Ammu seSaatana, tääl on hyttynen. Onkohan kolmas neljään vuoteen, mut sekin on liikaa.
Ammu seSaatana, tääl on hyttynen. Onkohan kolmas neljään vuoteen, mut sekin on liikaa.
Ei kai tykillä hyttystä. Kyl haukku sen ennen tutiaikaa napsii. Tosin se on ainakin mulle vaarallisempaa kun napsii sitä pään vierestä.Ammu se
Meinaatko kokeilla?Pue verkkosukkahousut töihin - 4 eri tyyliä
http://www.iltalehti.fi/muoti/201705160102843_mu.shtml
Ei kannata uskoo kaikkee mitä lehdessä sanotaan
Meinaatko kokeilla?
luulen et meillä ois viimeinen työpäivä kun kokeilis.Meinaatko kokeilla?
Nykyään tiiä vaikka kohta saisit työasuks verkkosukkiksetluulen et meillä ois viimeinen työpäivä kun kokeilis.
eli olis viimeinen työpäiväNykyään tiiä vaikka kohta saisit työasuks verkkosukkikset
Se on ihan sama missä mä istun. Mä en pysty tekemään mitään. Ja yksin oleminen kotona ei ole kivaa. Onneksi pystyn istumaan että ei tarvitse sängyssä maata. Työ on fyysisesti raskasta. Selkäkivuista huolimatta pitää liikkua. Paikoillaan oleminen ei ole hyvä.Mitä sairaslomalla teet jos pystyt baarissa olemaan? Jos siellä kykenet olemaan kykenet olemaan myös töissä.
Se on just sopiva määrä liikuntaa selkävaivaiselle istua baarissa ja kouristella kättä lasin kanssa huulille.Se on ihan sama missä mä istun. Mä en pysty tekemään mitään. Ja yksin oleminen kotona ei ole kivaa. Onneksi pystyn istumaan että ei tarvitse sängyssä maata. Työ on fyysisesti raskasta. Selkäkivuista huolimatta pitää liikkua. Paikoillaan oleminen ei ole hyvä.
Huomenta.Huomenta
No ei se baari ole oikea paikka siltikään. Liikkua voit muutenkin.Se on ihan sama missä mä istun. Mä en pysty tekemään mitään. Ja yksin oleminen kotona ei ole kivaa. Onneksi pystyn istumaan että ei tarvitse sängyssä maata. Työ on fyysisesti raskasta. Selkäkivuista huolimatta pitää liikkua. Paikoillaan oleminen ei ole hyvä.
Joo.Huomenta.
Kotipäivä Sulle, vai mitä?
Niin, olisin voinut istua yksin kotona ja juoda olutta.No ei se baari ole oikea paikka siltikään. Liikkua voit muutenkin.
Baari on tien toisella puolella. Ei ollut pitkä matka.Se on just sopiva määrä liikuntaa selkävaivaiselle istua baarissa ja kouristella kättä lasin kanssa huulille.
Maissitärkkelys Panadolissa?ja panadol taas aikaan saa vaan pieruvaivoja ja maha kipristelyjä
Majuri ottanut Panadolia myös?hvgv gu g y8i hi 9 fy ou i fy dtt pu 8ipp ipg fyp 9 df 8 gu df u hi jhbgu 7ou 8g yfi foug p
Otikko tramalia?hvgv gu g y8i hi 9 fy ou i fy dtt pu 8ipp ipg fyp 9 df 8 gu df u hi jhbgu 7ou 8g yfi foug p
Mahtaa työnantaja olla tyytyväinen kun työkuntoa pidetään yllä baarissa istumalla ja vielä sairaslomalla.Baari on tien toisella puolella. Ei ollut pitkä matka.
Ootko katsonut, onko sun oluessa kotona askorbiinihappoa (maissista sekin)? Baarissa jos tilaa hanaolutta, saattaa sitä olla paljon enemmän. Menee helposti pilalle, niin laittavat.Niin, olisin voinut istua yksin kotona ja juoda olutta.
Otikko tramalia?