The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt siellä kastuu:love:, ulkona sataa tihuuttaa:)....piti käydä pikaseen viipottamassa (y)
...ja unohdin sittendsujuvasti sen että nurtsi on muuten sateella liukas varsinkin tommosessa rinteessä:cautious:....pjärsiilleen en mennyt, voi harmi:D, mutta johan oli kiekumiskiljahdusta ja jalan nousua käsiliikkeistä puhumattakaan :D....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Nyt siellä kastuu:love:, ulkona sataa tihuuttaa:)....piti käydä pikaseen viipottamassa (y)
...ja unohdin sittendsujuvasti sen että nurtsi on muuten sateella liukas varsinkin tommosessa rinteessä:cautious:....pjärsiilleen en mennyt, voi harmi:D, mutta johan oli kiekumiskiljahdusta ja jalan nousua käsiliikkeistä puhumattakaan :D....
Täällä kanssa tihkuttaa vettä,koko päivän ollu harmaata.
 
vierailija
Mansikoita:love:
Kermavaahtoa:love:

Mä sorrun nyt tommoseen:oops:....ipanoitten kans:love:
Sori kun pisti silmään migreeni---taas:)
Kauan sitten ostin intiaanisokeria, kun myyjä niin innoissaan tyrkytti. Sitä en kyllä paljoa entinyt maistella, kun alkoi migreeni parinakin päivänä ja niin meni uudelleen sen myyjän luo taivastelemaan asiaa. Luomusokerissakin on sitä glutamiinihappoa ja glysiiniä, mitä siinä inkkarisokerissakin. Hyvä et selvisi, mut eipä nuo kerro siitä koskaan? Oliko herkut lasten tekemiä. Voisit valistaa, kun eihän migreenissä voi autoa ajaa eikä mitään muutakaan tehdä, tiedän kyllä. Joskus ostin kaupan pakasteesta luomumansikoita ja niin oli nekin pilattu sillä luomusokerilla:sick:
 
Sori kun pisti silmään migreeni---taas:)
Kauan sitten ostin intiaanisokeria, kun myyjä niin innoissaan tyrkytti. Sitä en kyllä paljoa entinyt maistella, kun alkoi migreeni parinakin päivänä ja niin meni uudelleen sen myyjän luo taivastelemaan asiaa. Luomusokerissakin on sitä glutamiinihappoa ja glysiiniä, mitä siinä inkkarisokerissakin. Hyvä et selvisi, mut eipä nuo kerro siitä koskaan? Oliko herkut lasten tekemiä. Voisit valistaa, kun eihän migreenissä voi autoa ajaa eikä mitään muutakaan tehdä, tiedän kyllä. Joskus ostin kaupan pakasteesta luomumansikoita ja niin oli nekin pilattu sillä luomusokerilla:sick:
Mä noi herkut taioin esiin, kyllä noi ipanaiset osaa tommosen tehdä silmät kiinni...oman maan mansikoita pakkasesta uusia odotellessa tuhotaan, kun niitä vielä on :)

Joo, migreeni voi tulla päälle vaikka mistä syystä. Mä yritän kyllä kontrolloida omia syömisiä etten siitä ainakaan sais mutta - kyllä sitä joskus pitää voida herkutellakin :)

Jos siitä sitten migreenin saa, niin itteänipä saan syyttää.
 
Ei haittaa minnuukaa,ku oon kotona koko illan.Kaveri käytti asioilla. Hyvä vaan että kukat saa vettä . Noi verenimijät onkin ärsyttävä asia
Hyvä kun on kavereita apujoukoissa:) ja pulinapoksaamassa:D. Niitä kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi asti...

Mä vaan tykkään vesisateesta:love:...enkä aina etes tarvii mitään sadevermeitä niskaan, varsinkaan jos on lämmin kesäsade kyseessä...Silloin on kiva kastua litimäräksi päästä varpaisiin:love:...ja vaikka roiskutella tennareissa vesilätäköissä(y)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä