Softy
Se on mun sohvalla.Kadonneen tavaran metsästys
Se on mun sohvalla.Kadonneen tavaran metsästys
Pieni lisä ei haittaa.Sie oot tarpeeks makia muutenkin ...
..miten muka voi olla kun käjen ulottuvillas se värkki kuiteski on...
Korjasin hiukan.Niin, olisin voinut istua Asiankannattajan kanssa kotona ja juoda olutta.
No ei muuten, mut en ole samaa mieltä niiden kans useinkaanNo haittaako tuo nyt mitään ?
Iloksesi ilmoitan että loppuviikko menee kotona istuessa. Kaupassa on pakko käydä. Jaa, se onkin ongelma kun en pysty kantamaan mitään painavaa.Olet SAIRASLOMALLA silloin ei olla BAARISSA juomassa kaljaa! Juo kotona kaverin kanssa tai mene kaverin luo juomaan.
Tyttiksen pikku kakkosta?Ei ihan yllä, keittiössä se ¥
Juon kahvia ja katon pikku kakkosta, life is good
Mutku sitku tulloo liikaöverimakeeksi...tartut pian kävellessäs kiinni lyhtypylvääseenkin...Pieni lisä ei haittaa.
Jos tarjoilen suklaakastiketta vartalosta?Mutku sitku tulloo liikaöverimakeeksi...tartut pian kävellessäs kiinni lyhtypylvääseenkin...
Käyt kaappasemassa kainaloosiEi ihan yllä, keittiössä se ¥
Juon kahvia ja katon pikku kakkosta, life is good
Ei kait sitä tarttekaan olla samaa mieltä . Silloin syntyy keskusteluaNo ei muuten, mut en ole samaa mieltä niiden kans useinkaan
Tyttiksen pikku kakkosta?
..sitte tarttuu kielestä kiinni vartaloosi..Jos tarjoilen suklaakastiketta vartalosta?
Kukas sitä ny inhottavaa naista pelkäisi? Semmoisen voi jättää täysin huomiotta.*ufopääkkönen*
*haukkoo henkeä*
...nuinko musta aatellaan, ihan tosissaanko...
Että....mua pittää pelätä?
Käyt kaappasemassa kainaloosi
...*ufopääkkönen*!!!!...mittee sie oikein katot??!!...tai että...halusinko mä tietääkään...
Hittolainen sun kanssa, jokainen jutts on kallevillellään...nyt tais mennä Pikku Kakkonenkun...
Oleellinen tieto on nyt se, että minkä merkkistä suklaakastiketta ja miksi ei lakritsikastiketta?Jos tarjoilen suklaakastiketta vartalosta?
Merkistä tiedä mutta hyvää. Suklaa on parasta.Oleellinen tieto on nyt se, että minkä merkkistä suklaakastiketta ja miksi ei lakritsikastiketta?
Kukas sitä ny inhottavaa naista pelkäisi? Semmoisen voi jättää täysin huomiotta.
Tykättävät naiset on niit joita sopii pelätä. Semmoinen on äkkiä vaimo. Tai muuten vaan täyttää kylppärikaapin purkeilla ja pulloilla. Vaatii vaihtamaan kevätverhot, eikä tule kuuloonkaan, että pääsis käymään Rapen kanssa terassilla.
No voi awwww...ihanaa hemottelua sulla sielläTuli se jo hieromaan mun jalkoja
Planeetta kosmo näkyy nyt
...kyltymättömiä herkkusuitaSitähä vois lotrata toiselle puolelle suklaakastiketta ja toiselle laktritsakastiketta & keskelle kermavaahtoo