Tehoaapas, ihavvarmasti tehoaa*polkee jalkaa ja mutruhuuleilee*Valkosipuli ei tehoa. Se on tarua.
Tehoaapas, ihavvarmasti tehoaa*polkee jalkaa ja mutruhuuleilee*Valkosipuli ei tehoa. Se on tarua.
Tehoaapas, ihavvarmasti tehoaa*polkee jalkaa ja mutruhuuleilee*
Ällös mulle kieltäs näytä...tullee pian harakka joka nappasee!!*ufopääkkönen*
Älä yritä pelotella.Ällös mulle kieltäs näytä...tullee pian harakka joka nappasee!!*ufopääkkönen*
No se on vaan yks asia monista ja mulle tuli kerran Tintus-yskänlääkkeestäkin - mut silloin en vielä tiennyt, että siinäkin on se sama glutamiinihappo, mistä tulee. Tällaisen monisteen antoi inkkarisokerin myyjä mulle, kun kysyin, mitä ihmettä oikeen möit mulleJoo, migreeni voi tulla päälle vaikka mistä syystä. Mä yritän kyllä kontrolloida omia syömisiä etten siitä ainakaan sais mutta - kyllä sitä joskus pitää voida herkutellakin
Mie vaan ihan nätistihellästi sanoin, varoitin ettei kukkaan eikä mikkään tuu nappasemmaan sun kieltäs....*pikkusesti alahuulimutruillen*Älä yritä pelotella.
Valkosipuli pitää vampyyrit loitolla.Valkosipuli ei tehoa. Se on tarua.
PusMie vaan ihan nätistihellästi sanoin, varoitin ettei kukkaan eikä mikkään tuu nappasemmaan sun kieltäs....*pikkusesti alahuulimutruillen*
Mun kieleeni saa tarttua!Ällös mulle kieltäs näytä...tullee pian harakka joka nappasee!!*ufopääkkönen*
Sori, muistin väärin: Tintus on itsehoitovalmiste ja siksi huono homma: siinähän on migreeniä aiheuttavaa natriumglutamaattia (kirjassa Neurologia lukee) ja monta muutakin ainesta, mitä ei kenekään tarvi sietää:Pitäs vissiin syödä*huokasee*
Mutku....
Ai harakkako?!Mun kieleeni saa tarttua!
Toi on tosi harmillista kun ei välttämättä tiiä kaikkia aineita mitkä voikaan itessään laukaista migreenin.Sori, muistin väärin: Tintus on itsehoitovalmiste ja siksi huono homma: siinähän on migreeniä aiheuttavaa natriumglutamaattia (kirjassa Neurologia lukee) ja monta muutakin ainesta, mitä ei kenekään tarvi sietää:
"6.1 Apuaineet
Glyseroli
fruktoosi
sakkariininatrium (E 954)
karmelloosinatrium
natriumglutamaatti
natriumsitraatti
sitruunahappomonohydraatti
etanoli
metyyliparahydroksibentsoaatti (E 218) propyyliparahydroksibentsoaatti (E 216)
levomentoli
timjamin
nesteuute
poltettu sokeri (E 150)
puhdistettu vesi."
Tulin siis yskänlääkkeen takia älyttömän sairaaksi, kun siihen sain parin päivän migreeninkin
Mun munaan saa tarttua!
On muuten paha virhe tuolla fimean spc-sivulla, kun Obsidanin vaikuttava aine on glysiiniferroo---- mut eipä tule glysiini-haulla ollenkaan esillePitäs vissiin syödä*huokasee*
Mutku....
Jos ei muille kelpaa niin kiva, että kelpaa edes harakalle.Ai harakkako?!
Miks ihmeessä...
Miks sie et halluutahtose pittää kieltäs omassa suussas...? Paras paikkahan se onJos ei muille kelpaa niin kiva, että kelpaa edes harakalle.
Onneksi suomessa ei ole korppikotkia.
Että mitäkähäh?En halua speed auttaja keltään!