..jos se sua helpottaa niin...koeta kuitenkin nukkua jotenkin...SAANEN TOIVOTTAA: OIKEIN PAHAA YÖTÄ!!!!
..jos se sua helpottaa niin...koeta kuitenkin nukkua jotenkin...SAANEN TOIVOTTAA: OIKEIN PAHAA YÖTÄ!!!!
se oli se kolmas vieras. tai neljäs..jos se sua helpottaa niin...koeta kuitenkin nukkua jotenkin...
Tämä muuttaa kaiken paremmaksi:Ei tää nyt diagnooseja vaadi..korkeintaan jonkun ''hämmentyneen ja surullisen ihmisen syndrooma'' tai jotain muuta pjaskaa mutta ei nyt mitään sen vakavampaa...
Kenen viestejä et lue ja miksi?öitä kaikille.
ainii, en lue kaikkia yksityisviestejä vaikka niitä olis sata rivissä odottamassa.
Pitkäkaula ja spence ainakin mustalla listallaKenen viestejä et lue ja miksi?
Tuskin.Pitkäkaula ja spence ainakin mustalla listalla
Asia kerrallaan! Tässä teille luettavaa - --osaattehan ruotsinkieltä?Huomenia!
Heräsin ennen kuutta enkä saanut enää unta. Mä olen koulustressaaja! Tytär pitää ilmoittaa tänään lukioon. Viimeinen mahdollinen päivä. Unissa todistus oli kadonnut ja auto hajosi ja vaikka mitä.
Minä en. Pyörryttää ihan kun nukun nykyään niin huonosti.Olen herännyt
Oli kuudenkuun aika. Sama vaikutus kuin täysikuullaMinä en. Pyörryttää ihan kun nukun nykyään niin huonosti.
Ookoo..mä vaan pahoin pelkään ettei tää mun unettomuus johdu nyt kuusta tai auringosta tai mistään muustakaan tähdestä tai planeetasta.Oli kuudenkuun aika. Sama vaikutus kuin täysikuulla
Ihminen tulee silloin toimeen vähemmillä unilla
Sininen valo haittaa nukahtamista - voi jopa estää sen! Laita aurinkolasit päähän, jos et pysty olemaan illalla pois tuon valon vaikutuspiiristä. Olis kiva kuulla, vaikuttaako. Olis kyllä liian helppo toteuttaa ja pilaisi pillerimarkkinatHuomenta...
Erittäin huonosti nukuttu yö takana, eli ei mitään uutta länsirintamalla.
Juu en mene nukkumaan aurinkolasit päässä mutta kiitos ehdotuksesta...Sininen valo haittaa nukahtamista - voi jopa estää sen! Laita aurinkolasit päähän, jos et pysty olemaan illalla pois tuon valon vaikutuspiiristä. Olis kiva kuulla, vaikuttaako. Olis kyllä liian helppo toteuttaa ja pilaisi pillerimarkkinat
Sininen valo tulee tietsikasta, älypuhelimesta ja tabletista. Mul on suodatin älypuhelimessa.Juu en mene nukkumaan aurinkolasit päässä mutta kiitos ehdotuksesta...
Hyvä, mutta oletko varma, ettei ole vaan unta?Olen herännyt
Eikun tarkoitin et katsot niitä näyttöjä aurinkolasit päässä illalla. Tai sitten et katso niitä ollenkaan, on tietysti paras vaihtoehto, mutta ei taida onnistua sulta?Juu en mene nukkumaan aurinkolasit päässä mutta kiitos ehdotuksesta...
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/11/23/prisma-studio-testasi-alylaitteiden-sininen-valo-siirtaa-unirytmiaSininen valo tulee tietsikasta, älypuhelimesta ja tabletista. Mul on suodatin älypuhelimessa.
http://www.talouselama.fi/uutiset/palaako-televisiossasi-tama-valo-vaikka-laite-on-suljettu-saattaa-olla-vakavan-huolen-paikka-6631886Kenenköhän kameraa sää oikein kattelet kun kyllä mulla on ihan vaatteet päällä?
LuulisinHyvä, mutta oletko varma, ettei ole vaan unta?