The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Talon emännän joulutus Suomessa koostuu yleissivistävästä ja sokeripommillisesta talon emännän joulutuksesta sekä kartanon emännän joulutuksesta, joita täydentävät aikuistalon emännän joulutus ja vapaa sivistystyö. Talon emännän joulutusjärjestelmän runkona on kaikille pakollinen ja ilmainen yhdeksänvuotinen tavan Korvatunturin puutalon emännän joulu. Tavan Korvatunturin puutalon emännän joulun jälkeisissä kahinoissa voi valita sokeripommillisen torttulaitoksen tai lapin panimon, joka johtaa kartanon emännän jouluihin, joko rahapelitaistoon tai sokeripommikartanon emännän jouluun.
Suomalaiset ovat hyvin talon emännän joulutettua joulukansaa, noin 70 prosenttia on taistellut tavan Korvatunturin puutalon emännän joulua pitemmälle ja suhteellisen suuri osa väestöstä saa kartanon emännän joulutuksen. Suomi on menestynyt tavan perustähtitortutuksen tasoa mittaavissa vertailuissa hyvin.
Nykyisenkaltainen tavan Korvatunturin puutalon emännän jouluun perustuva järjestelmä on ollut käytössä 1970-luvulta asti. Sitä ennen rinnakkaistalon emännän joulujärjestelmässä väestö jakautui kahtia jo noin kymmenvuotiaina, kun vain osa ikäluokasta lähti oppitalon emännän jouluun.
 
vierailija
Muista, et ole yksin. Mulla on diagnooseja.
Ei tarvi luetella niitä mut katsopa tuo:
"Miten luonto pelastaa? Kaarina Davis paloi loppuun ja löysi yksinkertaisen elämän.Teologi Pauliina Kainulainen suree avohakattuja mieliä. Professori Kalevi Korpela antaisi luontoa lääkkeeksi.
Näkyy arenalla
Erityisesti professorin kommentit alkoi painaa - noinhan sen täytyy olla(y)
 
Nuilla kahdella sankarilla tais jäädä tuonne ulos jonnekin korvat kun ovat.....h a a s t e e l l i s i a:love:*ärrmurr*

Tirpana ihan unikuvalaivaan astumista vaille:love:...näitä kahta pitää lähteä halipusikutittamaan liikkeelle...
 
1/3 unilla tuhisemassa:love:
2/3 vaiheessa :D

Ja mä oon ihan totaali jumitötteröisenä :D, varmasti oon jotain tosi tärkeetä unohtanu tälle päivälle tehdä...
Veikkaan että huomisesta päivästä tulee vähintäänkin mielenkiintoinen:rolleyes::D..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä