Nii ja terassil tarttis jonkun seuraks,yksin ihan tylsää.Viime kesänä tuliko kertaakaan käytyy....ei tainnu.
Yööööök oksupoksuRaaka kossu on parasta mutta mulle kelpaa myös veteen lantrattu.
Täällä on aina joku tuttu baarissa. Voin mennä yksin.Nii ja terassil tarttis jonkun seuraks,yksin ihan tylsää.Viime kesänä tuliko kertaakaan käytyy....ei tainnu.
Yööööök oksupoksu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701202200057143_uu.shtmlMää sano mitään kun kuitenkin sitä käytetään mua vastaan
Kyl kait aina joku tuttu tulee vastaan mut ne on suurimaks osaks niit samoi äijii.Ja en oo yksin baarissa ollu nyt pariin vuoteen eikä baarit niin kiinnosta mut terdelle.Enkä mä baarissa ikinä hengaa naisten seurassa jollen nyt varta vasten lähe jonkun naisen kanssa liikenteeseen.Täällä on aina joku tuttu baarissa. Voin mennä yksin.
Terassikin on baaria.Kyl kait aina joku tuttu tulee vastaan mut ne on suurimaks osaks niit samoi äijii.Ja en oo yksin baarissa ollu nyt pariin vuoteen eikä baarit niin kiinnosta mut terdelle.
Niih....mut sillon ei olla siel sisällä baaris vaan terassin puolella.Terassikin on baaria.
Terassikin on paheksuttava.
Pitää odottaa lämmintä säätä.Mut en haluu baariin vaan terdelle.No en nyt ku kylmä mut sitte ku lämmin ni ei mua sitten huvita,nyt on sellanen olo
''Ei yksin kannata murjottaa kun reilun kaverin mukaan saa.Nii ja terassil tarttis jonkun seuraks,yksin ihan tylsää.Viime kesänä tuliko kertaakaan käytyy....ei tainnu.
Ei kaikki tykkää.Mua ei vapaaehtoisesti saa baareihin tai terasseille,en vain viihdy niissä
En miekään enääMua ei vapaaehtoisesti saa baareihin tai terasseille,en vain viihdy niissä
Eli sut pitää raahata sinne aina köytettynäkö?Mua ei vapaaehtoisesti saa suihkuun tai saunaan ,en vain viihdy niissä
No rehellisesti en minäkään mutta mä homehun kämpälle muuten.Ei tuolla pururadalla kukaan tuu sulle juttelee tms.Mua ei vapaaehtoisesti saa baareihin tai terasseille,en vain viihdy niissä
AhaEli mut pitää raahata sinne aina köytettynä
Mä tarttisin jotain smoothie juttuja,terveellisiä.Lähipiiris on nyt laihduttajia ni haluis itekin innostuu....en vaan saa aikaseksKahvia ja supersmoothie
Sama täällä.No rehellisesti en minäkään mutta mä homehun kämpälle muuten.Ei tuolla pururadalla kukaan tuu sulle juttelee tms.
Ei pururadalla tartte hablata, siellä puuskutetaan vaan hikisenä ja naama onnesta punaisena eteenpäinNo rehellisesti en minäkään mutta mä homehun kämpälle muuten.Ei tuolla pururadalla kukaan tuu sulle juttelee tms.
Smoothiet on kyllä hyviä,tosin tämä on lidlin supersmoothie.Mä tarttisin jotain smoothie juttuja,terveellisiä.Lähipiiris on nyt laihduttajia ni haluis itekin innostuu....en vaan saa aikaseks
Mää säästän noi ihan muihin urheilulajeihinEi pururadalla tartte hablata, siellä puuskutetaan vaan hikisenä ja naama onnesta punaisena eteenpäin