The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäkä täällä syksystä puhutaan kun ei oo vielä hiivatti soikoon kesäkään kunnolla alkanu???!!!:cautious::confused:o_O*ufopääkkönen*:mad:(n)


Hysssss!! Hilijaa nyt!!!

Osata etes ollenkaan nauttia alkukesän :love: ihanista päivistä:cautious:*tuhiseepuhisee*
 
Ja muimui sulle :love:..!

Ihan mielettömän *etsii oikeaa superlatiivia*.....:barefoot:...ihana:oops: päivä(y)! Ja mikä auringonpaiste! On muuten kiva taas järkyttää koko seutukuntaa paljailla kinttusilla pikkusen hamosen kanssa:rolleyes::D...

Pikkusesti kauniisti nätisti sais sataakin (y)...joo-o, sillai rauhallisesti vaikka yön aikaan ropotella:love:...tekis luonnolle hyvää, kasvukausi humahtais käyntiin....ja toi hiekkatiekään ei tuossa pölisis kuin preerialla konsanaan:D


Ipanat ulkona missälienee, mä ryhdyn kohta kalakeiton tekoon...oon nauttinut huolella suihkun jälkeisestä olotilasta...pitkä märkä pöwwöpääkkönen viilentää kivasti(y)...joskin myös kastelee:oops:

Ihanaa leppoisaa alkuiltaa sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mitäkä täällä syksystä puhutaan kun ei oo vielä hiivatti soikoon kesäkään kunnolla alkanu???!!!:cautious::confused:o_O*ufopääkkönen*:mad:(n)


Hysssss!! Hilijaa nyt!!!

Osata etes ollenkaan nauttia alkukesän :love: ihanista päivistä:cautious:*tuhiseepuhisee*
Ukkivainaa aikanaan totes näistä puoliin vuotta, että
"Niin, kuukauden päästä se on juhannus, ja sittenhän se kesä onkin jo ohi".

Ukki :love::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Noku just sanot, että joku vinku.
Hippuloita sulla ei oo nii se on joku muu paikka.
Jos sun polvet narisee?
Sen tiijän , että sulla ei tuuli käy läpi pään.
Meinasin jo alkaa puolustamaan omaa päätäni ja sanua että Ihan varmasti käy tuuli läpi pään...ja että siellä menee oikein kunnon läpikulkutunneli kunnes tajusin että öö..joo enpä puolustakaan noilla sanoilla.:oops::oops:
 
Siis tiiätkö - tuota samaa hiien lausumaa on työmaalla viljelty kuin viimeistä päivää :D!
Kipeetä porukkaa sanon mä:cautious::D



...mutta niin mun mummokin aikoinaan sanoi:love:
Mutta säisäi Myttynen - kuis panee:)?!
Joo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksi (y):D

Mitäs täällä, talvi pukkaa päälle. Täällähän on muuten juhannuksen aikaan keskitalvi niin ajattelin, että jos tekiski sillon jouluruokia :cautious: Elokuussa sentään päästään Suomen kesää katteleen :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä