukee tuoteselosteessa. Mut lisävitamiineja en tosiaankaan tarvitsekaan.
http://elamakasissamme.blogspot.fi/search/label/askorbiinihappo
Kauanko sulla on ollut keripukki?t, kun en siedä yhtään askorbiinihappoakaan. Kamala närästys alkaa pienestäkin määrästä,
onko siinä joskus muunlaisia jaksoja ollut. olen siis katsonut vaan sen vanhan. uutta en taida viitsiä edes aloittaaNyt oli twin peaksissä niin tylsä ja sekava jakso ettei ees Paulakaan ymmärtäis siitä mitään, tai sitten toi kaikki oli vaan ihan liian taiteellista höttöö mulle
Noi tosiaan saattavat syödä sieniä, mutta mulla niistä tulee kamalat mahakivut - vasta kerroin siitä, kun ei ole sitä entsyymiä, mikä sienisokerin hajottaa. MUTTA tosiaan, noissa porukoissa muuan kertoi:Sullakin vois helpottaa jos vähentäisit sienien popsimista. Lievissä määrin saattavat aiheuttaa mukavaa sekavuutta , mutta suurina annoksina pitkän aikaa nautittuna sekoittavat pään lopullisesti.
Mun mielestä ne vanhemmat oli parempia..mutta joku ihana ihminen kerkes tässä taannoin kyllä sanoa että näissä ne jutut paljastuu aina ihan siinä lopussa...joten sinnikkäästi kattelen vaikken mitään ymmärrä.onko siinä joskus muunlaisia jaksoja ollut. olen siis katsonut vaan sen vanhan. uutta en taida viitsiä edes aloittaa
katon ekan ja viimesen jaksonMun mielestä ne vanhemmat oli parempia..mutta joku ihana ihminen kerkes tässä taannoin kyllä sanoa että näissä ne jutut paljastuu aina ihan siinä lopussa...joten sinnikkäästi kattelen vaikken mitään ymmärrä.
Oot sä rohkee jos uskallatkaton ekan ja viimesen jakson
tekis mieli kanssa saunaan mutta tänään on jo niin myöhä että jätän huomiseen..Ja terkkusii saunasta!
Löylynhenki helli...nyt oon taas ihan äksäilyainesta
Katsos seuraava juttu. (Sade lakkasi, menen latomaan ruohosilppua perunapenkkeihin, kastemadoille suojaksi ja perunoille ravinnoksi---että sun opeillasi ihmiset kuolisivat nälkään.
katotaan nyt ensin viiden juttu loppuun. sit neljännen kerran full house, modern family ja ensisilmäykselläOot sä rohkee jos uskallat
Ei vaan voi olla parempi tehä niin, selviää paljon enemmän ja huomattavasti nopeempaan tahtiin!
Sade, perunapenkki, kastemadot + YLE uutiset = whats your point?Katsos seuraava juttu. (Sade lakkasi, menen latomaan ruohosilppua perunapenkkeihin, kastemadoille suojaksi ja perunoille ravinnoksi
"Haminan kaupunki alkoi viime keväänä karsia lääkitystä hoivakodeissa ja kotihoidossa, minkä seurauksena vanhukset ovat piristyneet ja heidän toimintakykynsä on parantunut.
Jaakko Valvanne muistuttaa, että moniin sairauksiin tarvitaan useita lääkkeitä. On kuitenkin jatkuvasti punnittava hyötyjä ja haittoja sekä tarvittaessa muutettava annostusta, hän sanoo.
– Yli 90-vuotiaista muistisairaista joka toinen saa psyykenlääkettä, joka saattaa lamata ja olla vaaraksi. On ehkä aloitettu [lääkitys] aiheesta, mutta haitat alkavat hallita, eikä hyötyjä enää saada."
-YLEuutiset 3.2.2016
..ja huomenna otatkin oikein pitemmän kaavan kautta itteäs hemmotellen ja löylyistä nautiskellentekis mieli kanssa saunaan mutta tänään on jo niin myöhä että jätän huomiseen..
Vois oikein tempasta ja ostaa saunaan itelleen huomenna mehujäätelön Jostain syystä maistuu saunassa tosi hyvälle.....ja huomenna otatkin oikein pitemmän kaavan kautta itteäs hemmotellen ja löylyistä nautiskellen
Mulla taitaakin loppuilta mennä itikkakutipatteja hipistellessä...hiiestäkö ne taas mun kimpussa on heti kun nessuni ulos laitan
Täälä ei näytä olevan itikoita tänävuonnakaan..ja huomenna otatkin oikein pitemmän kaavan kautta itteäs hemmotellen ja löylyistä nautiskellen
Mulla taitaakin loppuilta mennä itikkakutipatteja hipistellessä...hiiestäkö ne taas mun kimpussa on heti kun nessuni ulos laitan
No ei kait kun ne kaikki on täälläTäälä ei näytä olevan itikoita tänävuonnakaan
Kuiteski jotenki onnistut elbailemaan lauteilla niin että unohat koko mehujäätelön ja joudutkin pesemään koko saunan ...ellei just se ole tarkotus...Vois oikein tempasta ja ostaa saunaan itelleen huomenna mehujäätelön Jostain syystä maistuu saunassa tosi hyvälle...
Mä vähän luulen ettei siinä kuumuudessa kerkee unohtamaan jäätelöä eikä oikein muutakaan..joten tulee syötyä aika vauhillaKuiteski jotenki onnistut elbailemaan lauteilla niin että unohat koko mehujäätelön ja joudutkin pesemään koko saunan ...ellei just se ole tarkotus...
Ole ystävällinen ja pidäkin ne sielläNo ei kait kun ne kaikki on täällä