The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mieti nyt. Kasvot on ok ja on hyvät hiukset. 90kg läski vartalo ei ole kaunis.
Enpä ole tiennyt. Oletat kai että kaikki tietävät tuon? Mutta syy siihen on olemassa, luulen:
"Tutkimusta johtanut Pohjois-Carolinan yliopiston tutkija Ka He ryhmineen sai samansuuntaisia tuloksia hiiritutkimuksissa jo vuonna 1969.
He havaitsivat, että natriumglutamaattia injektiona saaneet hiiret lihoivat ensimmäisten neljän elinvuotensa aikana enemmän kuin verrokkihiiret, vaikka verrokit söivät enemmän. Natriumglutamaattia saaneilla hiirillä havaittiin vaurioita hypotalamuksessa, joka säätelee muun muassa ruokahalua ja rasva-aineenvaihduntaa."
-----oli Mediuutisissa kauan sitten:)

Täällä on jo lämmittelyt käynnissä, mulla on molemmat kädet vapaana, mitähän se on?

:D:D
...tässä tuu sun kanssa niin mitään kun menee ihan kaikki jutut uusiin puihin huonekaluja ja nyt suihkussakäymisiä ja uimahalleiluja myöten:cautious:....no, tuleepahan poskipunan paikka oikeeseen kohtaan nuin vain (y)
:D:D
...tässä tuu sun kanssa niin mitään kun menee ihan kaikki jutut uusiin puihin huonekaluja ja nyt suihkussakäymisiä ja uimahalleiluja myöten:cautious:....no, tuleepahan poskipunan paikka oikeeseen kohtaan nuin vain (y)

• Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Enpä ole tiennyt. Oletat kai että kaikki tietävät tuon? Mutta syy siihen on olemassa, luulen:
"Tutkimusta johtanut Pohjois-Carolinan yliopiston tutkija Ka He ryhmineen sai samansuuntaisia tuloksia hiiritutkimuksissa jo vuonna 1969.
He havaitsivat, että natriumglutamaattia injektiona saaneet hiiret lihoivat ensimmäisten neljän elinvuotensa aikana enemmän kuin verrokkihiiret, vaikka verrokit söivät enemmän. Natriumglutamaattia saaneilla hiirillä havaittiin vaurioita hypotalamuksessa, joka säätelee muun muassa ruokahalua ja rasva-aineenvaihduntaa."
-----oli Mediuutisissa kauan sitten:)
Nyt ei jaksa tuota. :cautious:
Ruokavaliossa on pientä korjattavaa ja en liiku vapaa-aikana.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu :)
Kohta on mun vuoro, pitäs rakentaa melkeen tätä hommaa varten semmoinen penkki, niskat hajoaa. Voisko tuolle kielen alla olevalle jänteelle tehdä jotain ku se myös toisinaan vähän ärtyy.
Harjotuksen puutetta:cautious::barefoot:....tai jotain kummaa takakireyttä....ei luulis painavan missään kun kuitenkin kivasta kielijumpasta kyse:)...tai mä mistään mitään:oops:...

*ufopääkkönen*:oops::barefoot:....menenkin vastailemaan näihin...

Voi olla, että yritän päästä liian syvälle, yritän olla vähän vähemmän yrittämästä. Raportoin myöhemmin tuntemuksia jos muistan, heippa :)
:p¥

Harjotuksen puutetta:cautious::barefoot:....tai jotain kummaa takakireyttä....ei luulis painavan missään kun kuitenkin kivasta kielijumpasta kyse:)...tai mä mistään mitään:oops:...

*ufopääkkönen*:oops::barefoot:....menenkin vastailemaan näihin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä