The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksi (y):D

Mitäs täällä, talvi pukkaa päälle. Täällähän on muuten juhannuksen aikaan keskitalvi niin ajattelin, että jos tekiski sillon jouluruokia :cautious: Elokuussa sentään päästään Suomen kesää katteleen :)
Nääh, ukkis olikin semmonen piilopositiivinen(y)...jokaikunen kerta kärttäillessään aatteli asiaa/ihmistä suurella lämmöllä:love:(y)

Tippetap meininkiä siellä eli kinkku tiskiin vaan:rolleyes::geek:(y)

Ja teretulemast sitten nauttimaan Suomen ihanasta kesästä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
vierailija
Joo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksi (y):D

Mitäs täällä, talvi pukkaa päälle. Täällähän on muuten juhannuksen aikaan keskitalvi niin ajattelin, että jos tekiski sillon jouluruokia :cautious: Elokuussa sentään päästään Suomen kesää katteleen :)
Minäpä meen kesäkuussa Suomeen.
 
Kokeilin vähän rajojani, niin kai se siitä vähä ärsyyntyi.
Se paranee sillä millä se on tullukkin :whistle: Voi olla että oon väärässä, mutta näillä mennään :unsure:

Hyvä että Oulussakin tarkenee :)

..tosin sie oot tainunna ninnannunna hippelehtiä liika vähissä vermeissä niillä puskaretkilläs :cautious:....kuulostaa aijaijai- meiningiltä(n)


Koetahan saada putkes kuntoon(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä