Niin on! Tikkana ylös vaan ja uutta viikkoa korkkaamaan!Ja töihin meno aamulla.
...oikeesti se menee ihan tötteröisenä toi herääminen ja aamun aloittaminen ja joskus puolenpäivän maissa saattaa maanantaisin tulla jotain järkevääkin ajatusta...
Niin on! Tikkana ylös vaan ja uutta viikkoa korkkaamaan!Ja töihin meno aamulla.
Tikku jalkapohjassa ja muutenki alakulo päälläVarpaita liian paljon/liian vähän
Mä olen töttöröö joka aamu. Tosi vaikea nousta ylös.Niin on! Tikkana ylös vaan ja uutta viikkoa korkkaamaan!
...oikeesti se menee ihan tötteröisenä toi herääminen ja aamun aloittaminen ja joskus puolenpäivän maissa saattaa maanantaisin tulla jotain järkevääkin ajatusta...
VoihTikku jalkapohjassa ja muutenki alakulo päällä
Ja se tikku meni siis poikki joten mun pitää kaivaa se huomenna tai oottaa että tulee itestään puish...ja se mokoma pistelee kun astun
Onhan tämä tullut joskus kuultua karaokessa."Karavaanista" mulla tuli oitis mieleen toi?
Duke Ellingnton, niin ja suomessa Olavi Virta ja Repe Helismaan suomalaiset sanat.
Mut ei taida olla ihan kysytty biisi?
Joo yritin joskus muistella mikä on Caravan kappaleesta musiikiltaan/säveleltään mikä lie vastaava suomiversio ja tuota Unten erämaata hain.Ittehän laitoit "Karavaanin".
On nimittäin useinkin tullut väärinkymysysten välttämiseksi, että puhummeko samasta laulusta.
*puhaltaa pipiseen ja huiskii alakulon matkoihinsa ja kaupanpäälle haliruttaakin pienesti*Tikku jalkapohjassa ja muutenki alakulo päällä
Ja se tikku meni siis poikki joten mun pitää kaivaa se huomenna tai oottaa että tulee itestään puish...ja se mokoma pistelee kun astun
Onneks et näe mimmonen unipääkkönen ite oon aamulla kun liika pian aamu valkenee...Mä olen töttöröö joka aamu. Tosi vaikea nousta ylös.
ai aattelet, sepä kiva tietää että edes joku aattelee
Täällä on ollut koko päivän pilvistä...ihan koko päivänSainpas kauniin ilta-aurinkohetken tällekin päivälle...
Äläs nyt siellä nuin mutruile*ottaa uudestaan halittavaksi*....ei sua voi ollenkaan unohtaaai aattelet, sepä kiva tietää että edes joku aattelee
Mutta huomennapa ei ookaan vaan siellä paistaa aurinko !!Täällä on ollut koko päivän pilvistä...ihan koko päivän
Mutta huomenNAPA ei ookaan vaan siellä paistaa aurinko !!
Äläs nyt siellä nuin mutruile*ottaa uudestaan halittavaksi*....ei sua voi ollenkaan unohtaa
Tuo kun pitässii paikkansa niin oisin ihan onessaniMutta huomennapa ei ookaan vaan siellä paistaa aurinko !!
Missäkähähtäh on ne halihymppästsydeemit kun niitä eniten tarvitsee???
Paistaa se, paistaapaistaa !Tuo kun pitässii paikkansa niin oisin ihan onessani
Sanotaanko, että soittajan kannalta on hirveesti kivampi, että sinä olet varmasti hakenut laulun.Onhan tämä tullut joskus kuultua karaokessa.
Joo yritin joskus muistella mikä on Caravan kappaleesta musiikiltaan/säveleltään mikä lie vastaava suomiversio ja tuota Unten erämaata hain.
Tulkin Jannella on muuten ihan mielettömän pehmee bassobaritonin ääni ....sitä kyllä kuunteleeOnhan tämä tullut joskus kuultua karaokessa.
Joo yritin joskus muistella mikä on Caravan kappaleesta musiikiltaan/säveleltään mikä lie vastaava suomiversio ja tuota Unten erämaata hain.