The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt!
Melkeen tekis mieli...läppä toki oli (y) mutta...


Viimeks tänään kävin...sanomassa miten mun on ikävä ja iso ja yritän pärjätä:love::cry:..ja pärjäänkin:)....

Mutta joo, mättähiä...risuja tulossa tänäkin jouluna(y):D
Sä saat joululahjaks kasan risuja!!:LOL::LOL: Mä voisin toivoa saunavastaa jos uskaltais vihdoinkin kokeilla sillä sitä ittensä hempeetä mäiskimistä sitten aattona!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Päivää kettinkiin. Siskommiäs just palautti mut nukkumaluukkuun.
Olisn siis viettämässä jussia systerin mökillä ja ne oli sit samalla mun viiskymppiset ja siskommiehen veljen kuuskymppiset.

Oli siin semmoinen koira haudattuna, et kun systerin kans keskiviikkona mentiin mökille, niin siel oli kahden terassin uudet huonekalut kasattavana ja siinäpä kivaa puuhaa isoveikalle.

Mut siitä eteenpäin... syömistä, juomista, saunaa, savusaunaa, paljua, poreammetta, lisää syömistä juomista ja sit lauantaina käytiin Ämyrin lavalla kattomassa Laura Voutilaista. Niin ja koko juhannusreissun aikana mä en saanu maksaa edes omia tupakoitani vaan kaikki kuului pakettiin. Ja nytkin on sit jääkaapissa pottua ja poronkäristystä.

Nyt huilaan hetken ja alan klo 21 kattomaan Hobitin päätösjaksoa.
Onnittelut :)
Kuulostaa kivalta juhannukselta (y)
 
Puolen vuoden päästä aatto on jo takanapäin (y)
Kesä ja syksykin tässä vielä edessäpäin.

Tuli mieleen onko seuraava joku pyhä vasta marraskuussa pyhäinpäivä? Keväällä kun niitä on tämän tuosta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä