Täällähän minä, tosin aattelin just kävästä pissillä
Jep, koetas mennä jo*hoputtaa*...mä en ainakaan pidättele sua...Täällähän minä, tosin aattelin just kävästä pissillä
No siinä ja tässä...tuohon pakettiin kun vielä hoidat sen sisäisen palsamoinnin hyvällä ruualla ja juomalla ja seuralla niin...joo- o, vois olla kemikaali- ja lisäainetasot tapillaanNyt on mummo juhannuskuosissa. On punaset hiukset ja huolella väkerretyt kynnet ja värjätty kulmat ja ripset. Kemikaaleja ja lisäaineita niin ettei tartte palsamoida.
Ihan minimi että kehtaa mökille lähtee.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3558940/Myrkkya+lobataan+tutkijoilla++torjuntaainetutkimukset+pidetaan+pimennossaphhtfggvgvurdetxtcyryr
Onnea pikkuisen johdosta, mummolle---eikai ne lapset sun kynsiä pureskele!
Niitähän meidän täytyy suojella ja siksi pitää itsemme mahdollisimman hyvässä kunnossa
Jotenkin tuli tämä biisi mieleen. Ja muutenkin kun täällä on puhuttu rakkaudesta/rakastumisesta/ihastumisesta yms kaikenlaista.
Mä oon kanssa hypistellyt väripakettia käsissäni mutta vielä en ole ostanut. Punertavan värin oon hylännyt kun en jaksa/halua sitä tyvikasvua ja sen takia sitä värjäillä ja muutenkin. Ajatellut että voisi olla sellanen lähellä omaa väriä oleva. Oon tainnut värjätä hiukset viimeksi joskus vuonna 2015, viime vuonna en tainnut väriä hiuksiin laittaa, ellen nyt ihan väärin muista.Nyt on mummo juhannuskuosissa. On punaset hiukset ja huolella väkerretyt kynnet ja värjätty kulmat ja ripset. Kemikaaleja ja lisäaineita niin ettei tartte palsamoida.
Ihan minimi että kehtaa mökille lähtee.
Kohta on Joulu!Hyvää juhannusaatonaattoa
Kesäpäivänseisauskin oli eilen ja päivä alkaa taas lyhentyä
Eihän sitä kuitenkaan vielä hetkeen huomaa
ShhhKohta on Joulu!
Tällä hetkellä paistaa aurinko mutta kyllä se tuossa joku aika sitten vähän taas vettäkin ripsautti. Eilen kuulin kerran jyrähdyksen, ei tullut sen kummempaa ukkosta ainakaan tähän.Mutta nyt kaupoille..ulkona jyrisee...murr on tää Suomen kesä kanssa yhtä sadetta ja kylmää kyytiä!
---eikai ne lapset sun kynsiä pureskele!
Niitähän meidän täytyy suojella ja siksi pitää itsemme mahdollisimman hyvässä kunnossa
Shhh
Puolen vuoden päästä ollaan aika lähellä
Mutta nyt kaupoille..ulkona jyrisee...murr on tää Suomen kesä kanssa yhtä sadetta ja kylmää kyytiä!Ja kakatkin on housuissa
https://yle.fi/uutiset/3-8953614Mä syön leipää päälysteillä ja soijarahkaa marjoilla & appelsiinihunajalla
..*halaaruttaan ja...kaappasee kainaloon*