Vain kuolleenaEli sut pitää raahata sinne aina köytettynäkö?
Vain kuolleenaEli sut pitää raahata sinne aina köytettynäkö?
ai esim. lukkopainiin?Mää säästän noi ihan muihin urheilulajeihin
Mä en noiuista mitään tajua...johonki jauheeseen kuulemma tekevät jotain smoothieita...Ja juovat aamupalaks sellasen ja sit jossain vaiheessa päivää toisen.Smoothiet on kyllä hyviä,tosin tämä on lidlin supersmoothie.
Aika usein teen kyllä ite, pakastemarjoja tai hedelmiä,kasvisjuomaa,kaurahiutaleita tai chiasiemeniä ja blendaan hyvin.
Sanoisin enneminkin että rytmiseen voimisteluunai esim. lukkopainiin?
Taidan tietää mitä tarkoitat. Hedelmistä ja marjoista on parempi tehdä.Mä en noiuista mitään tajua...johonki jauheeseen kuulemma tekevät jotain smoothieita...Ja juovat aamupalaks sellasen ja sit jossain vaiheessa päivää toisen.
Varmaan onkin,minä en heijän laihutuksiin puutu,haluisin vaan innostua itsekin.Taidan tietää mitä tarkoitat. Hedelmistä ja marjoista on parempi tehdä.
Paheksun *paheksuu*Sanoisin enneminkin että rytmiseen voimisteluun
Varmaan tarkoitat proteiinijauheita vai sit laihduttamiseen tarkoitettuja ateriankorvikejauheita ? Nutrilett,allevo,naturdiet.Mä en noiuista mitään tajua...johonki jauheeseen kuulemma tekevät jotain smoothieita...Ja juovat aamupalaks sellasen ja sit jossain vaiheessa päivää toisen.
Netistä löytyy hyviä ohjeita.Varmaan onkin,minä en heijän laihutuksiin puutu,haluisin vaan innostua itsekin.
Joo oon kattonu, silleen ohimennen.Netistä löytyy hyviä ohjeita.
Varmaan kumpiakin,en tiedä.Varmaan tarkoitat proteiinijauheita vai sit laihduttamiseen tarkoitettuja ateriankorvikejauheita ? Nutrilett,allevo,naturdiet.
No välillä oon tehny molempia mutta hedelmiin ja marjoihin tehdyt on parempia.
Ihan mistä marjoista ja hedelmistä tykkää,banaania ja avokadoa korkeintaan yksi,osa voi olla tuoreita,osa pakastettuja.Sitte vaan kerrotte mitä kaikkee tervellistä sinne blenderiin heittelee ni ehkä innostuis tekee....Kesällä voi laittaa tuoreita mansikoita ym.
Riittää kun syö monipuolisesti ja liikkuu.Oon niin kyllästyny jo broileriin ja raejuustoon
Sehän se kun toi syöminen yksin ollessa ei edelleenkään mee ihan putkeen...jää syömättäRiittää kun syö monipuolisesti ja liikkuu.
Tinku! Edes pieniä annoksia?Sehän se kun toi syöminen yksin ollessa ei edelleenkään mee ihan putkeen...jää syömättä
No pieniä joo mut ei edes joka päivä. Mutta ei se silti ropassa näy,päinvastoin.Muitten laihuttamat kilot näkyy minusTinku! Edes pieniä annoksia?
Pitäähän sun syödä ees jotainSehän se kun toi syöminen yksin ollessa ei edelleenkään mee ihan putkeen...jää syömättä
Sun kroppa menee säästöliekille ja pitää kaikesta rasvasta kii mitä on.No pieniä joo mut ei edes joka päivä. Mutta ei se silti ropassa näy,päinvastoin.Muitten laihuttamat kilot näkyy minus
No kyllä mä nyt jotain syön.Eilen puputin salaatin.Tänää söin pari desii riisii ja raejuustoo ja vesimelonia.Pitäähän sun syödä ees jotain