vierailija
Hyvä, jatka samaa rataa.Aika hiljasta täällä..
Mä lähen ostamaan lentolipun.
Arvaa minne.
Hyvä, jatka samaa rataa.Aika hiljasta täällä..
Espanjaan?Hyvä, jatka samaa rataa.
Mä lähen ostamaan lentolipun.
Arvaa minne.
Höh,mikäs niihin koskee? Tanssinu koko yönAuu.. jalkoihin koskee.
Melkein, mutta ei aivan.Espanjaan?
Koko päivä jalkojen päällä.Höh,mikäs niihin koskee? Tanssinu koko yön
Täällä kanssa tihkuttaa vettä,koko päivän ollu harmaata.Nyt siellä kastuu, ulkona sataa tihuuttaa....piti käydä pikaseen viipottamassa
...ja unohdin sittendsujuvasti sen että nurtsi on muuten sateella liukas varsinkin tommosessa rinteessä....pjärsiilleen en mennyt, voi harmi, mutta johan oli kiekumiskiljahdusta ja jalan nousua käsiliikkeistä puhumattakaan ....
Äkkiä se tuntuu jaloissa,mä tykkään laittaa jalkakylvyn sellaisena päivänä ja vielä hieroo jalkavoidettaKoko päivä jalkojen päällä.
Sori kun pisti silmään migreeni---taasMansikoita
Kermavaahtoa
Mä sorrun nyt tommoseen....ipanoitten kans
Ei kyllä mua haittaa ollenkaan tääkään keliTäällä kanssa tihkuttaa vettä,koko päivän ollu harmaata.
Mä noi herkut taioin esiin, kyllä noi ipanaiset osaa tommosen tehdä silmät kiinni...oman maan mansikoita pakkasesta uusia odotellessa tuhotaan, kun niitä vielä onSori kun pisti silmään migreeni---taas
Kauan sitten ostin intiaanisokeria, kun myyjä niin innoissaan tyrkytti. Sitä en kyllä paljoa entinyt maistella, kun alkoi migreeni parinakin päivänä ja niin meni uudelleen sen myyjän luo taivastelemaan asiaa. Luomusokerissakin on sitä glutamiinihappoa ja glysiiniä, mitä siinä inkkarisokerissakin. Hyvä et selvisi, mut eipä nuo kerro siitä koskaan? Oliko herkut lasten tekemiä. Voisit valistaa, kun eihän migreenissä voi autoa ajaa eikä mitään muutakaan tehdä, tiedän kyllä. Joskus ostin kaupan pakasteesta luomumansikoita ja niin oli nekin pilattu sillä luomusokerilla
Melko jeppis keli Helsingissä!Täältä suorana Kaivarin lentonäytös, parhaat vielä tulematta
http://www.ruutu.fi/video/3014939
Ei kyllä mua haittaa ollenkaan tääkään keli
...paitti että turhan paljon on heti kimpussa pörräämässä kaiken maailman verenimijöitä
Ei haittaa minnuukaa,ku oon kotona koko illan.Kaveri käytti asioilla. Hyvä vaan että kukat saa vettä . Noi verenimijät onkin ärsyttävä asiaEi kyllä mua haittaa ollenkaan tääkään keli
...paitti että turhan paljon on heti kimpussa pörräämässä kaiken maailman verenimijöitä
Meninkin sanomaan....valkosipulitki loppu*ufopääkkönen*!!
Valkosipuli ei tehoa. Se on tarua.Meninkin sanomaan....valkosipulitki loppu*ufopääkkönen*!!
Hyvä kun on kavereita apujoukoissa ja pulinapoksaamassa. Niitä kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole liiaksi asti...Ei haittaa minnuukaa,ku oon kotona koko illan.Kaveri käytti asioilla. Hyvä vaan että kukat saa vettä . Noi verenimijät onkin ärsyttävä asia