Sinä ?...mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.
Anteeksi.
Mistä sulle tollanen olo on tullut? Se että joku/jotkut kiusaa sua harmaana jotenkin välillä ei tarkoita että sussa olis mitään vikaa tai että sun pitäis jotenkin hävetä ittees...ole jatkossakin oma ihana positiivinen itsesi, äläkä ikinä muutu kenenkään toisen ihmisen vuoksi. .niien toisten tai sen toisen täytys hävetä omaa asennettaan sua kohtaan sen sijaan aikaslailla paljonkin....mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.
Anteeksi.
Murunen,et oo rasittava yhtään eikä sun tarvii mittään pyytää anteeksi. Höpsönen Sie oot ihana. Eikä sussa oo mitään vikaa....mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.
Anteeksi.
Kauniita uniaMutta mun on mentävä peiton alle
Hyvää yötä sulle, nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*
Hyvää lomaa sulle....
Mä olen matkalla töihin.Pitäiskö teidän ruveta heräilemään, aurinko on kohta puolitaivaalla!
Mä olen juuri lähdössä.Mä olen matkalla töihin.
paattiko?Sitte olis muutkin paikat kärähtäneet. Olin laivalla joka kiersi helsingissä.
Sellainen kaksi kerroksinen. Molemmissa kerroksissa on baaritiski. On ruokailu mahdollisuus tilauksesta.paattiko?
Wau. Mulle sopis tuo työ.Päivää kettinkiin.
Nyt olis avoinna lasten- & kummitustenhoitajan paikka ihan kelpo liksalla.
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201706192200217046_fd.shtml
Jos kyseessä olis vaan kummitukset niin mä olisin jo hakenut. Mut kun pitää hoitaa niit lapsiakin, niin niistä on muutakin riesaa kuin siirtyvät tuolit ja tippuvat lasit.
Sateella on hyvä siivota.Huomenia!
Sataa. Oisko se siis siivouspäivä?
Voi! Huomenna kuulema sataa täällä.Huomenia!
Sataa. Oisko se siis siivouspäivä?
No mut sit teilläkin siivotaan?Voi! Huomenna kuulema sataa täällä.