Tuo on ihana biisi, laitoinkin eilen jollekin sivulle ja Janne Tulkin version Unten erämaasta. Katri Helenan laulamanakin löytyy.
Ei muuten tullut ilmoitusta täggäyksestä.
Tuo on ihana biisi, laitoinkin eilen jollekin sivulle ja Janne Tulkin version Unten erämaasta. Katri Helenan laulamanakin löytyy.
Ei pysty, duunissa. Ja ilta on lepoa varten.No mut sit teilläkin siivotaan?
Joka keikalla mis mä olen ollu soittamassa on jäänyt soittamatta tuhansia hemmetin hyviä biisejä.Tuo on ihana biisi, laitoinkin eilen jollekin sivulle ja Janne Tulkin version Unten erämaasta. Katri Helenan laulamanakin löytyy.
Saakelin sääneito on neitokainen ihamparhautta.Saakelin sääeukko lopeta toi säätiedottaminen kyllä me itsekin osataan katsoa mitä säätä luvataan!
Voi skipata yli/ohi jos ei halua lukeaSaakelin sääeukko lopeta toi säätiedottaminen kyllä me itsekin osataan katsoa mitä säätä luvataan!
eikai sitä joka päivä erikseen tarvi pystyttääJaaha, mä taidan lähtee pihalle pystyttämään antennin
Toi riippuu ihan tilanteesta.eikai sitä joka päivä erikseen tarvi pystyttää
Oletko sinä vetänyt jonkun kanssa yhdessä kivirekeä vai oletko jättänyt sen töiden ja harrastusten takia kumppanin vedettäväksi?Softylle ja etenkin Ellulle mä sanoisin sen, että vaikka sydän olis kuinka pieninä pirstaleina niin se silti sykkii.
Oletteko koskaan kokeneet sitä, kun yhteistä kivirekeä vedetään kohti maalia? Niinku yhdessä?
Semmoista rakkautta joka ei pienistä piittaa vaan joka on ja pysyy?
Semmoista rakkautta on olemassa.
Kirjailijan sanoin; ei ole niin suurta rakkautta joka ei pieneen sydämeen mahtuisi.
Mitä tuo kivireki tässä tapauksessa tarkoittaa?Softylle ja etenkin Ellulle mä sanoisin sen, että vaikka sydän olis kuinka pieninä pirstaleina niin se silti sykkii.
Oletteko koskaan kokeneet sitä, kun yhteistä kivirekeä vedetään kohti maalia? Niinku yhdessä?
Kirjailijan sanoin; ei ole niin suurta rakkautta joka ei pieneen sydämeen mahtuisi.
Joo, suojaahan ne auringoltakin samalla ja eristää kuumuudelta, vaikka kumiveneessä purjehtiessaPesukoneellinen pipoja ja hanskoja pyörimässä eikä kaikki edes mahtunut yhteen koneelliseen. Tiedä vaikka niitä tarvisi tällä viikolla
Ne kyllä lähtee täältä eteenpäin.
On ollut. Tuskin enää löytyy.Softylle ja etenkin Ellulle mä sanoisin sen, että vaikka sydän olis kuinka pieninä pirstaleina niin se silti sykkii.
Moikkelis vaan kisu & muutMoikka !
Vastoin käymiset?Mitä tuo kivireki tässä tapauksessa tarkoittaa?