The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi hitsi pitää miehen taas lähtee silmäpolille,on silmä taas vähän turvoksissa ja jomottaa.
 
Hoitaja soitti, tippoja jatketaan,uus kontrolli siirtyy n 3 VK päähän.
Varmistaa vielä lääkäriltä jotain asiaa.

Kalliiksi tulee,mutta terveys / näkö on tärkeämpi,kuin raha.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Maailman kurjinta, kun on jotain kremppaa eikä kukaan tiedä mistä se johtuu. :(

Eikä näistä nykylääkäriestä oo mihinkään! Jokainen olettaa vaivan kuuluvan oman erikoisalansa piiriin ja niin tulehtuneesta vatsalihaksesta tuleekin tulehtunut paksusuoli tai nivustyrästä myös se paksusuoli ja suurentunut imusolmuke kaulassa saattaa olla syöpää vaikka oikeasti se johtuu vain haljenneesta hampaasta ja *huoh*.

Meill ainakin on mennyt miehellä hitosti rahaa vääriin diagnooseihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Maailman kurjinta, kun on jotain kremppaa eikä kukaan tiedä mistä se johtuu. :(

Eikä näistä nykylääkäriestä oo mihinkään! Jokainen olettaa vaivan kuuluvan oman erikoisalansa piiriin ja niin tulehtuneesta vatsalihaksesta tuleekin tulehtunut paksusuoli tai nivustyrästä myös se paksusuoli ja suurentunut imusolmuke kaulassa saattaa olla syöpää vaikka oikeasti se johtuu vain haljenneesta hampaasta ja *huoh*.

Meill ainakin on mennyt miehellä hitosti rahaa vääriin diagnooseihin.
Halaus,kuulostaa kurjalta. :(Ärsyttäviä tuollaiset väärät diagnoosit

Meillä menee nyt rahaa tuohon miehen lääkäri/ poliklinikka maksuihin ja kalliisiin lääkkeisiin mihin ei saa kelakorvausta.
 
Halaus,kuulostaa kurjalta. :(Ärsyttäviä tuollaiset väärät diagnoosit

Meillä menee nyt rahaa tuohon miehen lääkäri/ poliklinikka maksuihin ja kalliisiin lääkkeisiin mihin ei saa kelakorvausta.
Persiistä moinen.

Jos me lasketaan viiden vuoden yksityislääkärimaksut ja kuvaukset ja kaikki molemmilta yhteen niin summa on varmaan kymppitonnin tienoilla. Just saman verran mitä mä sain AIG-n vakuutuksesta rahaa silloin kun mulla syöpä todettiin.

Tavallaan plus miinus nolla siis. Ja suosittelen noita vakuutuksia ellei muita jo ole tai ellei muita edes saa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Persiistä moinen.

Jos me lasketaan viiden vuoden yksityislääkärimaksut ja kuvaukset ja kaikki molemmilta yhteen niin summa on varmaan kymppitonnin tienoilla. Just saman verran mitä mä sain AIG-n vakuutuksesta rahaa silloin kun mulla syöpä todettiin.

Tavallaan plus miinus nolla siis. Ja suosittelen noita vakuutuksia ellei muita jo ole tai ellei muita edes saa.
Mitä toi vakuutus itessään kustantaa?
En ole kuullut moisesta mitään.
 
Maailman kurjinta, kun on jotain kremppaa eikä kukaan tiedä mistä se johtuu. :(

Eikä näistä nykylääkäriestä oo mihinkään! Jokainen olettaa vaivan kuuluvan oman erikoisalansa piiriin ja niin tulehtuneesta vatsalihaksesta tuleekin tulehtunut paksusuoli tai nivustyrästä myös se paksusuoli ja suurentunut imusolmuke kaulassa saattaa olla syöpää vaikka oikeasti se johtuu vain haljenneesta hampaasta ja *huoh*.

Meill ainakin on mennyt miehellä hitosti rahaa vääriin diagnooseihin.
Tuo on totta ja toinen mikä on monesti ärsyttävää on lääkärit jotka eivät puhu suomenkieltä joko yhtään tai sitten puhuvat niin huonosti ettei siitä keskustelusta tule ilman lontoota yhtään mitään.Ittelleni englanti ei tuota ongelmia mutta miten käy sitten jonkun mummon tai papparaisen joka puhuu suomea vielä vahvalla murteella.
Kerran olin sitten ihan suomalaislääkärin vastaanotolla joka kysyi multa mitä hänen pitäis nyt sitten mulle määrätä angiinaan kun en saa tiettyjä lääkkeitä syyä lääkeallergian takia ja mä katoin häntä ihan hoomoilasena ettei mulla ole kyllä aavistustakaan ja että hänhän se lääkäri meistä kahdesta pitäis ollao_O...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0oo0
Mitä toi vakuutus itessään kustantaa?
En ole kuullut moisesta mitään.
Niitä on erilaisia ja eri "tasoin".

Mulla oli turva syövän varalta, alin taso, hinta oli noin 7 euroa kuukaudessa ja siitä sai kymppitonnin heti kun saa diagnoosin syövästä. Keuhkosyöpä oli poissuljettu ellen väärin muista.

Syövän jälkeen taisin vaihtaa sen paremman tason vakuutukseksi, maksaa nyt kympin kuussa ja korvaussumma on isompi. Imusolmukesyövästä tietenkään en enää saa korvausta jos se uusii.

Ja just eilen otin uuden vakuutuksen tapaturman varalta. Kympin sekin ja korvaussummat vaihtelivat tonnin murtuneesta sormesta seitsemän tonnin murtuneeeen lonkkaan.
 
vierailija
Just joo niin taas, vähempikin hehkutus piisais:cautious:
No se katsoi miten Digbyn keuhkot vähitellen rapistui ja hoksasi et onkin vielä elossa. Mulla kiinnostaisi tietää, mitä kanakeittoa se oli ruukannut nautiskella (lyhyen) elämänsä aikana. Tässä yks vaihtoehto:
"Ainesosat:
Soijaproteiini,
kuivattu glukoosisiirappi,
soijakuitu,
rasvaton maitojauhe,
kasviöljy (soija),
aromivahvenne (mononatriumglutamaatti)
luontaisen kaltainen kana-aromi (sisältää sulfiittia) ja
luontaisen kaltainen kasvisaromi (sisältää sinappia ja selleriä),
suola,
maltodekstriini,
maitoproteiini,
muunneltu tärkkelys (peruna),
laktoosi,
hiivauute,
värit (beetakaroteeni),
yrtit ja mausteet (ruohosipuli, mustapippuri, kurkuma, muskotti)
sakeuttamisaine (ksantaanikumi),
sipulijauhe,
persilja (0,2 %),
valkosipuli,
emulgointiaine (soijalesitiini) ja
antioksidantit (askorbyylipalmitaatti, alfatokoferoli).

Kivennäisaineet:
Kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, rautafumaraatti,sinkkisulfaatti, mangaanisulfaatti, kupariglukonaatti, kaliumjodidi, natriummolybdaatti, natriumseleniitti ja kromikloridi.

Vitamiinit:
Askorbiinihappo, nikotiiniamidi, dl-alfatokoferoliasetaatti, kalsium-d-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, foolihappo, biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli ja syanokobalamiini."
J Ä R K Y T T Ä V Ä Ä :poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
 
No se katsoi miten Digbyn keuhkot vähitellen rapistui ja hoksasi et onkin vielä elossa. Mulla kiinnostaisi tietää, mitä kanakeittoa se oli ruukannut nautiskella (lyhyen) elämänsä aikana. Tässä yks vaihtoehto:
"Ainesosat:
Soijaproteiini,
kuivattu glukoosisiirappi,
soijakuitu,
rasvaton maitojauhe,
kasviöljy (soija),
aromivahvenne (mononatriumglutamaatti)
luontaisen kaltainen kana-aromi (sisältää sulfiittia) ja
luontaisen kaltainen kasvisaromi (sisältää sinappia ja selleriä),
suola,
maltodekstriini,
maitoproteiini,
muunneltu tärkkelys (peruna),
laktoosi,
hiivauute,
värit (beetakaroteeni),
yrtit ja mausteet (ruohosipuli, mustapippuri, kurkuma, muskotti)
sakeuttamisaine (ksantaanikumi),
sipulijauhe,
persilja (0,2 %),
valkosipuli,
emulgointiaine (soijalesitiini) ja
antioksidantit (askorbyylipalmitaatti, alfatokoferoli).

Kivennäisaineet:
Kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, rautafumaraatti,sinkkisulfaatti, mangaanisulfaatti, kupariglukonaatti, kaliumjodidi, natriummolybdaatti, natriumseleniitti ja kromikloridi.

Vitamiinit:
Askorbiinihappo, nikotiiniamidi, dl-alfatokoferoliasetaatti, kalsium-d-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, foolihappo, biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli ja syanokobalamiini."
J Ä R K Y T T Ä V Ä Ä :poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
höpöhöpö, herkkua tuo kaikki on. Nomnomnomnom..!!
 
Pittää huomenna käydä hakemassa tabletteja sairaalasta,niitä kun ei saa apteekista.
On vissiin silmänpainetta alentavaa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä