The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopääkkönen*
*haukkoo henkeä*

...nuinko musta aatellaan:unsure:, ihan tosissaanko:barefoot:...

Että....mua pittää pelätä?
:notworthy:
Kukas sitä ny inhottavaa naista pelkäisi? Semmoisen voi jättää täysin huomiotta.

Tykättävät naiset on niit joita sopii pelätä. Semmoinen on äkkiä vaimo. Tai muuten vaan täyttää kylppärikaapin purkeilla ja pulloilla. Vaatii vaihtamaan kevätverhot, eikä tule kuuloonkaan, että pääsis käymään Rapen kanssa terassilla.

Kukas sitä ny inhottavaa naista pelkäisi? Semmoisen voi jättää täysin huomiotta.

Tykättävät naiset on niit joita sopii pelätä. Semmoinen on äkkiä vaimo. Tai muuten vaan täyttää kylppärikaapin purkeilla ja pulloilla. Vaatii vaihtamaan kevätverhot, eikä tule kuuloonkaan, että pääsis käymään Rapen kanssa terassilla.
:cautious:

...nääh, mie oon vaan tämmöstä hörhöpöwwö- ainesta:barefoot:..kevätverhoista en muuten tajuu mittään, auringon myötä tosin oon kyllä katellu noita olkkarin verhoja että ne vois vaihtaa:unsure:...tai ihan vaan ottaa pois kokonaan ja antaa valon paistaa sisään:love:...kunhan joku kaunis päivä lotraan vedellä ikkunat puhtaiksi ihan ite(y)
Ja terassilla on kiva nauttia elosta sidukan/kuoharin/olusen/kahvin/teen yms kera - Rapen tai Annen kera tai ilman :cool:

Tiiätkö, mie tahtosinhaluisin nyt koko vartalohieronnan(y)...löytyis makuisia paikkoja kaikkialta, hiukka rankemmanpuoleinen päivä niin kropallisesti kuin sielullisestikin...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä