The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joo, migreeni voi tulla päälle vaikka mistä syystä. Mä yritän kyllä kontrolloida omia syömisiä etten siitä ainakaan sais mutta - kyllä sitä joskus pitää voida herkutellakin :)
No se on vaan yks asia monista ja mulle tuli kerran Tintus-yskänlääkkeestäkin - mut silloin en vielä tiennyt, että siinäkin on se sama glutamiinihappo, mistä tulee. Tällaisen monisteen antoi inkkarisokerin myyjä mulle, kun kysyin, mitä ihmettä oikeen möit mulle;):alien:
Glysiini on toinen aine, mistä siinä on ja sitä on hammasgeelissä, siinä lakassa, mitä hammaslääkäri laittaa. Joo, kokeiltu on sekin ihan tietoisesti ja tulihan se: parkkimaksua ei voi kahta päivää maksaa, joten meni kyllä elämä sen tökötin takia yhtäkkiä liian hankalaksi:D
 
vierailija
Pitäs vissiin syödä:barefoot:*huokasee*

Mutku:notworthy:....
Sori, muistin väärin: Tintus on itsehoitovalmiste ja siksi huono homma: siinähän on migreeniä aiheuttavaa natriumglutamaattia (kirjassa Neurologia lukee) ja monta muutakin ainesta, mitä ei kenekään tarvi sietää:
"6.1 Apuaineet
Glyseroli
fruktoosi
sakkariininatrium (E 954)
karmelloosinatrium
natriumglutamaatti :sick::sick::sick::sick::poop:
natriumsitraatti :poop:
sitruunahappomonohydraatti :poop:
etanoli
metyyliparahydroksibentsoaatti (E 218) :sick:propyyliparahydroksibentsoaatti (E 216) :sick:
levomentoli
timjamin
nesteuute
poltettu sokeri (E 150)
puhdistettu vesi."
Tulin siis yskänlääkkeen takia älyttömän sairaaksi, kun siihen sain parin päivän migreeninkin:sick:
 
Sori, muistin väärin: Tintus on itsehoitovalmiste ja siksi huono homma: siinähän on migreeniä aiheuttavaa natriumglutamaattia (kirjassa Neurologia lukee) ja monta muutakin ainesta, mitä ei kenekään tarvi sietää:
"6.1 Apuaineet
Glyseroli
fruktoosi
sakkariininatrium (E 954)
karmelloosinatrium
natriumglutamaatti :sick::sick::sick::sick::poop:
natriumsitraatti :poop:
sitruunahappomonohydraatti :poop:
etanoli
metyyliparahydroksibentsoaatti (E 218) :sick:propyyliparahydroksibentsoaatti (E 216) :sick:
levomentoli
timjamin
nesteuute
poltettu sokeri (E 150)
puhdistettu vesi."
Tulin siis yskänlääkkeen takia älyttömän sairaaksi, kun siihen sain parin päivän migreeninkin:sick:
Toi on tosi harmillista kun ei välttämättä tiiä kaikkia aineita mitkä voikaan itessään laukaista migreenin.

Kaiken maailman riesoja sitä onkaan olemassa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä