The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
mikähän myrkky sinun aivot on raiskannu tuohon kuntoon?
Munuaistulehdus 8-vuotiaana, 2 kk:n antibioottikuuri oli silloin. ei saanut nousta edes istumaan. Siihen aikaan lapsille annettiin raekalkkia, sellaista hyvänmakuista. Mitälienee, mut voihan nuo munuaiset olla vajavaiset, kun en siedä yhtään askorbiinihappoakaan. Kamala närästys alkaa pienestäkin määrästä, mut nykyään on helppo, kun ne lukee tuoteselosteessa. Mut lisävitamiineja en tosiaankaan tarvitsekaan.
http://elamakasissamme.blogspot.fi/search/label/askorbiinihappo
 
Munuaistulehdus 8-vuotiaana, 2 kk:n antibioottikuuri oli silloin. ei saanut nousta edes istumaan. Siihen aikaan lapsille annettiin raekalkkia, sellaista hyvänmakuista. Mitälienee, mut voihan nuo munuaiset olla vajavaiset, kun en siedä yhtään askorbiinihappoakaan. Kamala närästys alkaa pienestäkin määrästä, mut nykyään on helppo, kun ne lukee tuoteselosteessa. Mut lisävitamiineja en tosiaankaan tarvitsekaan.
http://elamakasissamme.blogspot.fi/search/label/askorbiinihappo
Jos tuo on sun aivot tuhonnut niin miksi sinut päästetään netin ääreen. Luulisi että pahat voimat eivät antaisi sun kertoa näitä asioita muille.
 
Awwww:love:..
Tiiätkö mikä on ihunaa:)? Semmosta että kieppuu perhoset varpaanpäissäkin ja kikatuttaa ja huokailuttaa jajaja...

Et taaskaan tiiä:cautious:
No. Mä kerron (y).

Se kun saa pikapikapuhelun....yhdeltä isoltapieneltä joka on yhtä höpötystä ja naurua täynnänsä ja pomppivaista selostusta ja onnea ja iloa ja...:love:

Siellä on tuo yksi ihana keräämässä elämän reppuunsa kallisarvoisia elämyksiä ja ystävyyssuhteita ja oppimisia :)...ja mä pakahdun kun tiiän että hänkin pakahtuu :)



...enkä oo mitn sieniä syönynnä vaikka niin vois vissiin hyvinkin luulla:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Nyt oli twin peaksissä niin tylsä ja sekava jakso ettei ees Paulakaan ymmärtäis siitä mitään, tai sitten toi kaikki oli vaan ihan liian taiteellista höttöö mulle:oops:
 
vierailija
Sullakin vois helpottaa jos vähentäisit sienien popsimista. Lievissä määrin saattavat aiheuttaa mukavaa sekavuutta , mutta suurina annoksina pitkän aikaa nautittuna sekoittavat pään lopullisesti.
Noi tosiaan saattavat syödä sieniä, mutta mulla niistä tulee kamalat mahakivut - vasta kerroin siitä, kun ei ole sitä entsyymiä, mikä sienisokerin hajottaa. MUTTA tosiaan, noissa porukoissa muuan kertoi:
"Minulla oli cu tasapainossa pitkään, jopa niin että 2002 - 2004 ei ollut mitään lääkitystä, Asacolitkin tauolla. Töissä söin vuosikausia luonaaksi ruispaloja ja teetä. Sitten kesällä 2004 kyllästyin teen juontiin ja otin leipien huuhteluksi "Kuuma kuppi" pussikeittoja. Voe mikä moka. Kaksi kuukautta ko evästä ja tärähti niin ankara relapsi päälle, ettei parane kuin leikkaamalla. Vasta tuon onnettomuuden jälkeen luin tuoteselosteen ja liityin cro-con keskustelupalstalle, josta sain asiallista tietoa, mutta heräsin liian myöhään. Pussikeitoissahan on lisä- ja säilöntäaineita niin paljon, ettei niiden nautiskelijan ruumiskaan mätäne koskaan. Kyllä nyt harmittaa moinen moka". - 10.3.2006
Ei ne oikeesti mitään tietoja anna, kun ei niillä ole suoltakaan enää. Ihmekös tuo, kun keinomahalla on testattu erilaisia aineksia:devil::sick:
 
onko siinä joskus muunlaisia jaksoja ollut. olen siis katsonut vaan sen vanhan. uutta en taida viitsiä edes aloittaa
Mun mielestä ne vanhemmat oli parempia..mutta joku ihana ihminen kerkes tässä taannoin kyllä sanoa että näissä ne jutut paljastuu aina ihan siinä lopussa...joten sinnikkäästi kattelen vaikken mitään ymmärrä.
 
vierailija
---että sun opeillasi ihmiset kuolisivat nälkään.
Katsos seuraava juttu. (Sade lakkasi, menen latomaan ruohosilppua perunapenkkeihin, kastemadoille suojaksi ja perunoille ravinnoksi:)

"Haminan kaupunki alkoi viime keväänä karsia lääkitystä hoivakodeissa ja kotihoidossa, minkä seurauksena vanhukset ovat piristyneet ja heidän toimintakykynsä on parantunut.

Jaakko Valvanne muistuttaa, että moniin sairauksiin tarvitaan useita lääkkeitä. On kuitenkin jatkuvasti punnittava hyötyjä ja haittoja sekä tarvittaessa muutettava annostusta, hän sanoo.

– Yli 90-vuotiaista muistisairaista joka toinen saa psyykenlääkettä, joka saattaa lamata ja olla vaaraksi. On ehkä aloitettu [lääkitys] aiheesta, mutta haitat alkavat hallita, eikä hyötyjä enää saada."
-YLEuutiset 3.2.2016
 
Katsos seuraava juttu. (Sade lakkasi, menen latomaan ruohosilppua perunapenkkeihin, kastemadoille suojaksi ja perunoille ravinnoksi:)

"Haminan kaupunki alkoi viime keväänä karsia lääkitystä hoivakodeissa ja kotihoidossa, minkä seurauksena vanhukset ovat piristyneet ja heidän toimintakykynsä on parantunut.

Jaakko Valvanne muistuttaa, että moniin sairauksiin tarvitaan useita lääkkeitä. On kuitenkin jatkuvasti punnittava hyötyjä ja haittoja sekä tarvittaessa muutettava annostusta, hän sanoo.

– Yli 90-vuotiaista muistisairaista joka toinen saa psyykenlääkettä, joka saattaa lamata ja olla vaaraksi. On ehkä aloitettu [lääkitys] aiheesta, mutta haitat alkavat hallita, eikä hyötyjä enää saada."
-YLEuutiset 3.2.2016
Sade, perunapenkki, kastemadot + YLE uutiset = whats your point?o_O
 
..ja huomenna otatkin oikein pitemmän kaavan kautta itteäs hemmotellen ja löylyistä nautiskellen :)



Mulla taitaakin loppuilta mennä itikkakutipatteja hipistellessä:barefoot:...hiiestäkö ne taas mun kimpussa on heti kun nessuni ulos laitan:unsure:
Vois oikein tempasta ja ostaa saunaan itelleen huomenna mehujäätelön :D Jostain syystä maistuu saunassa tosi hyvälle...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä