The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
vierailija
Juopolla toi nyt vaan ei toimi.
Asia jota eniten tahtoisin olis päästä irti viinasta.
Mut kun on tarpeeksi vetänyt niin homma ei toimi noin koska kyseessä ei ole limunaati.
Jos oikeesti tahdot siitä eroon, niin kyllä tiedät mitä tehdä. Yksinhän sitä ei tarvitse lopettaa vaan on olemassa tukiryhmiä. Kysymys lienee se että tahdotko sitä tarpeeksi kovasti?
 
vierailija
Tiedosta mulla ei o puutetta.
Eikä tahdosta.

Sinä juot kuusi kaljaa, kärsit kankkusen ja vannot, että ei koskaan enää.
Mulla on vähän eri juttu.
Se että siedät suuria määriä viinaa ei ole se juttu.

Vaan se juttu taitaa olla se että et tahdo tarpeeksi. Humalatilassa on helppo olla turtana koska et uskalla kohdata tunteita ja heikkouttasi. Viinaan on hyvä paeta. Ja selitellä miten haluaa tekosyihin tukeutuen.

Ja terveyshän ei miehelle ole niin tärkeää.
 
Se että siedät suuria määriä viinaa ei ole se juttu.

Vaan se juttu taitaa olla se että et tahdo tarpeeksi. Humalatilassa on helppo olla turtana koska et uskalla kohdata tunteita ja heikkouttasi. Viinaan on hyvä paeta. Ja selitellä miten haluaa tekosyihin tukeutuen.

Ja terveyshän ei miehelle ole niin tärkeää.
Mä en enää kaipaa juomiseen tekosyitä.
Käytin ne kaikki jo kymmenen vuotta sitten.

Ja terveys... hoho... itteni vuoksi en o koskaan tehnyt mitään.
 
vierailija
Mä en enää kaipaa juomiseen tekosyitä.
Käytin ne kaikki jo kymmenen vuotta sitten.

Ja terveys... hoho... itteni vuoksi en o koskaan tehnyt mitään.
Mutta keksit ja pidät kiinni tekosyistäsi mitä tulee lopettamiseen. Muutoinhan olisit jo tehnyt sen. Lopettanut juomisen.

Mutta et uskalla.

Ja kuten sanoinkin niin mies ei pidä omaa terveyttään tärkeänä. Ennen kuin on liian myöhäistä. Ja silloinkin on selitykset valmiina.
 
Mutta keksit ja pidät kiinni tekosyistäsi mitä tulee lopettamiseen. Muutoinhan olisit jo tehnyt sen. Lopettanut juomisen.

Mutta et uskalla.

Ja kuten sanoinkin niin mies ei pidä omaa terveyttään tärkeänä. Ennen kuin on liian myöhäistä. Ja silloinkin on selitykset valmiina.
Mua vitun nopeesti lakkaa kiinnostamasta edes keskustelu aiheesta.
Just ny lakkas.
Kun sinä tiedät kaiken paremmin kuin minä niin ole sinä se parempi ihminen.
 
vierailija
Mua vitun nopeesti lakkaa kiinnostamasta edes keskustelu aiheesta.
Just ny lakkas.
Kun sinä tiedät kaiken paremmin kuin minä niin ole sinä se parempi ihminen.
Että hyökkäys on paras puolustus? Ottaa esiin marttyyrikortti?

Ihan miten vaan. Nuokin kun toimivat selityksinä. Tiedät sen itsekin.

Heikkona et uskalla olla. Arkeasi et jaksa kauaa katsoa silmästä silmään selvänä. Tunteitasi käsitellä, ne varsinkin on helppo kätkeä viinan alle. Ja itsellesi et pysty myöntämään sitä asiaa että olet väärässä. Siinä että sinulla tahtoa lopettamiseen olisi. Ja uskallusta. Kohdata itsesi oikeasti selvinpäin.

Joko aukesi korkki?

Ja tiedoksesi vaikka se ei sinua liikutakaan. En ole mikään parempi ihminen. Olen vain ihminen heikkouksineen ja vikoineen. Kuten sinäkin. Minä vain myönnän ne. Sinä et.

Totuus sattuu.
Kuten myös elämätön elämä. Onko kannattanut hautautua monen vuoden ajan viinan alle? Minä tiedän vastauksen. Tiedätkö sinä?
 
vierailija
Että hyökkäys on paras puolustus? Ottaa esiin marttyyrikortti?

Ihan miten vaan. Nuokin kun toimivat selityksinä. Tiedät sen itsekin.

Heikkona et uskalla olla. Arkeasi et jaksa kauaa katsoa silmästä silmään selvänä. Tunteitasi käsitellä, ne varsinkin on helppo kätkeä viinan alle. Ja itsellesi et pysty myöntämään sitä asiaa että olet väärässä. Siinä että sinulla tahtoa lopettamiseen olisi. Ja uskallusta. Kohdata itsesi oikeasti selvinpäin.

Joko aukesi korkki?

Ja tiedoksesi vaikka se ei sinua liikutakaan. En ole mikään parempi ihminen. Olen vain ihminen heikkouksineen ja vikoineen. Kuten sinäkin. Minä vain myönnän ne. Sinä et.

Totuus sattuu.
Kuten myös elämätön elämä. Onko kannattanut hautautua monen vuoden ajan viinan alle? Minä tiedän vastauksen. Tiedätkö sinä?
Ei Ak sun saarnoja tartte, eikä munkaan
Aikuinen järkevä mies.
 
Että hyökkäys on paras puolustus? Ottaa esiin marttyyrikortti?

Ihan miten vaan. Nuokin kun toimivat selityksinä. Tiedät sen itsekin.

Heikkona et uskalla olla. Arkeasi et jaksa kauaa katsoa silmästä silmään selvänä. Tunteitasi käsitellä, ne varsinkin on helppo kätkeä viinan alle. Ja itsellesi et pysty myöntämään sitä asiaa että olet väärässä. Siinä että sinulla tahtoa lopettamiseen olisi. Ja uskallusta. Kohdata itsesi oikeasti selvinpäin.

Joko aukesi korkki?

Ja tiedoksesi vaikka se ei sinua liikutakaan. En ole mikään parempi ihminen. Olen vain ihminen heikkouksineen ja vikoineen. Kuten sinäkin. Minä vain myönnän ne. Sinä et.

Totuus sattuu.
Kuten myös elämätön elämä. Onko kannattanut hautautua monen vuoden ajan viinan alle? Minä tiedän vastauksen. Tiedätkö sinä?
Mä olen elänyt elämää semmoiset viiskytä vuotta... no vielä pari viikkoa vajaa.

Kuka sinä olet kertomaan minulle yhtään mitään?

Niinku semmoista, että mua kiinnostaa viina enemmän kuin Peppi? Väärin.

Sinä kirjoitat hyvin ja kauniisti mutta ei sinusta ota tolkkua edes lyömällä kirveellä jalkaansa.
 
vierailija
Mä olen elänyt elämää semmoiset viiskytä vuotta... no vielä pari viikkoa vajaa.

Kuka sinä olet kertomaan minulle yhtään mitään?

Niinku semmoista, että mua kiinnostaa viina enemmän kuin Peppi? Väärin.

Sinä kirjoitat hyvin ja kauniisti mutta ei sinusta ota tolkkua edes lyömällä kirveellä jalkaansa.
Itsepä aiheen puheeksi otit ja minä erehdyin siihen tarttumaan. Anteeksi kun menin luulemaan sitä keskustelun avaukseksi.

Ja ei, en ole sinulle mitään muuta kuin vieras kirjoittelija keskustelupalstalla. Mutta joskus keskustelijoiltakin oppii asioita ja näkökulmia. Jos sitä haluaa.

Ja luulisi että kerran elämässäsi on joku jota tavoitella ja arvostaa, rakastaakin, että sillä olisi suurta painoarvoa lopettamisen suhteen. Mutta - olkoot minun puolesta tämä tässä. Jokaisella oma risti kannettavanaan.
 
Itsepä aiheen puheeksi otit ja minä erehdyin siihen tarttumaan. Anteeksi kun menin luulemaan sitä keskustelun avaukseksi.

Ja ei, en ole sinulle mitään muuta kuin vieras kirjoittelija keskustelupalstalla. Mutta joskus keskustelijoiltakin oppii asioita ja näkökulmia. Jos sitä haluaa.

Ja luulisi että kerran elämässäsi on joku jota tavoitella ja arvostaa, rakastaakin, että sillä olisi suurta painoarvoa lopettamisen suhteen. Mutta - olkoot minun puolesta tämä tässä. Jokaisella oma risti kannettavanaan.
Jokaisella on oma ristinsä kannettavanaan.
Jos mahdollista niin voi jeesata toista.
Ja ihan oikeesti mä olen jeesannut niitä joilla ei o varaa tai osaamista enemmän kuin sinä osaat kuvitella.

Peppi tykkää tosta luonteenpiirteestäni?
Jos ei tykkää niin ei ole Peppi.
 
Huomentapäivää.

Tänään vähän myöhäisempi aamu kun viikonlopuksi riittää työtä vaikka jokaikiselle tunnille.

Ja sit vinkkinä, majoitupaikkoja etsiville, niin vaikka hotellihuonetta kivemmalta kuulotaisi kaksio koska on keittiö ja kaikki niin jos kohteessa mainitaan sana "budget" ei kannata.

Mä en enää edes muistanut että sisätiloissa voi haista näin paljon röökille! Ja vessa-kylppäri suoraan viiskytluvulta, vähän tursoteltu silikonia lisäksi nurkkiin. Näyttää melkoisen kaamealta.

No, kahvinkeitin sentäs toimii. :coffee:
 
Huomenta,ihanaa päivää. :)
Kävin jo verikokeissa ja viemässä kotimittaustulokset tk: n ja sain lansetit mukaan. :)

Puhelin toimitettu huoltoon.
 
Pimpulapampula!!
Se on kuules viikonlopputöräytykset täältä:)*vilkuttaa*....vettä sataa pili pom:love:...en vaan päässyt pomppimaan lätäköissä mutta aika ihanaa tääkin on kun kivasti ropisee pisarat:)...


Heiii, perjantaita sulle*sinkauttaa lentopusuja*:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä