Niinhän sä luulet...mun käsittelyssä löytyy miljuuna muutakin herkkää kutikutipaikkaa että lälläspyy vaan ...Mä kutikutian kaikkein herkimmin kylläkin kyljistä...*ottaa tietoisen riskin paljastaessaan kyseisen asian*
Niinhän sä luulet...mun käsittelyssä löytyy miljuuna muutakin herkkää kutikutipaikkaa että lälläspyy vaan ...Mä kutikutian kaikkein herkimmin kylläkin kyljistä...*ottaa tietoisen riskin paljastaessaan kyseisen asian*
Nääh, ukkis olikin semmonen piilopositiivinen...jokaikunen kerta kärttäillessään aatteli asiaa/ihmistä suurella lämmölläJoo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksi
Mitäs täällä, talvi pukkaa päälle. Täällähän on muuten juhannuksen aikaan keskitalvi niin ajattelin, että jos tekiski sillon jouluruokia Elokuussa sentään päästään Suomen kesää katteleen
Terve!Päivää
Päivää, Rätti.Päivää
Terve!
Mikä boogie Oulussa? Lämpsää?
Joo koittakaahan saada ne räntäsateet hellittään siihen mennessäNääh, ukkis olikin semmonen piilopositiivinen...jokaikunen kerta kärttäillessään aatteli asiaa/ihmistä suurella lämmöllä
Tippetap meininkiä siellä eli kinkku tiskiin vaan
Ja teretulemast sitten nauttimaan Suomen ihanasta kesästä
Päivää, Rätti.
Vinkuuko sun hippulat joskus?
Minäpä meen kesäkuussa Suomeen.Joo mun ukki oli todiste siitä, että se on kukkupuhetta, että positiiviset ihmiset elää vanhemmaksi: niin äkkiväärää kärttänää harvon näkee ja eli 98-vuotiaaksi
Mitäs täällä, talvi pukkaa päälle. Täällähän on muuten juhannuksen aikaan keskitalvi niin ajattelin, että jos tekiski sillon jouluruokia Elokuussa sentään päästään Suomen kesää katteleen
Taitaa vinkua kivusta..Päivää, Rätti.
Vinkuuko sun hippulat joskus?
Hyvä että Oulussakin tarkeneeOnhan täällä ihan lämmintä juu, terassikeli, mutta en harrasta terasseja.
Virtsaputki vähän vihoittelee
...kisko sitä tonttulakkias silmille vaan siellä....Joo koittakaahan saada ne räntäsateet hellittään siihen mennessä
Emminä varmasti tiijä mitä ne on.Riippuu mitä meinaat hippuloilla eli voisitko täsmentää, kiitos
Emminä varmasti tiijä mitä ne on.
Ellu vain sano, että hänen hippulat vinkuu.
Aattelin, että sinä koulutettuna miehenä tietäisit.
Hyvä että Oulussakin tarkenee
..tosin sie oot tainunna ninnannunna hippelehtiä liika vähissä vermeissä niillä puskaretkilläs ....kuulostaa aijaijai- meiningiltä
Koetahan saada putkes kuntoon
Mä ajattelin jotakin tollasta.Kokeilin vähän rajojani, niin kai se siitä vähä ärsyyntyi.
Se paranee sillä millä se on tullukkin Voi olla että oon väärässä, mutta näillä mennään
..ettäkö liika vähissä vermeissä keekuillessas?Kokeilin vähän rajojani, niin kai se siitä vähä ärsyyntyi.
Se paranee sillä millä se on tullukkin Voi olla että oon väärässä, mutta näillä mennään
Ni. Eli on hyppelihtiny hyvinkin ilman väljhousuja ...kyllä varmasti panee putket pipisiksi ja makuiseksi kun ketkuttelee liian hyvin ilmastoiduissa nahkapöksyissä...Mä ajattelin jotakin tollasta.
..ettäkö liika vähissä vermeissä keekuillessas?
Miten taas tuntuu siltä että *huokaa*...me puhutaan ihan eri kieltä...
Kauniita unikuviaJuu kyllä nyt pitää kiskassa tonttulakki silmille ja käyvä nukkumaan, kello on jo melki kaks. Hyvää kesäpäivää sinne vaan ja pitäkäähän lumikolat varmuuden vuoksi käsillä