vierailija
Hän on reipas nainen.Hänhän on selvästi aloittanut jo
Hän on reipas nainen.Hänhän on selvästi aloittanut jo
Kipaise kaupasta nippu hengareita, toinenkin. Tällaisia. Kaappi pysyy järjestyksessä, kun siellä on ainoastaan samanlaisia hengareita vierekkäinKiva ilma ulkona.
AhaHänhän on selvästi aloittanut jo
Otitko pois edellisen postauksen? Tarvii olla kunnollisia hengareita! Jos ne kaikki ovat erilaisia, on hyvä järjestys hankala saada. Käy kaupasta niitä mitkä vie vain vähän tilaa. Muitakin voi olla, mutta noista mulla on kokemusta. Vaatteet voi kuivattaa pesun jälkeen niissä. No, voihan sulla ollakin kunnollisia, mutta yleesä ne ovat liian paksuja eikä niitä mahdu tangolle tarpeeksi.Hän on reipas nainen.
Kyllä täällä on ainakin se kolmas, oka nälvii. Mun viestit nyt vaan ei mene perille...Mikä tolla yhellä on kun koko ajan pitää nälviä Softyä?
Olikohan? Tunnet siis krutinKrut se siellä!
Ei taida majuri tohtia enää omaa nikkejään käyttääAlahan mennä sitten.
Asiankannattaja on myös tässä ketjussa. Ihan turha mun on nyt yrittää innostaa sinuia. Onhan siinä iso urakka, jos ei ole tottunut... Siksi kiinnosti, onko äiti tehnyt sulle karhunpalveluksen aikoinaan.Mun makkarissa ei ole vaatekaappia. Vaatehuone on niin sotkuinen että on hyvä ettei kukaan näe sitä.
Liian pilvistäKiva ilma ulkona.
Tiesin kyllä, et hänen äiti on kuollut. Mut ei ollut kysymys siitä, vaan sun tottumuksesta: eihän se vaatehuone mene sekaisin, jos siellä ON järjestys
Miksi et kysy samaa Kaisilta?
Ai mitä tulee kovasti?Aurinko pilkahtaa välillä,tulee kovasti
Ai mitä tulee kovasti?
Mun kaappeja ei ole koskaan kukaan muu siivonnut. Mä siivoan itse kaappini. Happy now?
Mä tykkään synkästä ilmasta. Nyt siellä on valoilmiö.Liian pilvistä
Suolasilliä ja uusia perunoita
Mä taas rrrrakastan auringonpaistetta mutta joskus saatan kyllä mennä ulos kun tulee vettä kaatamalla, sillon on ihan parhautta tanssahella paljainvarpain nurmikolla ja antaa itsensä kastua läpikotaisinMä tykkään synkästä ilmasta. Nyt siellä on valoilmiö.
Kukaan ei ole siis opastanut siihen koskaan? Uusiin taloihin tehdään pukeutumishuoneita, kun ihmisillä vaan on niin paljon erilaisia asukokonaisuuksia ym. Tarkoitin esitellä sulle kapena hengarin, missä on kääntyvä koukku ja mikä on muovia, niin siinä voi myös kuivattaa pyykit. Mutta se viesti ei mitenkään mene läpi. Ne 3 vievät yhtä paljon tilaa kuin 2 hengaria. Välipuu on tosi tärkeä kans ja ne koukut päissä. Niitä kun on tarpeeksi paljon, ei epäjärjestystä pääse syntymäänMun kaappeja ei ole koskaan kukaan muu siivonnut. Mä siivoan itse kaappini. Happy now?
Mulla ei ole pukeutumishuonetta. Vaatehuone on aika pieni ja siellä on vain hyllyjä. Tarvitseeko jotkut siihen opastusta?Kukaan ei ole siis opastanut siihen koskaan? Uusiin taloihin tehdään pukeutumishuoneita, kun ihmisillä vaan on niin paljon erilaisia asukokonaisuuksia ym. Tarkoitin esitellä sulle kapena hengarin, missä on kääntyvä koukku ja mikä on muovia, niin siinä voi myös kuivattaa pyykit. Mutta se viesti ei mitenkään mene läpi. Ne 3 vievät yhtä paljon tilaa kuin 2 hengaria. Välipuu on tosi tärkeä kans ja ne koukut päissä. Niitä kun on tarpeeksi paljon, ei epäjärjestystä pääse syntymään
Ukkosella ulos.Mä taas rrrrakastan auringonpaistetta mutta joskus saatan kyllä mennä ulos kun tulee vettä kaatamalla, sillon on ihan parhautta tanssahella paljainvarpain nurmikolla ja antaa itsensä kastua läpikotaisin