The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kiva ilma ulkona. :D
Kipaise kaupasta nippu hengareita, toinenkin. Tällaisia. Kaappi pysyy järjestyksessä, kun siellä on ainoastaan samanlaisia hengareita vierekkäin:)
Nuo ovat niin kapeita ja suoria, etteivät vie tilaa - oli ne missä tahansa. Jos sulla ei ole tankoa siellä, osta irtonainen rullilla oleva, jonka kannat aluksi muualle. Ne ei paljon maksa. Tai jos on pelkkää seinää, naputtele yksittäisiä taulukoukkuja ja ripustele pitkin seiniä :cool:
Muista, että ne pölyttyvät makkarissa, joten ei semmosia...;)

Mulla vaan olis kiinnostanut, miten sun äiti halusi niiden olevan:X3:
Ennenvanhaan ei kaikilla ihmisillä ole ollut omia vaatekaappeja ja puuhengaritkin on jopa nimikoitu:LOL:
 
vierailija
Hän on reipas nainen.
Otitko pois edellisen postauksen? Tarvii olla kunnollisia hengareita! Jos ne kaikki ovat erilaisia, on hyvä järjestys hankala saada. Käy kaupasta niitä mitkä vie vain vähän tilaa. Muitakin voi olla, mutta noista mulla on kokemusta. Vaatteet voi kuivattaa pesun jälkeen niissä. No, voihan sulla ollakin kunnollisia, mutta yleesä ne ovat liian paksuja eikä niitä mahdu tangolle tarpeeksi.
 
vierailija
Mun kaappeja ei ole koskaan kukaan muu siivonnut. Mä siivoan itse kaappini. Happy now?
Kukaan ei ole siis opastanut siihen koskaan? Uusiin taloihin tehdään pukeutumishuoneita, kun ihmisillä vaan on niin paljon erilaisia asukokonaisuuksia ym. Tarkoitin esitellä sulle kapena hengarin, missä on kääntyvä koukku ja mikä on muovia, niin siinä voi myös kuivattaa pyykit. Mutta se viesti ei mitenkään mene läpi. Ne 3 vievät yhtä paljon tilaa kuin 2 hengaria. Välipuu on tosi tärkeä kans ja ne koukut päissä. Niitä kun on tarpeeksi paljon, ei epäjärjestystä pääse syntymään:)
 
Softy
Kukaan ei ole siis opastanut siihen koskaan? Uusiin taloihin tehdään pukeutumishuoneita, kun ihmisillä vaan on niin paljon erilaisia asukokonaisuuksia ym. Tarkoitin esitellä sulle kapena hengarin, missä on kääntyvä koukku ja mikä on muovia, niin siinä voi myös kuivattaa pyykit. Mutta se viesti ei mitenkään mene läpi. Ne 3 vievät yhtä paljon tilaa kuin 2 hengaria. Välipuu on tosi tärkeä kans ja ne koukut päissä. Niitä kun on tarpeeksi paljon, ei epäjärjestystä pääse syntymään:)
Mulla ei ole pukeutumishuonetta. Vaatehuone on aika pieni ja siellä on vain hyllyjä. Tarvitseeko jotkut siihen opastusta? :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä