Softy
Mulla on isommat.Onkos omat ?
Mulla on isommat.Onkos omat ?
Ihan sama, kyllä naisella nyt tissit pitää ollaMulla on isommat.
JooIhan sama, kyllä naisella nyt tissit pitää olla
...kuhan tajuais sitten perjantaina vielä käydä naamaansa työpaikalla näyttämässäIhan perjantaifiilikset, ei uskois, että on vasta keskiviikko.
Ukkivainaa aikanaan totes näistä puoliin vuotta, ettäMitäkä täällä syksystä puhutaan kun ei oo vielä hiivatti soikoon kesäkään kunnolla alkanu???!!!*ufopääkkönen*
Hysssss!! Hilijaa nyt!!!
Osata etes ollenkaan nauttia alkukesän ihanista päivistä*tuhiseepuhisee*
Sulleijoo hippuloita joka vinkusKisu...Hei Kisu!?
Arvaa mitä?? Kohta on syksy...siis ihan kohta kohta, eli ihan kohta!!! *Sopottaa hätäisellä äänellä ja kipittää pakoon hippulat vinkuen*
Hehe, joo...kuhan tajuais sitten perjantaina vielä käydä naamaansa työpaikalla näyttämässä
Siis tiiätkö - tuota samaa hiien lausumaa on työmaalla viljelty kuin viimeistä päivää !Ukkivainaa aikanaan totes näistä puoliin vuotta, että
"Niin, kuukauden päästä se on juhannus, ja sittenhän se kesä onkin jo ohi".
Ukki
....täällä taitaa Jokunen kerjätä kunnon kutituskuolemaa...paljaat varpaset, kutikutimus* vetreyttää sormiaan*...Kisu...Hei Kisu!?
Arvaa mitä?? Kohta on syksy...siis ihan kohta kohta, eli ihan kohta!!! *Sopottaa hätäisellä äänellä ja kipittää pakoon hippulat vinkuen*
No se mun paikka ei kyllä vingu, vihellä, eikä ees laula tai pöriseSulleijoo hippuloita joka vinkus
Sulla viheltää joku muu paikka.
Mä kutikutian kaikkein herkimmin kylläkin kyljistä...*ottaa tietoisen riskin paljastaessaan kyseisen asian*....täällä taitaa Jokunen kerjätä kunnon kutituskuolemaa...paljaat varpaset, kutikutimus* vetreyttää sormiaan*...
Mä kutikutian kaikkein herkimmin kylläkin kyljistä...*ottaa tietoisen riskin paljastaessaan kyseisen asian*
Noku just sanot, että joku vinku.No se mun paikka ei kyllä vingu, vihellä, eikä ees laula tai pörise
Meinasin jo alkaa puolustamaan omaa päätäni ja sanua että Ihan varmasti käy tuuli läpi pään...ja että siellä menee oikein kunnon läpikulkutunneli kunnes tajusin että öö..joo enpä puolustakaan noilla sanoilla.Noku just sanot, että joku vinku.
Hippuloita sulla ei oo nii se on joku muu paikka.
Jos sun polvet narisee?
Sen tiijän , että sulla ei tuuli käy läpi pään.
*hiipii ellun taakse ja kutittaa kyljistä*
Joo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksiSiis tiiätkö - tuota samaa hiien lausumaa on työmaalla viljelty kuin viimeistä päivää !
Kipeetä porukkaa sanon mä
...mutta niin mun mummokin aikoinaan sanoi
Mutta säisäi Myttynen - kuis panee?!