The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Oiskohan puhelinriippuvuudesta vieroittautuminen kuitenkin kannattavampaa kuin sinivalosuodatin? Ei se pelkkä sinivalo sitä unta häiritse vaan myös se virittyneisyys ja informaatiotulva, jotka sieltä näytöltä tulee ja antaa ärsykkeitä aivoille.
Se yks asia on kuitenkin estettävä, koska se varmasti haittaa. Toinen voi olla alkoholi, koska pienikin määrä sitä estää vaipumasta syvään uneen, mikä on elimistölle vaarallista. Univelka jää jatkuvaksi, eikä se tietenkään suodattimella vähene, vaan nukkumalla. Huono juttu, ja taas pillerikauppa kukoistaa! Ne nukaahtamislääkkeetkin aiheuttavat pysyviä muutoksia aivoihin/hermostoon, vaikka ne on markkinoitu toisin:sick:
 
Muikeeta maanantaita:)

Unikuvat harakoilla eli olipa sitten ihan oikee tahmatassuinen maanantai(y). Avaimia hukassa, kiirusta aamua, tilannemuutoksia, palautekeskustelua, kaatosateeseen säntäilyä ja raekuurossa pomppimista...

Ihanaa olla sisätiloissa ja ihan rauhassa jopa istumassa:D

Ulkona sataa vettä ropottamalla mutta lälläspyy - enpä kastukaan! Mun pikkurakas oli keittäny mulle kahvia:love:...kiva tulla kotiin kun on kaivattu :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Melkosen hyvää ja höpöä tais muuten tehdä toi juhannuksen seutu kun...oli havaittavissa selkeetä harjoituksen puutetta työhommissa:barefoot::D... Piti kyllä ilosesti nauraa itelleni kun tuntui ja taatusti näytti ja kuulosti siltä että...jatkuuko mulla juhannus vielä:oops::D. Oli jotenkin hankalaa laittaa pääkoppaa työvireeseen mutta kyllä se siitä käynnistyi kun nuita tilaamattomia hätätilanteita tulikin (y)
Sainpahan ainakin aamun naurut työporukoille ja siltä osin loivennettua maanantain kynnystä :D

Mutta heiii - kesäkuun viimosta viikkoa mennään!! Mitä on ajalle tapahtunut, häh? Kohta edessä heleä ja hellivä helle- heinäkuu:love:
..tai siis se sopivan aurinkoisen lämmin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Jos on putki päällä niin ei kai silloin pidä yhtään mitään?
Pilaan ilosi kertomalla, että olen ihan selvinpäin, juhannuksesta ei jäänyt minkäänlaista kankkusta, eikä nukkumaluukussa ole pisaraakaan alkoholia. Eikä tällä viikolla tule kun vähille rahoille on tähdellisempääkin käyttöä.

Mä siis pääsen eroon kännistä ihan vaan olemalla juomatta.
Milläs konstilla sinä pääset eroon vittumaisuudestasi?
 
vierailija
Pilaan ilosi kertomalla, että olen ihan selvinpäin, juhannuksesta ei jäänyt minkäänlaista kankkusta, eikä nukkumaluukussa ole pisaraakaan alkoholia. Eikä tällä viikolla tule kun vähille rahoille on tähdellisempääkin käyttöä.

Mä siis pääsen eroon kännistä ihan vaan olemalla juomatta.
Milläs konstilla sinä pääset eroon vittumaisuudestasi?
Uskoo ken tahtoo.:rolleyes:

Vittumaisuus on hyvä ominaisyus, se herättelee ihmisiä. Siitä ei pidä pyrkiä eroon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä