The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tuossa muuten on keuhkosairaan hoito niillä menetelmillä mitä parhailla kirurgeilla on käytössä. Ootkos kuullut stentistä? Sellainen asennettiin edellisessä jaksossa, mutta jos et sitä katsonut, katso tämä.(y)
Pikkusen erilainen yhteisö kun sun "läheiset" täällä, mut voithan soveltaa... Aikamoinen hierarkia kuitenkin:cool:
Kuka ei tykkää? Etkö tiedä, että uutta keuhkonsiirrettä ei välttämättä saa - ei ainakaan kaikki eikä elokuvissakaan edes ensimmäistä?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minttu tuli taas yöllä kainaloon nukkumaan,kyllähän siinä yleensä herää,kun karvapallero asettuu nukkumaan viereen,mutta toinen kun on niin onnellinen ja kehrää siinä,niin eipä haittaa. :love: Vähän aikaa kun silittelee,niin nukahtaa uudestaan :D
 
Niinpä, :D ovat niin söpöjä ettei raaski :love: välillä tekee mieli itselläkin herättää :sneaky:
Joo, mä saatan herättää tuon päiväunilta aina sillon jos sillä on ollut levoton yö, että nukkuis paremmin taas seuraavana yönä:love:..jostain syystä kissa ei tykkää siitä o_Omutta mutta mun pitäis olla aina onneni kukkuloilla ja ekstaasissa kun Rinsessa päättää herättää mut kesken unien:rolleyes::X3::cautious:
 
Huomenia!

Nyt mulla on virallisesti loma. :) Tai siis silleen että voi laittaa luurin työjuttujen osalta kiinni.

Tänään vois vaikka käydä katsomassa joko näkyy kantarellinalkuja. Ja yrittää kasvattaa osterivinokkaita metikössä. Ja, ja, ajaa nurmikkoa -taas!-. Ja illalla savustetaan eilen katiskasta löytynyt iso lahna. Ja...


...ihanaa kun voi tehdä mitä vaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä