Miten ne Kokoomuksen ja Halla-ahon arvot nyt niin eroavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni on tärkeää että meillä on poliitikkoja jotka uskaltavat sanoa ääneen sen mitä valtaosa kansasta ajattelee...millä nimellä hänen pitäisi sitten kutsua ihmisiä jotka vihaavat länsimaalaisia niin paljon että haluavat murhata joka ainoan meistä ja kutsuvat tyttöjämme ja naisia huoriksi ja kokevat että heillä on oikeus kosketella länsimaalaisia tyttäriä niinkuin itse parhaaksi näkevät? Eivätkä kohtele omia naisiaankaan sen paremmin vaan nimenomaan kuin tavaraa ja saastaa mikä pitää peittää jätesäkin sisälle muiden katseilta.
Sä oot aina yhtä tyhmä. Isis ei oo sama kun kaikki muslimit. Toi on sitä paitsi äijien toimintaa ja ympäir maailman ne tota tekee.

Oho... et sitten ainuttakaan lausetta tähän hätään löytänyt. :D Mutta ei sun tarvitse perustella jos et osaa. Se on ihan okei. Anteeksi jos menin kysymään liian vaikeita.
Mähän vastasin sulle jo. Ne on sellasia asioita jotka on selvä ja pitäis olla selvä jokaselle. Ei sellasia tarvii perustella. En mä ala perustelee sitäkään kun osaaks miehet synnyttää. Nää on iahn selviä asioita niin älä kysy noin tyhmiä

Mun mielestä olisi hyvä jos joku laittaisi Sipilän ja Orvon nyt vähän kovemmille asian tiimoilta. Tulisi pyytää heitä aivan konkreettisesti kertoomaan miksei yhteistyötä Halla-ahon kanssa voida tehdä. Ja siihen ei riitä "koska hän on rasisti". Sitten pitää pyytää Sipilää ja Orpoa aivan yksityiskohtaisesti selittämään, että mikä Jussin sanoma asia tai teko on rasistinen. Ja tähänkään ei tulisi hyväksyä vastaukseksi, että "no kaikki".

Nyt tässä tulee väkisinkin mieleen, että taustalla on ihan muut syyt kuin Halla-ahon valinta puheenjohtajaksi. Mutta nyt tästä saadaan ikään kuin keppihevonen ja voidaan samalla kiillotella omien puolueiden egoa, kun voidaan todeta jotain antirastista unelmahöttöä. Nykyhallitushan on kipuillut vähän yhden jos toisenkin asian takia, niin nyt saadaan ikään kuin hyvä syy hajoittaa hallitus. Halla-ahohan ei ole vaatinut mitään uusia hallitusohjelmaneuvottelija. Ei. Hän on vain todennut, että nykyinen kelpaa, kunhan siitä pidetään kiinni.

Mutta koska toimittajat inhovihaavat Halla-ahoa niin äärimmäisen paljon, niin kukaan ei kysy mitään. Ollaan tyytyväisiä pönttövastaukseen, että rasistien kanssa ei voida toimia.
Juuri näin.
Nyt vain toteavat, että ei haluta leikkiä jussin kanssa. Mitkä ne syyt ovat, miksi eivät voi?

Aivan käsittämätöntä kommunismimeininkiä, että kaikki jotka eivät ole sipilän kanssa samaa mieltä, saavat lähteä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Onhan se. ei mun tarvii perustella eikä tarvii vapaavuoren eikä sipilän eikä kenenkään. Tippuis isis tyypit kanssa pois. Me saadaan ignoraa sellaset.
Sipilä on ilmeisesti kanssasi samalla typerä-ihminen-linjalla, että omia mielipiteitä ja tekoja ei tarvitse perustella. Normaali älyllä varustetut ihmiset oppivat yleensä jo koulussa, että ei riitä, että sanoo; tämä on väärin. Pitää osata myös kertoa miksi.

• Tykkää
Reactions: Ärsyttävä tyyppi
Miehet tekee kaikki paskat teot. Mä ymmärrän että sulla on poikia ja sen takia sä et halua tajuta. Sittren kun sä katot niitä niin sun pää sanoo että paljon kaikkee pahaa noikin tulee tekee. Kauhee tilanne
Mä katoin just mun nuorinta poikaa ja ajattelin että miten ihana ihminen tuokin voi olla...kohtelee tyttöjä kunnioituksella ja äitiään sekä isoäitiään...ihan parhautta on saada olla äiti. <3

PS: Olen pahoillani miesvihastasi, hae siihen apua...ellet sitten vaan jekkuile siellä.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706122200202598_pi.shtml

No niin, vanha kunnon Li. Hän toitottaa kovaan ääneen, että kyse ei ole Halla-ahon persoonasta. No mutta ihan ensiksi: mitä vittua? Li Andersson ei ole Vasemmistoliittonsa kanssa hallituksessa. Joten hänellä ei ole mitään mandaattia kommentoida yhtään mitään hallituksen kaatumisesta ja siihen liittyvistä asioista. Oli kyse Halla-ahon persoonasta tai ei, niin se ei ole yhtään millään tavalla Li Anderssonin päätäntävallassa. Li ei voi sanoa mihin asia liittyy ja mihin se ei liity.

Toiseksi: jos se ei liity Halla-ahon persoonaan, niin mihin vittuun se sitten liittyy? Li sanoo ympäripyöreästi, että "Halla-ahon politiikkaan". Siis mihin politiikkaan? Eihän Halla-aho ole vielä edes ehtinyt tekemään politiikkaa ja sen linjauksia, koska hänet on vasta-valittu. Ja juurihan Halla-aho on ehtinyt sanomaan, että hän haluaa pitäytyä hallitusohjelmassa. Siis siinä politiikassa jonka Orpo ja Sipilä ovat Soinin kanssa tehneet. Eli hän ei ole tuomassa mitään omaa erillistä politiikkaansa hallitukseen.

On tämä aika farssi. Kohta tulee heinäsirkat ja syö maan. Taivaalta sataa tulta ja kiveä.

Halla-Aho on sanonut ihmissaastaksi ihmisiä jotka tekevät terrori-iskuja, raiskaavat naisia/tyttöjä, laittavat pieniä tyttöjä naimisiin vanhojen miesten kanssa, ympärileikkaavat tai anteeksi silpovat pikkutyttöjä...jos tuo ei ole ihmissaastaa niin mitä se mielestäsi sitten on? Kulttuurin rikastuttamistako?
Suvakit kutsuvat sitä #unelmaksi...

• Tykkää
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706122200202598_pi.shtml

No niin, vanha kunnon Li. Hän toitottaa kovaan ääneen, että kyse ei ole Halla-ahon persoonasta. No mutta ihan ensiksi: mitä vittua? Li Andersson ei ole Vasemmistoliittonsa kanssa hallituksessa. Joten hänellä ei ole mitään mandaattia kommentoida yhtään mitään hallituksen kaatumisesta ja siihen liittyvistä asioista. Oli kyse Halla-ahon persoonasta tai ei, niin se ei ole yhtään millään tavalla Li Anderssonin päätäntävallassa. Li ei voi sanoa mihin asia liittyy ja mihin se ei liity.

Toiseksi: jos se ei liity Halla-ahon persoonaan, niin mihin vittuun se sitten liittyy? Li sanoo ympäripyöreästi, että "Halla-ahon politiikkaan". Siis mihin politiikkaan? Eihän Halla-aho ole vielä edes ehtinyt tekemään politiikkaa ja sen linjauksia, koska hänet on vasta-valittu. Ja juurihan Halla-aho on ehtinyt sanomaan, että hän haluaa pitäytyä hallitusohjelmassa. Siis siinä politiikassa jonka Orpo ja Sipilä ovat Soinin kanssa tehneet. Eli hän ei ole tuomassa mitään omaa erillistä politiikkaansa hallitukseen.

On tämä aika farssi. Kohta tulee heinäsirkat ja syö maan. Taivaalta sataa tulta ja kiveä.
Halla-aho ei halua matuja Suomeen ja ilman matuja Lin koulutus menee hukkaan...

Kokoomuksen ja halla-ahon politiikka eroaa siten, että halla-aho edustaa kokoomuslaisempaa politiikkaa kuin kokoomus itse. Kokoomus on pari viimeistä vuotta ollut vasemmistopolitiikan oikeampi siipi. Mahtaahan se ärsyttää tyypit jotka sitten ovat oikeasti oikeistolaisia.

• Tykkää
Mä katoin just mun nuorinta poikaa ja ajattelin että miten ihana ihminen tuokin voi olla...kohtelee tyttöjä kunnioituksella ja äitiään sekä isoäitiään...ihan parhautta on saada olla äiti. <3

PS: Olen pahoillani miesvihastasi, hae siihen apua...ellet sitten vaan jekkuile siellä.
Mihin mä tärtten apua??? Siihen että mä tajuan että miehet tekee kaikki paskat teot??? Mulle ei kelpaa selitys että jykä on vähän sellanen ja sen uskonto sanoo sille. Noi on pelkkiä selityksiä koska miehet yrittää tappaa ja raiskata. Myös sun pojat myöhemmin ja voi olla etä ne on jo ja sä et vaan tiedä. Sun pojat pysyy kaukana mun tytöistä ja mielummin kaikista tytöistä ja pelaa pleikkaa ja skeittaa ja siis pojat ja miehet saa harrastaa ja tehdä töitä ja sellasia mut ei raiskata ja murhata ja tappaa ja yrittää tehdä tollasia. Sun pojat lenttää partsilta alas jos ne yrittää tunkea meile. Tää ei oo mitään vihaa mut tää on turvaa.

Mihin mä tärtten apua??? Siihen että mä tajuan että miehet tekee kaikki paskat teot??? Mulle ei kelpaa selitys että jykä on vähän sellanen ja sen uskonto sanoo sille. Noi on pelkkiä selityksiä koska miehet yrittää tappaa ja raiskata. Myös sun pojat myöhemmin ja voi olla etä ne on jo ja sä et vaan tiedä. Sun pojat pysyy kaukana mun tytöistä ja mielummin kaikista tytöistä ja pelaa pleikkaa ja skeittaa ja siis pojat ja miehet saa harrastaa ja tehdä töitä ja sellasia mut ei raiskata ja murhata ja tappaa ja yrittää tehdä tollasia. Sun pojat lenttää partsilta alas jos ne yrittää tunkea meile. Tää ei oo mitään vihaa mut tää on turvaa.
Ole huoleti, aivan varmasti pysyvät kaukana sinusta ja perheestäsi, en soisi kenellekään sinua anopiksi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Haluun samoja sieniä mitä sääkin popsit.

Niin, sä et nimitä tuossa kokonaista kansaa ihmissaastaksi, jolloin ei tapahdu kansanryhmää vastan kiihottamista. Ja se, että sä sanot tuon yksityishenkilönä nimimerkin suojassa, ollen aivan eri asemassa kuin tunnettu poliitikko.

Ei Halla-ahokaan ole nimittänyt kokonaista kansaa ihmissaastaksi. Kannattaa lukea se alkuperäinen juttu, eikä uskoa ylen propaganda-uutisointia.

• Tykkää
Ja eikö ole kovin kummallista, että Petteri, Juha ja Timo ovat tehneet keskenään diilin. Sitten kun Timo vaihtuu Jussiksi, joka sanoo että teillä oli ihan hyvä diili, että jatketaan samalla linjalla, niin Petteri ja Juha eivät enää voikaan toimia oman diilinsä mukaisesti. Siis diilin tekijät itse alkavat kiukkupusseiksi.
Oletko kuunnellut perusteluja sille, miksi yhteistyö ei pysty jatkumaan? Soinin kanssa oli juuri ja juuri oltu riittävän lähellä, nyt kun Halla-aho oli halunnut tiukentaa joitakin linjauksia, nämä olivat liian kaukana Kokoomukselle ja Keskustalle.

Eikä Halla-ahokaan sanonut kokonaista kansaa ihmissaastaksi, vaan vain niitä jotka syyllistyvät raakoihin rikoksiin. Maalasit itsesi nurkkaan, mutta ethän sä sitä tajua. ;)
Suattaahan se olla niinniin vuan suattaa olla olemattakii, sanos savolainen Halla-ahon kirjoittelusta ja mitä hän sillä tarkoitti.

Oletko kuunnellut perusteluja sille, miksi yhteistyö ei pysty jatkumaan? Soinin kanssa oli juuri ja juuri oltu riittävän lähellä, nyt kun Halla-aho oli halunnut tiukentaa joitakin linjauksia, nämä olivat liian kaukana Kokoomukselle ja Keskustalle.

Mitä hän on halunnut tiukentaa? Siis täysin faktuaalisesti ja sanatarkasti? Missä hän on sanonut, että nykyinen jo sovittu linja ei riitä? Onko hän tarkalleen ottaen sitten mitä sanonut?

Hups... taisi tulla liian vaikea kysymys.

• Tykkää
Reactions: ..... ja Elena777
Mitä hän on halunnut tiukentaa? Siis täysin faktuaalisesti ja sanatarkasti? Missä hän on sanonut, että nykyinen jo sovittu linja ei riitä? Onko hän tarkalleen ottaen sitten mitä sanonut?

Hups... taisi tulla liian vaikea kysymys.
Tänään neuvotteluissa Sipilän ja Orpon kanssa. Syyt hallitusyhteistyön katkeamiseen olivat, että arvot ovat liian kaukana, Halla-aho olisi halunnut, että puheenjohtajien tapaamisessa häntä edustaa varapuheenjohtajista joku/puoluetoimistosta joku (koska on itse Brysselissä), tämä ei muille käynyt, Halla-aho ei maininnut uusia ministereitä nimeltä, mutta antoi vihjeitä, joiden perusteella Sipilä ja Orpo totesivat, ettei luottamusta synny hallituksen toimintakyvyn säilymiseen. Kyllä tässä on laajemmasta paketista kysymys kuin Halla-ahosta henkilönä. Täytyy olla todella pihalla, jos ei sitä pysty käsittämään.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä