The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:unsure:...mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin:notworthy:... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään:oops:. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.

Anteeksi.
 
:unsure:...mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin:notworthy:... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään:oops:. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.

Anteeksi.
Mistä sulle tollanen olo on tullut? Se että joku/jotkut kiusaa sua harmaana jotenkin välillä ei tarkoita että sussa olis mitään vikaa tai että sun pitäis jotenkin hävetä ittees...ole jatkossakin oma ihana positiivinen itsesi, äläkä ikinä muutu kenenkään toisen ihmisen vuoksi. .niien toisten tai sen toisen täytys hävetä omaa asennettaan sua kohtaan sen sijaan aikaslailla paljonkin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
:unsure:...mulle tuli nyt semmonen olonen että...*huokaa*...oon tainnu pulista ja pöpistä ja hörhöillä liiaksi aiemmin:notworthy:... Puishuonojuttunen. Ei kuitenkaan oo ollu tarkotus aiheuttaa mitään...mitään:oops:. Kaikella lämmöllä oon tarkottanu kuitenkin vaikka rasittava oonkin ollu.

Anteeksi.
Murunen,et oo rasittava yhtään eikä sun tarvii mittään pyytää anteeksi. Höpsönen :love: Sie oot ihana. :) Eikä sussa oo mitään vikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Hyvää lomaa sulle(y)
Katsoitko äsken? Sanottiin, että ei ole aiemmin näkynyt telkkarissa, mutta tuossa (U) tietääkseni tarkoittaa uusintaa.
"8796 katselua

(Yhdysvallat, 2014) Jo kauan ennen Wikileaksia ja Edward Snowdenia ryhmä nuoria varasti FBI:n toimistosta asiakirjoja ja lähetti ne lehdistölle. Ryhmää ei saatu koskaan kiinni. Nyt he kertovat ensi kerran tarinansa. (U)
Näkyy arenalla
 
Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä