Miehän sanoin että tänään siellä paistaa aurinko ...Hieno päivä..aurinko paistaa ja on lämmin muttei nihkee. Luvattua ukkostakaan ei tänne tullunna...ja nyt heipparallaa kaikille!
Miehän sanoin että tänään siellä paistaa aurinko ...Hieno päivä..aurinko paistaa ja on lämmin muttei nihkee. Luvattua ukkostakaan ei tänne tullunna...ja nyt heipparallaa kaikille!
On ollut. Tuskin enää löytyy.
Niih sanos muuta
Mieli tekis sanoa jotain...
Mutta nyt oon ihan hiljaa
Moi Kais!Moikkelis vaan kisu & muut
Mieli tekis sanoa jotain...
Mutta nyt oon ihan hiljaa
MuutaNiih sanos muuta
On ollu kiva päivä ja viikonaloitus,kiitosMoi Kais!
Onhan ollut kiva viikonaloitus?
on se ollut tiedossa jo kauan....
No hyvä kun lähti myötätuulessa viikko aluilleOn ollu kiva päivä ja viikonaloitus,kiitos
Entäs sulla ? Toivottavasti siellä kiva pörinä menossa
Mä en jaksa enää pettyä ja luottaa ja pettyä taas..ei kiitosSoftylle ja etenkin Ellulle mä sanoisin sen, että vaikka sydän olis kuinka pieninä pirstaleina niin se silti sykkii.
Oletteko koskaan kokeneet sitä, kun yhteistä kivirekeä vedetään kohti maalia? Niinku yhdessä?
Semmoista rakkautta joka ei pienistä piittaa vaan joka on ja pysyy?
Semmoista rakkautta on olemassa.
Kirjailijan sanoin; ei ole niin suurta rakkautta joka ei pieneen sydämeen mahtuisi.
Hä?on se ollut tiedossa jo kauan....
Tuituisäisäi*räpsytiräpsyti*
Paistaa joo ja on ihan hamekeliMiehän sanoin että tänään siellä paistaa aurinko ...
Arvaas vaan kuoriuduinko salamana työvaatteista, kun kotiin pääsin, ja hyppäsinkö hameeseen? Ni, arvaas nyt vaan!Paistaa joo ja on ihan hamekeli
Oho, onpa siellä kylmä?!!Arvaas vaan kuoriuduinko salamana työvaatteista, kun kotiin pääsin, ja hyppäsinkö turkishaalariin? Ni, arvaas nyt vaan!
Mie vaihoin heti kotona pelkään mekkoonArvaas vaan kuoriuduinko salamana työvaatteista, kun kotiin pääsin, ja hyppäsinkö hameeseen? Ni, arvaas nyt vaan!
Huomenna varmaan onkin ja tuommoseen ois viisautta hypätä...Oho, onpa siellä kylmä?!!
PunajuuresArvatkaapas mikä on mun lempi juures piti ruveta keittämään sitä miun kaali-kasviskeittoon,kun jäi eilen uupumaan
Porkkana? En tiiä...Arvatkaapas mikä on mun lempi juures piti ruveta keittämään sitä miun kaali-kasviskeittoon,kun jäi eilen uupumaan