Nyt!Ei ole kotona opetettu käytöstapoja.
Melkeen tekis mieli...läppä toki oli mutta...
Viimeks tänään kävin...sanomassa miten mun on ikävä ja iso ja yritän pärjätä..ja pärjäänkin....
Mutta joo, mättähiä...risuja tulossa tänäkin jouluna
Nyt!Ei ole kotona opetettu käytöstapoja.
Sä saat joululahjaks kasan risuja!! Mä voisin toivoa saunavastaa jos uskaltais vihdoinkin kokeilla sillä sitä ittensä hempeetä mäiskimistä sitten aattona!Nyt!
Melkeen tekis mieli...läppä toki oli mutta...
Viimeks tänään kävin...sanomassa miten mun on ikävä ja iso ja yritän pärjätä..ja pärjäänkin....
Mutta joo, mättähiä...risuja tulossa tänäkin jouluna
vttuako tänne sen sateen käskit tulla.Täällä alko justiinsa sataa.
En ihan mutta melkein, 178cm siihen vielä kun laittais korkkarit. Niitä en kyllä ole pahemmin koskaan käyttänyt. En ole oppinut pitään sellasia. Ehkä joskus nuorempana parikymppisenä tuli pidettyä.Oot sie 180?
Hjuvanen aika sentääs, mulla menis niskat nurin jos kattelisin sua ylöspäin
Että vihertää jatkossakin. Täällä paistaa ny.vttuako tänne sen sateen käskit tulla.
Se tais tulla täältä sinne tai sitten se tuli sieltä tänne...vttuako tänne sen sateen käskit tulla.
Annappa mullekin sitä auringonvaloa NYT, tollai kaikkee saa itelleen omiaEttä vihertää jatkossakin. Täällä paistaa ny.
JooSä saat joululahjaks kasan risuja!! Mä voisin toivoa saunavastaa ilmankoivunlehtiä jos uskaltais vihdoinkin kokeilla sillä sitä ittensä hempeetä ruoskimista sitten aattona!
No oon mä sua sitten _vähän_ lyhyempiEn ihan mutta melkein, 178cm siihen vielä kun laittais korkkarit. Niitä en kyllä ole pahemmin koskaan käyttänyt. En ole oppinut pitään sellasia. Ehkä joskus nuorempana parikymppisenä tuli pidettyä.
Kato saan kunnon luudan oven pieleenSä saat joululahjaks kasan risuja!! Mä voisin toivoa saunavastaa jos uskaltais vihdoinkin kokeilla sillä sitä ittensä hempeetä mäiskimistä sitten aattona!
Niin niin juupajoo diipadaapa daa...kuinkahan sitä pukkia sää oikein haluat oikein auttaa vai ''auttaa''Kato saan kunnon luudan oven pieleen
Mä en edes joululahjoja pyydä/halua, riittää että voin jotenkin Joulupukkia auttaa ipanoiden toiveiden toteutuksessa ...
Ehkä vaan vähän. Kyllä tänne monen mittaisia mahtuuNo oon mä sua sitten _vähän_ lyhyempi
..sää mitn vastavihtaa ainakaan ...tullee pian nokkosia...Niin niin juupajoo diipadaapa daa...kuinkahan sitä pukkia sää oikein haluat oikein auttaa vai ''auttaa''
OnnittelutPäivää kettinkiin. Siskommiäs just palautti mut nukkumaluukkuun.
Olisn siis viettämässä jussia systerin mökillä ja ne oli sit samalla mun viiskymppiset ja siskommiehen veljen kuuskymppiset.
Oli siin semmoinen koira haudattuna, et kun systerin kans keskiviikkona mentiin mökille, niin siel oli kahden terassin uudet huonekalut kasattavana ja siinäpä kivaa puuhaa isoveikalle.
Mut siitä eteenpäin... syömistä, juomista, saunaa, savusaunaa, paljua, poreammetta, lisää syömistä juomista ja sit lauantaina käytiin Ämyrin lavalla kattomassa Laura Voutilaista. Niin ja koko juhannusreissun aikana mä en saanu maksaa edes omia tupakoitani vaan kaikki kuului pakettiin. Ja nytkin on sit jääkaapissa pottua ja poronkäristystä.
Nyt huilaan hetken ja alan klo 21 kattomaan Hobitin päätösjaksoa.
näköjään täälläkin paistaa pian.Että vihertää jatkossakin. Täällä paistaa ny.
Tietysti!Mullaki toimii ongelmitta
olitko baarissa eilen?Tietysti!
Ketään ei kiinnosta sun jutut!Puolen vuoden päästä aatto on jo takanapäin
Kesä ja syksykin tässä vielä edessäpäin.
Tuli mieleen onko seuraava joku pyhä vasta marraskuussa pyhäinpäivä? Keväällä kun niitä on tämän tuosta.
Taitaapi ollaPuolen vuoden päästä aatto on jo takanapäin
Kesä ja syksykin tässä vielä edessäpäin.
Tuli mieleen onko seuraava joku pyhä vasta marraskuussa pyhäinpäivä? Keväällä kun niitä on tämän tuosta.